Als de trein goede wifi heeft, dan kun je gewoon in de trein werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We krijgen ergens in het komend jaar ook een treindienst naar Berlijn voor bijna niks. Die rijdt dan maar wel 1 of 2 keer per dag en het duurt iets van 8 uur maar de vanaf-prijs wordt iets van 10 eu.
Lekker op je vrije dag om 8 uur inchecken, sta je om 16:00 in berlijn. Doe je er een hapje en een fissa en een air-bnb en ga je 2 dagen later voor 10 eu weer richting NL.
sow lekker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We krijgen ergens in het komend jaar ook een treindienst naar Berlijn voor bijna niks. Die rijdt dan maar wel 1 of 2 keer per dag en het duurt iets van 8 uur maar de vanaf-prijs wordt iets van 10 eu.
Lekker op je vrije dag om 8 uur inchecken, sta je om 16:00 in berlijn. Doe je er een hapje en een fissa en een air-bnb en ga je 2 dagen later voor 10 eu weer richting NL.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat mag ik niet, hebben dan ook een 4g sim in onze laptop, maar ik ga echt niet werken als ik op reis gaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de trein goede wifi heeft, dan kun je gewoon in de trein werken
Vind het wel een goed iets, want vliegen is natuurlijk alleen toegestaan voor belangrijkere personen over die afstand.....quote:
Ik vlieg met Boeingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
brand in tunnel![]()
aanrijding in tunnel![]()
boot die zinkt
of gewoon met vliegtuigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
brand in tunnel![]()
aanrijding in tunnel![]()
boot die zinkt
De vlucht zelf is 30 minuten of zo. Maar je moet wel eerst naar schiphol (met de trein ook anderhalf uur), anderhalf uur van tevoren aanwezig zijn. In Londen weer uitchecken en dan moet je nog van het vliegveld naar de binnenstad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat het qua reistijd amper uitmaakt verbaast me wel, maar met vliegen moet je wel overal wachten. Dan toch liever de trein
Die storten noooit neerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik zou sowieso nooit naar Berlijn vliegen. Ik heb vliegangst, doe het wel, maar niet als het ook anders kan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind het wel een goed iets, want vliegen is natuurlijk alleen toegestaan voor belangrijkere personen over die afstand.....
Online inchecken.. dan hoef je niet zo lang van te voren daar te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De vlucht zelf is 30 minuten of zo. Maar je moet wel eerst naar schiphol (met de trein ook anderhalf uur), anderhalf uur van tevoren aanwezig zijn. In Londen weer uitchecken en dan moet je nog van het vliegveld naar de binnenstad.
Wij stappen uit in het centrum en dan is het 15 minuten lopen naar het appartement.
Heb ik gedaan voor de derde keer, alledrie goed bevallenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit naar Berlijn vliegen. Ik heb vliegangst, doe het wel, maar niet als het ook anders kan.
En met de trein naar Berlijnklinkt goed.
Ja m'n reet! Ik houd al niet van vliegen en voor 10 eu laat ik me liever op Berlin Central afzettenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
of gewoon met vliegtuig![]()
uitstappen en je zit in de stad
Ja, helaas.... Ik vlieg mijn dood tegemoet. Ik hoop dat mensen van mij geleerd hebben dat we allemaal een andere mening kunnen hebben en toch proberen elkaar te begrijpen.quote:
ik vlieg liever dan dat ik uuuren voor bijna nop in een trein ga zitten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja m'n harige reet!![]()
Ik houd al niet van vliegen en voor 10 eu laat ik me liever op Berlin Central afzetten
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die storten noooit neer
Benno BaksteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik woon 15 minuten van een vliegveld af en omdat het redelijk klein is, kan ik 30 minuten voor vertrek aankomen (alleen handbagage). Ik plan meestal wat "ruimer", maar ga nooit meer dan 60 minuten voor vertrek van huisquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De vlucht zelf is 30 minuten of zo. Maar je moet wel eerst naar schiphol (met de trein ook anderhalf uur), anderhalf uur van tevoren aanwezig zijn. In Londen weer uitchecken en dan moet je nog van het vliegveld naar de binnenstad.
Wij stappen uit in het centrum en dan is het 15 minuten lopen naar het appartement.
Vooral geleerd dat ik van vlees houdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, helaas.... Ik vlieg mijn dood tegemoet. Ik hoop dat mensen van mij geleerd hebben dat we allemaal een andere mening kunnen hebben en toch proberen elkaar te begrijpen.
Het was een mooi leven vaarwel allemaal... Maar nu nog niet want ben nog niet neergestort.
Is zo, maar je wilt ook geen risico's nemen dus ben je altijd een uur van tevorenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Online inchecken.. dan hoef je niet zo lang van te voren daar te zijn
Beetje risico nemen G8rquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is zo, maar je wilt ook geen risico's nemen dus ben je altijd een uur van tevoren![]()
Ik vind het echt bizar relaxed hoe we het gaan doen. Stap gewoon op m'n fiets met m'n rugzakje, naar station Tilburg. Fiets stallen kost misschien 3 eu voor het hele weekend. Lekker in de trein stappen. Picknick open trekken en voor de rest genieten van het landschap
Brandenburg airport ligt helemaal aan de rand van de stad. Met een beetje ongeluk ben je nog een uur onderweg met de s/u/x-bahn om in het centrum to komenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit naar Berlijn vliegen. Ik heb vliegangst, doe het wel, maar niet als het ook anders kan.
En met de trein naar Berlijnklinkt goed.
Ja ik snap je. Het is ook gewoon relaxt reizen zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is zo, maar je wilt ook geen risico's nemen dus ben je altijd een uur van tevoren![]()
Ik vind het echt bizar relaxed hoe we het gaan doen. Stap gewoon op m'n fiets met m'n rugzakje, naar station Tilburg. Fiets stallen kost misschien 3 eu voor het hele weekend. Lekker in de trein stappen. Picknick open trekken en voor de rest genieten van het landschap
Ach met een neergestort vliegtuig kom je ook niet verder. Weegschaal dingetje...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Brandenburg airport ligt helemaal aan de rand van de stad. Met een beetje ongeluk ben je nog een uur onderweg met de s/u/x-bahn om in het centrum to komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |