Maar het gaat hier toch om penetratie van de anus?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:30 schreef Nico987 het volgende:
Laatst eens Vaseline gebruikt, [...], slecht voor [...] vaginale bacteriën
Er staat ook achter.. dat is niet aan de orde...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar het gaat hier toch om penetratie van de anus?
Kan maar als je even snel googlet is dit het antwoord waarom (liever) niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:29 schreef sturmpie het volgende:
zonnebloem olie of olijfolie koude persing extra vierge
vorige post is verwijderd door @:lenny77
beste lenny77 olijfolie is gezond voor lijf en leden incl. 't gaatje
Nee dus niet...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:29 schreef sturmpie het volgende:
zonnebloem olie of olijfolie koude persing extra vierge
vorige post is verwijderd door @:lenny77
beste lenny77 olijfolie is gezond voor lijf en leden incl. 't gaatje
Je hebt mijn reactie per ongeluk ook verwijderd, zou je die terug willen zetten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:13 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Alle hihaho-ers mogen wegblijven.[/modbreak]
Welke was dat?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:24 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je hebt mijn reactie per ongeluk ook verwijderd, zou je die terug willen zetten?
Ik dacht dat dat ook een hihahootje wasquote:
Maar TS gebruikt toch geen condoom, als ik de OP juist lees.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ook een hihahootje was![]()
Lees net dat het wel veel wordt gebruikt, hoewel schadelijk voor latex.
Crisco op díé manier gebruiken is gezonder dan het opetenquote:Op maandag 3 juni 2024 00:23 schreef Nico987 het volgende:
Nee geen condoom.
Ik zag dat crisco zelfs bij easytoys wordt verkocht. Maar om nu een pot boter in mij nachtkastje te zetten.
Bestel gewoon Pjur zoals ik zei je gaat geen spijt krijgenquote:Op maandag 3 juni 2024 00:23 schreef Nico987 het volgende:
Nee geen condoom.
Ik zag dat crisco zelfs bij easytoys wordt verkocht. Maar om nu een pot boter in mij nachtkastje te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |