Oh, dat je dat net moest meekrijgen.quote:
ja wil iets speciaals tenslotte ben ik moeder vd bruid.. maar kan wel huilen ben al weken aan zoeken maar niets echt naar mijn zinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even winkelen, kijken of er nog leuke kleding te vinden is.
Jij veel succes vandaag met het vinden van jouw outfit...
ow je kan mee hoor ik ga ook winkelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even winkelen, kijken of er nog leuke kleding te vinden is.
Jij veel succes vandaag met het vinden van jouw outfit...
Oja, een koekje erbij...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou je hand maar vrij kan je voor iedereen roeren of voor de koekjes
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar is er nog nooit 1 blijven zitten
Zal mij nog eens uitsloven, geen dank je wel niets maar gewoon negeren en andere om koffie vragenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat je dat net moest meekrijgen.![]()
Nou, voor koffie kun je me zelfs wakker maken....
Oei, lastig. Hopen dat je vandaag slaagt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wil iets speciaals tenslotte ben ik moeder vd bruid.. maar kan wel huilen ben al weken aan zoeken maar niets echt naar mijn zin
Heb je niet bedankt daarnet, voor dat heerlijke ontbijt?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal mij nog eens uitsloven, geen dank je wel niets maar gewoon negeren en andere om koffie vragen![]()
![]()
ja anders trek ik wat aan wat ik pas heb gekochtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, lastig. Hopen dat je vandaag slaagt.
ja en loop je jaren met zon toeter rondquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou ook best apart zijn, als er iemand 18 jaar later naar buiten komt kruipen
quote:
kan al rijden reed tenslotte al 18 jaar meequote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kan ie gelijk aan zn rijbewijs beginnen
En gelijk het huis uit!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan al rijden reed tenslotte al 18 jaar mee
Dat is wel goed oplossingquote:
Niet altijd,quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:49 schreef kree het volgende:
sowieso het zou stukken beter kunnen als we maar in elkaar geloofden. naar iets. naja dat werkt niet he?
Je kan beter wat kopen voor als de baby wat ouder is, want iedereen geeft altijd kleren voor als ze net geboren isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou vast vandaag wel weer baby kleding scoren kan dat niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |