Dat weten we tochquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik ben de meeste mannen niet
gooi het dicht danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ik denk dat ik het zelf maar doe. Ik ben naast 'licht autistisch (zo wordt beweerd althans)' wel een behoorlijk controlfreakquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb nagedacht
neen en neen![]()
![]()
hint: kinderen![]()
Ja maar jij ook hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weten we toch
jij bent een hele speciale
Dat zullen we eens stevig aanpakken dan!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 cm extra dat gelakt moet worden
korrel 60quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zullen we eens stevig aanpakken dan!
Een gemiddelde FOK! user dusquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelf maar doe. Ik ben naast 'licht autistisch (zo wordt beweerd althans)' wel een behoorlijk controlfreak
Heb je niet genoeg gehad?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef SwJ het volgende:
Wacht ..... even een Chouffe uit de koeling halen.
----------------------------------------------------- Pauzemuziek -------------------------------------------------------
Waarom mag hij dit beslissen haat jij eendjes of ben je racistisch?quote:
Beidequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom mag hij dit beslissen haat jij eendjes of ben je racistisch?
Zekers! Lekker druk met noeste grondarbeidquote:
min 3x 1/3 en +4x 1/4.quote:
Alleen zwarte schapenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom mag hij dit beslissen haat jij eendjes of ben je racistisch?
witte schapenquote:
De sleutel is gebroken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
witte schapen
zwarte schapen
wie mag er mee naar engeland varen
is er dan geen smid in DTSquote:
Lekker man, ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zekers! Lekker druk met noeste grondarbeid
Ik wil hem wel maken dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |