Gelukkig zijn de radiatoren hier sterker.quote:
Geen idee, nooit ergens van af hoeven kicken. Maar wel ervaring met luxe resorts in zonnige oordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch juist een druk programma bij een afkicktherapie
Dat zit in je gedachtequote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de radiatoren hier sterker.
Hoe kick je daarvan af?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, nooit ergens van af hoeven kicken. Maar wel ervaring met luxe resorts in zonnige oorden
Netflix & chill doen een keer?quote:
Da's heel makkelijk... bankrekening leeg en pas als die bijgevuld is weer opnieuw gaan.quote:
Ik heb geen netflixquote:
Ik wel, en jij de TV dus.quote:
Oh misschien had je wat in te halen, omdat je een tijd niet had kunnen kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar je hoort weleens verhalen van celebrities die in een luxe oord gaan afkickenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, nooit ergens van af hoeven kicken. Maar wel ervaring met luxe resorts in zonnige oorden
Ja dat ookquote:
Zuid afrikaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar je hoort weleens verhalen van celebrities die in een luxe oord gaan afkicken
Moeten hun wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar je hoort weleens verhalen van celebrities die in een luxe oord gaan afkicken
ik dacht eerst dat ze over okonomiyaki haddenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)is-een-beetje-pissig
En zulliequote:
Was 1 mega goede serie, kan niet op de naam komenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog nooit iets gezien op netflix waarvan ik dacht ik wil dat wel hebben.
Zalie.quote:
Oh, ik heb wel diverse mooie mannen zien langskomenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog nooit iets gezien op netflix waarvan ik dacht ik wil dat wel hebben.
Geen interresse.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel diverse mooie mannen zien langskomen
Speklap The Serie gekeken zeker?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel diverse mooie mannen zien langskomen
Casa de Papel?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kut nu moet ik weten hoe die serie heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |