Klinkt wel leuk, misschien doe ik dat ook wel!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Hmmm zal ik eens in mijn eentje de trein pakken naar Londen
Wat een gedoequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan nog wel wat goedkoper als je op tijd boekt en niet precies rond het weekend zit.
Maar dat het qua prijs eigenlijk niks scheelt met vliegen en qua reistijd alles bij elkaar ook eigenlijk niet verbaasde me ook nogal. En dan is trein echt veel relaxter: zetel ipv als vee op elkaar gepropt zitten, vrij rond kunnen lopen, restauratievoertuig op de trein, je kan je eigen 'picknick' meenemen voor in de trein, kilometers aan landschap wat je anders nooit ziet. #zinin.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hoort te slapen little bunny
VER / Waren er lockdowns en een grieppas tijdens de Spaanse Griep?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik zet het alleen maar hier als meelees- en gniffeltip
Je weet het goed te verkopen, ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan nog wel wat goedkoper als je op tijd boekt en niet precies rond het weekend zit.
Maar dat het qua prijs eigenlijk niks scheelt met vliegen en qua reistijd alles bij elkaar ook eigenlijk niet verbaasde me ook nogal. En dan is trein echt veel relaxter: zetel ipv als vee op elkaar gepropt zitten, vrij rond kunnen lopen, restauratievoertuig op de trein, je kan je eigen 'picknick' meenemen voor in de trein, kilometers aan landschap wat je anders nooit ziet. #zinin.
Videolandquote:
of met de boot maar gedoe met een stuk rijdenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet het goed te verkopen, ik ben benieuwd!
Dat het qua reistijd amper uitmaakt verbaast me wel, maar met vliegen moet je wel overal wachten. Dan toch liever de treinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je ook niet neerstortenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat het qua reistijd amper uitmaakt verbaast me wel, maar met vliegen moet je wel overal wachten. Dan toch liever de trein
We krijgen ergens in het komend jaar ook een treindienst naar Berlijn voor bijna niks. Die rijdt dan maar wel 1 of 2 keer per dag en het duurt iets van 8 uur maar de vanaf-prijs wordt iets van 10 eu.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Hmmm zal ik eens in mijn eentje de trein pakken naar Londen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar misschien stort de eurotunnel wel in en dan verdrink je
Als de trein goede wifi heeft, dan kun je gewoon in de trein werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We krijgen ergens in het komend jaar ook een treindienst naar Berlijn voor bijna niks. Die rijdt dan maar wel 1 of 2 keer per dag en het duurt iets van 8 uur maar de vanaf-prijs wordt iets van 10 eu.
Lekker op je vrije dag om 8 uur inchecken, sta je om 16:00 in berlijn. Doe je er een hapje en een fissa en een air-bnb en ga je 2 dagen later voor 10 eu weer richting NL.
sow lekker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We krijgen ergens in het komend jaar ook een treindienst naar Berlijn voor bijna niks. Die rijdt dan maar wel 1 of 2 keer per dag en het duurt iets van 8 uur maar de vanaf-prijs wordt iets van 10 eu.
Lekker op je vrije dag om 8 uur inchecken, sta je om 16:00 in berlijn. Doe je er een hapje en een fissa en een air-bnb en ga je 2 dagen later voor 10 eu weer richting NL.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat mag ik niet, hebben dan ook een 4g sim in onze laptop, maar ik ga echt niet werken als ik op reis gaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de trein goede wifi heeft, dan kun je gewoon in de trein werken
Vind het wel een goed iets, want vliegen is natuurlijk alleen toegestaan voor belangrijkere personen over die afstand.....quote:
Ik vlieg met Boeingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
brand in tunnel![]()
aanrijding in tunnel![]()
boot die zinkt
of gewoon met vliegtuigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |