Dan mis je nog namen als Landa, Vlasov, Tiberi en Jorgenson. Ben wel benieuwd hoe ver die laatste kan komen, dit is toch een stuk zwaarder dan PN.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ayuso, Roglic, Hindley, Evenepoel, Kuss, Gaudu, CRod. Dan heb je de belangrijkste namen wel gehad denk ik. Inderdaad is bij sommigen de vorm nog wel een vraagteken, maar alsnog prima deelnemersveld.
Landa en Vlasov zullen op papier meer een ondersteunende rol hebben dunkt me (al is het bij Vlasov de vraag in hoeverre hij zich daarin schikt natuurlijk). Jorgenson heeft zich nog niet bewezen in dit soort koersen idd, maar hij mag me verrassen. Tiberi is nog jong en heeft een Giro in de benen, dus ik denk niet dat die zó goed gaat zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan mis je nog namen als Landa, Vlasov, Tiberi en Jorgenson. Ben wel benieuwd hoe ver die laatste kan komen, dit is toch een stuk zwaarder dan PN.
En ook erg benieuwd of R.EV daadwerkelijk viesslecht is en niet voor het klassement gaat.
Die stukjes bruin vind ik een rare keuze en niet mooi.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe fiets van Remco.
Kobe heeft ook alweer het asfalt geïnspecteerd.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Kruijswijk en een valpartij in de Dauphine is ook een vaak terugkerende rubriek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |