Dan mis je nog namen als Landa, Vlasov, Tiberi en Jorgenson. Ben wel benieuwd hoe ver die laatste kan komen, dit is toch een stuk zwaarder dan PN.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ayuso, Roglic, Hindley, Evenepoel, Kuss, Gaudu, CRod. Dan heb je de belangrijkste namen wel gehad denk ik. Inderdaad is bij sommigen de vorm nog wel een vraagteken, maar alsnog prima deelnemersveld.
Landa en Vlasov zullen op papier meer een ondersteunende rol hebben dunkt me (al is het bij Vlasov de vraag in hoeverre hij zich daarin schikt natuurlijk). Jorgenson heeft zich nog niet bewezen in dit soort koersen idd, maar hij mag me verrassen. Tiberi is nog jong en heeft een Giro in de benen, dus ik denk niet dat die zó goed gaat zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan mis je nog namen als Landa, Vlasov, Tiberi en Jorgenson. Ben wel benieuwd hoe ver die laatste kan komen, dit is toch een stuk zwaarder dan PN.
En ook erg benieuwd of R.EV daadwerkelijk viesslecht is en niet voor het klassement gaat.
Die stukjes bruin vind ik een rare keuze en niet mooi.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe fiets van Remco.
Kobe heeft ook alweer het asfalt geïnspecteerd.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Kruijswijk en een valpartij in de Dauphine is ook een vaak terugkerende rubriek
Dat was nauwelijks een sprint te noemen, hij zat wel perfect gepositioneerd.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sam Bennett gaat veel te snel weer zitten
Te kleine versnelling gestoken. Broddelwerk van Decathlon.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sam Bennett gaat veel te snel weer zitten
En Kuss buiten de grote rondes is sowieso een klasse minderquote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is niet steil genoeg voor Kuss morgen. Wel een Roglic aankomst.
Niet iedereen heeft supercompensatiequote:
Dat was heel zuur, het zuur kwam uit zijn oren!quote:Op maandag 3 juni 2024 16:50 schreef Mykonos het volgende:
Mooie beelden, met dat peloton dat uit de mist op komt doemen achter Armirail. Maar wel zuur voor hem, dat was een mooi staaltje puur afzien.
Ik vond die beelden best mooi, zeker dat je ineens die schaduw van het peleton achterin tevoorschijn zag komenquote:
Wel een hele toevallige correctie danquote:Op maandag 3 juni 2024 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PCS geeft hem op 20.08 (2 sec voor limiet)
Ze beginnen nu ook al vervelend wolfpack-gedrag te vertonen door met Nicolas Prodhomme of all places ostentatief naast een op kop beulende Hindley te gaan rijden. Ze zijn vervaarlijk dicht bij de zon aan het vliegen.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar komt Decathlon bijzonder goed weg. Als Armirail het had gehaald stond ik op het punt Interpol te verwittigen.
Cyclisme à deux vitesses.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze beginnen nu ook al vervelend wolfpack-gedrag te vertonen door met Nicolas Prodhomme of all places ostentatief naast een op kop beulende Hindley te gaan rijden. Ze zijn vervaarlijk dicht bij de zon aan het vliegen.
quote:Op maandag 3 juni 2024 17:39 schreef Marcoss het volgende:
Weet niet voor wie QS ging, maar Evenepoel en van Wilder allebei niet veel
quote:“Ik wilde me niet volop mengen in de sprint omdat Cort Nielsen en Roglic nog aanwezig waren. Risico’s nemen zou met het oog op de rit van dinsdag niet verstandig zijn. Dat wordt een zware etappe dus het is belangrijk dat we voldoende kunnen recupereren richting morgen toe”, liet Evenepoel vlak na de finish verstaan.
Gisteren bij de Belg vernomen dat de knakworsten specifiek naar deze periode hebben gepiekt. Die gaan dus naar huis gereden worden in de Tour.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cort wel heel makkelijk zeg. Hebben ze bij Uno-X nieuwe benzine sinds een paar weken? Collectief erg goed overal.
De angst rijdt met hem mee op zijn schouders.quote:
Starten in de Dauphine/Zwitserland na de Giro gaat ook zelden goed, volgens mij. Maar als het dan goed gaat, doen ze ook meteen echt mee voor winstquote:
Mijn voorspellingen in de voorbereidingskoersen staan in ieder geval op punt, hopelijk draait het net zo lekker met de echte Tourpooltjes straksquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:44 schreef Pistolero het volgende:
Roglic is er alvast bij gaan liggen vandaag.
Die opgeblazen cortisonenkop blijft zo goed he.quote:
Zonder erg, komt goed. Met de Red Bull bonus is hij straks niet te stoppen. RoboRoglic.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die opgeblazen cortisonenkop blijft zo goed he.
Haha ze wisten het niet.quote:
Was in eerste instantie een beetje een aanname, maar vond het geen gekke gedachte. En bleek dus ook te kloppen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ze wisten het niet.
"Vriendin. Kan ook zijn zus zijn"
En later "Vriendin. Het is zelfs zijn verloofde!"
En nu eens niet tweede!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Bedroevend commentaar van Renaat weer zeg. Die herkent in de laatste kilometer bijna geen enkele renner.
Wel leuke hernieuwde doorbraak voor Gee na zijn geweldige Giro van vorig jaar.
Hij zal een eind komen, maar deel 2 en 3 moeten hem minder liggen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:04 schreef Columbiafan het volgende:
De familie Tarling lijkt zand in de ogen gestrooid te hebben.
Achter Sam Bennett eindigen in deze tijdritquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die heeft echt een dramajaar tot dusver.
Bij Visma-Lab rijden sowieso altjd alleen de kopmannen voluit in een tijdrit, dus van Baarle zal wel als een toerist hebben rondgefietst.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:52 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Achter Sam Bennett eindigen in deze tijdrit
Ja, die is mijn 10 miljoen niet geheel waardquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die heeft echt een dramajaar tot dusver.
Volgend seizoen einde contract dus dan weer vlammen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die is mijn 10 miljoen niet geheel waard
Bespottelijk ding is hetquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen idee of hij er mee gereden heeft, maar het ligt aan de nieuwe helm.
Zou WLR imploderen als Hij de tour wintquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij. De tour kunnen we schriftelijk af doen.
Tot nu toe is het nogal lastig gebleken om geen slechte dagen te hebben en zo lang op zijn fietsje te blijven zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij. De tour kunnen we schriftelijk af doen.
Stel je voor, dat Hij die het geel wint en WOUT nog eens het groen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
We gaan er dan sowieso allemaal aan door een exploderend Vlaanderen.
Hij zat er maar de helft langsquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
De Cauwer moet gedwongen opgenomen worden. Dat ging helemaal nergens over in de laatste km.
Dit valt tegen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Juan begint altijd relatief langzamer dus die gaat vermoedelijk echt dicht komen aan de meet.
Langzamer dan Ooijer.quote:
Een beetje zijn trademark.quote:
Uitzonderingen daargelaten.quote:
HEM kennende zal hij wel weer lossen op de Côte d'Arâches aanstaande zaterdag.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkkg heeft Evenepoel ons beloofd dat het klassement geen doel is hier
En dan is het excuus alvast daar.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:16 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
HEM kennende zal hij wel weer lossen op de Côte d'Arâches aanstaande zaterdag.
Ook zo genoten van dit huzarenstukje van de wereldkampioen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie bolides.Put these foolish ambitions to rest.
Niks gezien.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook zo genoten van dit huzarenstukje van de wereldkampioen?
quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn beide lelijke fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie bolides.
Misschien dat @Koffieplanter enige duiding kan geven aan Zijn lichaamstaal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Remco grijpt naar zijn rechterarmpje...
Krachtwijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:30 schreef Fretwork het volgende:
Yo wie de fuck wordt daar ingeladen zo?
Jantje Boven als koerskapitein.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Op deze manier moeten Wout en Vingegaard wel starten in de Tour, anders hebben ze niet genoeg renners
Van Dijke heeft nog niet zoveel koersdagenquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Op deze manier moeten Wout en Vingegaard wel starten in de Tour, anders hebben ze niet genoeg renners
DIt heeft niets met regen te maken, maar met beschikbare ambulances. Leuk dat je luistert.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:42 schreef 4-elements het volgende:
Het is een beetje als de F1. Rijden ze ook nauwelijks meer als het regent.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:44 schreef McGrath het volgende:
Nou ja, iets met veiligheid als er geen ambulances meer zijn, stel nou dat er echt iemand met spoed hulp nodig gaat hebben...
Opeens is zijn er ambulance tekorten? Ook al in het Baskenland?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hoe moet dat zonder ambulances dan?
Ik luister dan ook niet, zit op kantoor..quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DIt heeft niets met regen te maken, maar met beschikbare ambulances. Leuk dat je luistert.
Die valpartij in Baskenland was wel vrij extreem andersquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Opeens is zijn er ambulance tekorten? Ook al in het Baskenland?
Dit soort valpartijen zijn niks nieuws en nu opeens gaan we steeds neutraliseren? Gewoon weer een voorbeeld van de huidige jankmaatschappij. Alle valpartijen uitvergroten en dan met dit soort onzin komen.
Geen idee wie er abandon zijn, maar Ayuso had ook wat hulp nodig om weer op te staanquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik luister dan ook niet, zit op kantoor..
Maar zijn er dan nog meer gewonden naast Van Baarle en Krachtwijk?
Prima vervanging van Domino Day inderdaad, 5 renners die het overlevenquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wel een uitstekende chute.
dat moest toch veiliger zijn in natte omstandigheden? of rijden ze dan gewoon harder en gevaarlijker?quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft het een en ander ook niet te maken met de switch naar de schijfremmen.
Misschien dat ze iets eerder blokkeren, maar denk het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft het een en ander ook niet te maken met de switch naar de schijfremmen.
Weet je wie ook naar z'n rechterarmpje greep?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Remco grijpt naar zijn rechterarmpje...
ik vind dit een wansmakelijke grapquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je wie ook naar z'n rechterarmpje greep?
Wie was het dan? Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dit een wansmakelijke grap
quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wie was het dan? Ik heb geen idee.
Het lijkt wel alsof Kruijswijk vaak valt en MvdP nooit, en als MvdP valt, dan dat ie gewoon weer opstaat en wint.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou Kruijswijk aanraden om volgende keer maar gewoon Ster ZLM Toer te rijden ipv Dauphine.
Het is de Beatles-in-Blokker-Dayquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel echt een schokkende gebeurtenis. Ik stel voor dat 6 juni voortaan door het leven gaat als Dauphine Day. Misschien afkorten tot D-Day. Wat jullie?
quote:
Kooij leek me dan sowieso wel een goede optie, ook voor deze crash.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:00 schreef Pistolero het volgende:
Als Vingegaard de Tour niet haalt zou ik nu gewoon lekker Kooij en Uijtdebroeks naar de Tour sturen eigenlijk.
Vrijbuitersploeg met 2 knechten voor Jorgenson en Kuss.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:00 schreef Pistolero het volgende:
Als Vingegaard de Tour niet haalt zou ik nu gewoon lekker Kooij en Uijtdebroeks naar de Tour sturen eigenlijk.
Ik zie nu ook kansen voor Jan Maas bij OSquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Wint Bart Lemmen hier de Tour?
Wij gaan staan voor oldschoolcycling.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het broertje van Merijn, doorgaans vooral druk met stalkers, heeft ook een mening.
[ x ]
Mirte zit er helemaal doorheen.
[ x ]
oldschoolcycling gaat er dan weer op een andere manier met gestrekt been in.
Lijkt sowieso een hele waslijst aan DNS’jes te worden als je alle berichten leestquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ayuso met een pijnlijke heup en knie, waarschijnlijk een DNS morgen.
Hopelijk haalt hij de Tour, ik was me al helemaal aan het verkneukelen op zijn pogingen om Pogacar te saboteren.
Dit lijkt me beter. Wielerflits is één grote rubriek.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader van debiele reaguurders is mijn favoriete rubriek toch wel Landeirovic in de Wielerflits commentsectie.
Welke user van hier is daar Vainsteins? @Mani89, ik kijk naar jou?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit lijkt me beter. Wielerflits is één grote rubriek.
Nee maar deze gozer heeft ooit een bidon van UAE opgeraapt en is sindsdien helemaal idolaat van UAE. Er is geen betere ploeg dan UAE. Hilarisch om te volgen. Een beetje de zandbak versie van Rahim, echt fantastisch.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit lijkt me beter. Wielerflits is één grote rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |