Wie dan? Tchouameni was niet geheel fit toch.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Militao zou ik niet doen. Die maakt echt veel fouten sinds hij terug is
Pics?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met wie kijken jullie de CL finale?
Ik met de katten van mijn vriendin.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foden is ook geen wonderspeler.
Ik met de poes van je vriendinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alleen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Af en toe een leuke bevlieging, maar City heeft betere spelers rondlopen. Rodri, Silva, KDB...quote:
Dan moet ie zich maar gedragen. Ze hoeven niet allemaal als Promes te zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Maatsen bij opsporing verzocht te zien was geweest zouden we allemaal weer roepen "Weer een buitenlander."
Beetje jammer dat Koeman niet door heeft dat het een Nederlander is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Maatsen bij opsporing verzocht te zien was geweest zouden we allemaal weer roepen "Weer een buitenlander."
Nu ie lekker kan voetballen is het een Hollander. In oranje er mee!
Ik ben een fijne vent.˛
Rundvent is dom bezig. Echt dom.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Koeman niet door heeft dat het een Nederlander is.
Bernardo is op zn retourquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Af en toe een leuke bevlieging, maar City heeft betere spelers rondlopen. Rodri, Silva, KDB...
Wie wil je wisselen dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie dan? Tchouameni was niet geheel fit toch.
Camavinga en Valverdequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wil je wisselen dan?
Modric heb je nog. Arda Guler is echt top maar Ancelotti zal het nog niet durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |