Is het wat, ik ga hem ook nog wel kijken maar gisteren en ook vandaag niet echt tijd voorquote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:22 schreef spapaars het volgende:
En RTL doet het weer.
1 aflevering uitzenden, en wil je meer zien moet je maar even een abo op Videoland nemen.
Zo'n smerig iets wat ze telkens opnieuw flikken.
Mijn fout.quote:
Zelfs als ze dat wel doen, waarom is dat smerig? Ze hebben twee platforms en zenden iets op het ene uit om het op het andere platform te promoten. Als je het niks vindt, kijk je niet.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn fout.
Zie vanavond deel 2 op de programmering, dus niet wat ze wel met Maxima en andere series hebben gedaan.
Het is gewoon een verkapte reclame voor betaal platform Videoland.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs als ze dat wel doen, waarom is dat smerig? Ze hebben twee platforms en zenden iets op het ene uit om het op het andere platform te promoten. Als je het niks vindt, kijk je niet.
Waarom praat je daarover alsof ze baby's offeren?
Je hebt helemaal gelijk ook, een bedrijf zendt op hun platforms uit wat zij willen, wat een smerige bloedhonden.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte reclame voor betaal platform Videoland.
Mwah is wel grappig. Roza is rete irritant.quote:Op zondag 2 juni 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het wat, ik ga hem ook nog wel kijken maar gisteren en ook vandaag niet echt tijd voor
Ik ga morgen even kijken. Vandaag echt geen tijd.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah is wel grappig. Roza is rete irritant.
Stukje gezien en afgehaakt.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken. Vandaag echt geen tijd.
O ben benieuwd dan.quote:
Dat hou je toch. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon niet mijn ding, er zullen genoeg zijn die het wel leuk vinden.
Het is leuk vermaak. Maar irriteer. Ik aan 2 personen. En dar maakt het minderquote:Op zondag 2 juni 2024 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hou je toch. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk.
Dat maakt het voor mij juist leuk. 3 afleveringen gezien en er zitten er al een aantal enorm in mijn irritatie zone. Met op stip die roodharigequote:Op zondag 2 juni 2024 16:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is leuk vermaak. Maar irriteer. Ik aan 2 personen. En dar maakt het minder
Jaaaaa rozaaaa die is zo irritantquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij juist leuk. 3 afleveringen gezien en er zitten er al een aantal enorm in mijn irritatie zone. Met op stip die roodharige
0,99 cent nog steeds werkt? dan ga ik nog wel een even kijken proberenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:22 schreef spapaars het volgende:
En RTL doet het weer.
1 aflevering uitzenden, en wil je meer zien moet je maar even een abo op Videoland nemen.
Zo'n smerig iets wat ze telkens opnieuw flikken.
Een echte prof-RLS'er.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Niet gekeken, of ik eraan ga beginnen weet ik nog niet, weet alleen dat Roza geleend is van SBS6.
Die deed daar ook mee aan o.a. Lang Leve de Liefde, Mission Impossible, Million Dollar Island en De Alleskunner.
Deze? Eigen huis aan het bouwen, van de grond af afgebroken enzo gelul?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Niet gekeken, of ik eraan ga beginnen weet ik nog niet, weet alleen dat Roza geleend is van SBS6.
Die deed daar ook mee aan o.a. Lang Leve de Liefde, Mission Impossible, Million Dollar Island en De Alleskunner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |