* CrazyMind wilde wat zeggen maar zegt maar even niksquote:
Zullen samen gaan voor de zekerheid?quote:
Jij wil spoonen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:42 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
* CrazyMind wilde wat zeggen maar zegt maar even niks
Jij bent ook al zo'n pimp!quote:
Die heb ik al jarenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk op je zenuwen werken en verslavingsgevaar ligt op de loer. Eigenlijk loopt iedereen die serieus voor de punten mee doet wel tegen een vorm van DTS-burnout aan.
Gewoon typen, niet nadenken en op enter drukkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:42 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
* CrazyMind wilde wat zeggen maar zegt maar even niks
Al jaren.quote:
Of je de lepel in mijn mond wil stoppenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon typen, niet nadenken en op enter drukken
Toch @:MizzezAmy?
Met alle plezierquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Of je de lepel in mijn mond wil stoppen
Ik ben wel over de verslaving heen. Soms kriebelt het nog eventjes maar kan gewoon de moeite niet meer opbrengen om full bolk te gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:43 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren![]()
Het is idd een verslaving. Tijd om die de nek om te draaien.
Ligt eraan wat erop de lepel zitquote:
Ijs natuurlijk of honingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt eraan wat erop de lepel zit
Ik besef het me vaak na een paar dagen pas.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel over de verslaving heen. Soms kriebelt het nog eventjes maar kan gewoon de moeite niet meer opbrengen om full bolk te gaan
Honingquote:
en je hebt ook niet garantie op een bolkrijm van een anderquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel over de verslaving heen. Soms kriebelt het nog eventjes maar kan gewoon de moeite niet meer opbrengen om full bolk te gaan
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt eraan wat erop de lepel zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |