Is het wat, ik ga hem ook nog wel kijken maar gisteren en ook vandaag niet echt tijd voorquote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:22 schreef spapaars het volgende:
En RTL doet het weer.
1 aflevering uitzenden, en wil je meer zien moet je maar even een abo op Videoland nemen.
Zo'n smerig iets wat ze telkens opnieuw flikken.
Mijn fout.quote:
Zelfs als ze dat wel doen, waarom is dat smerig? Ze hebben twee platforms en zenden iets op het ene uit om het op het andere platform te promoten. Als je het niks vindt, kijk je niet.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn fout.
Zie vanavond deel 2 op de programmering, dus niet wat ze wel met Maxima en andere series hebben gedaan.
Het is gewoon een verkapte reclame voor betaal platform Videoland.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs als ze dat wel doen, waarom is dat smerig? Ze hebben twee platforms en zenden iets op het ene uit om het op het andere platform te promoten. Als je het niks vindt, kijk je niet.
Waarom praat je daarover alsof ze baby's offeren?
Je hebt helemaal gelijk ook, een bedrijf zendt op hun platforms uit wat zij willen, wat een smerige bloedhonden.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte reclame voor betaal platform Videoland.
Mwah is wel grappig. Roza is rete irritant.quote:Op zondag 2 juni 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het wat, ik ga hem ook nog wel kijken maar gisteren en ook vandaag niet echt tijd voor
Ik ga morgen even kijken. Vandaag echt geen tijd.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah is wel grappig. Roza is rete irritant.
Stukje gezien en afgehaakt.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken. Vandaag echt geen tijd.
O ben benieuwd dan.quote:
Dat hou je toch. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon niet mijn ding, er zullen genoeg zijn die het wel leuk vinden.
Het is leuk vermaak. Maar irriteer. Ik aan 2 personen. En dar maakt het minderquote:Op zondag 2 juni 2024 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hou je toch. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk.
Dat maakt het voor mij juist leuk. 3 afleveringen gezien en er zitten er al een aantal enorm in mijn irritatie zone. Met op stip die roodharigequote:Op zondag 2 juni 2024 16:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is leuk vermaak. Maar irriteer. Ik aan 2 personen. En dar maakt het minder
Jaaaaa rozaaaa die is zo irritantquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij juist leuk. 3 afleveringen gezien en er zitten er al een aantal enorm in mijn irritatie zone. Met op stip die roodharige
0,99 cent nog steeds werkt? dan ga ik nog wel een even kijken proberenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:22 schreef spapaars het volgende:
En RTL doet het weer.
1 aflevering uitzenden, en wil je meer zien moet je maar even een abo op Videoland nemen.
Zo'n smerig iets wat ze telkens opnieuw flikken.
Een echte prof-RLS'er.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Niet gekeken, of ik eraan ga beginnen weet ik nog niet, weet alleen dat Roza geleend is van SBS6.
Die deed daar ook mee aan o.a. Lang Leve de Liefde, Mission Impossible, Million Dollar Island en De Alleskunner.
Deze? Eigen huis aan het bouwen, van de grond af afgebroken enzo gelul?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Niet gekeken, of ik eraan ga beginnen weet ik nog niet, weet alleen dat Roza geleend is van SBS6.
Die deed daar ook mee aan o.a. Lang Leve de Liefde, Mission Impossible, Million Dollar Island en De Alleskunner.
Ja die!quote:Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze? Eigen huis aan het bouwen, van de grond af afgebroken enzo gelul?![]()
[ afbeelding ]
Best wel jammer eigenlijk hoe dat soort continue de spelprogramma's afkluunen om in de picture te komen.. ik geef ze gelijk hoor, alles gratis leuke tijd, alleen een beetje de boel belazeren nodigquote:Op zondag 2 juni 2024 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die!
Die deed voor dat huis ook mee aan Mission Impossible, moest ze in korte tijd pro worden in boogschieten voor een x-bedrag.
IK ga vandaag even kijken of het wat isquote:Op maandag 3 juni 2024 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
Raar programma.. je ziet zo goed als niks van het 'spontane' speeddaten.. een ceremonieen dan wat gescharrel op het eiland.
Afgezet vond er niks aan. Wil niet meteen zien dat het nepper dan nep is.
Goedemorgen Dott!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga vandaag even kijken of het wat is
ook niet heel veel aan, net even zitten kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Ben benieuwd wat jij ervan vindt
Ja en het zijn dus niet random mensen .... zoals hier in het topic te lezen pfffquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ook niet heel veel aan, net even zitten kijken
Maar eerlijk gezegd ben ik dit soort dingen nu wel een keer zat.
Dat gedate met onbekende, het is te vaak, te veel. En eigenlijk is het allemaal hetzelfde
Ik heb het idee dat dat met de meeste van dit soort programmas zo isquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en het zijn dus niet random mensen .... zoals hier in het topic te lezen pfff
kaartenbaklui om weer een programma te vullen
Ja helaas wel.. maakt dat ik er geen zin meer in heb om naar te kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat met de meeste van dit soort programmas zo is
Ik was ondertussen al weer new Amsterdam op netflix aan het kijken, had hen net opgezegd kwam er een nieuw seizoen dus moet hem snel kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja helaas wel.. maakt dat ik er geen zin meer in heb om naar te kijken.
maar vond dit programma wel heel erg nep qua opzet..
Eerste seizoen ooit van gekeken. Daarna gestopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ondertussen al weer new Amsterdam op netflix aan het kijken, had hen net opgezegd kwam er een nieuw seizoen dus moet hem snel kijken
Seizoen 4 alweerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerste seizoen ooit van gekeken. Daarna gestopt.
Wist niet dat dat nog steeds loopt!
Ik wil dat zelfingenomen stuk vreten Roza wel volgen.. na 2 dagen al in de afzeikmodus op haar "Man" die duidelijk niet bevalt.. en dan nóg 12 dagen te gaan.. nou dat wil ik wel zienquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja helaas wel.. maakt dat ik er geen zin meer in heb om naar te kijken.
maar vond dit programma wel heel erg nep qua opzet..
hmm misschien aflevering 2 dan eens opzettenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wil dat zelfingenomen stuk vreten Roza wel volgen.. na 2 dagen al in de afzeikmodus op haar "Man" die duidelijk niet bevalt.. en dan nóg 12 dagen te gaan.. nou dat wil ik wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |