Is niet echt tekenfilmquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:42 schreef 111210 het volgende:
Hier staat bassie en adriaan vaak op, vooral de liedjes. Staat op youtube en videoland
Waar vind ik deze titels op streamingdienst?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
Alfred J. Kwak
En er waren ook veel nagesynchroniseerde cartoons enzo Was Dieren van het groene woud Nederlands, of naar Nederlands aangepast?
De Bluffers, Barbapapa, pfff er s nog veel meer van vroeger te vinden wat Nederlandstalig is.
Superted, Bananaman
Er zijn websites met allemaal van dit soort nostalgische titels.
Waarschijnlijk nergens meer; ik denk niet dat het erg hip & trendy zou zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waar vind ik deze titels op streamingdienst?
Ok thanksquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nergens meer; ik denk niet dat het erg hip & trendy zou zijn.
Op Youtube zal wel het één en ander te vinden zijn en anders zijn er nog wel andere manieren.
[ afbeelding ]
Pebbletv valt weer buiten mn tv pakketquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:10 schreef PeterKelder het volgende:
Er is natuurlijk PebbleTV waar al die oude series als Alfred J. Kwak, Dommel, Boes etc. worden uitgezonden. Al weet ik niet of dat ook een streamingportaal heeft of puur lineair is. Al is dat laatste voor de peuter ook een mooie les dat je soms moet wachten en iets er soms niet is
Omdat Roos lui isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker zelf zoeken?
Serieus? Dat is toch best een zielige film, met die Stromboli ontvoering en daarna die kinderen die in ezels veranderen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |