Nou.. maar net hoe laag je je waarden wil laten dalenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:homijn heeft wel echt historisch gezien de beste grap ooit gemaakt in DTS met zijn Monitor-staakt-gele-hesjes-epistel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was echt next level.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij ook!
Misschien kijken we dezelfde films?
Oh voor mijn tijd denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:homijn heeft wel echt historisch gezien de beste grap ooit gemaakt in DTS met zijn Monitor-staakt-gele-hesjes-epistel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was echt next level.
Het wil nog niet lukken met jouw humor. Onder het vriespunt nog denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou.. maar net hoe laag je je waarden wil laten dalen
Ja maar jij bent een wijf dus dat zegt niksquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Het wil nog niet lukken met jouw humor. Onder het vriespunt nog denk ik.
Deze:quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh voor mijn tijd denk ik.![]()
En heb hemarookworst ook nog even toegevoegd.
En er zijn nog meer users hoor, maar voor mij maakt jullie humor DTS leuk.
Het wil nog niet lukken met jouw humor. Onder het vriespunt nog denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou.. maar net hoe laag je je waarden wil laten dalen
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een wijf dus dat zegt niks
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze:
#ANONIEM in ONZ / [ronde 15] Het dodetopicspel #2894 Bijna open
En in welke categorie val ik?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind n boel mensen grappig hier
Ook n boel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |