Imca Marina.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
Was het nou @:schmoopy of @:shmoopy waar Herman het elke dag over heeft
Zonder enige uitzondering @RamboDirkquote:Op maandag 3 juni 2024 14:28 schreef GGMM het volgende:
Mensen die trots zijn op het aantal posts dat ze op een forum geplaatst hebben, hebben doorgaans een kleine penis.
quote:Op maandag 3 juni 2024 16:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hetzelfde maar het is niet dat je dan nu opeens mee mag doen met de poule
lid zijn van de @Coco totoquote:Op maandag 3 juni 2024 16:19 schreef Coco het volgende:
Maar inderdaad, je moet tenminste een paar keer meedoen met Woordle, samen lunchen, wachten op Drizzt's eten uitvraag, onlogisch uitlachen en een oninteressant muziekfilmpje plaatsen.
Ik vergeet vast nog wat zaken.
@Scrummie had beloofd gewoon Woordle te blijven posten en gewoon bij de lunch aanwezig te zijn (voor hem dan ontbijt)quote:Op maandag 3 juni 2024 16:19 schreef Coco het volgende:
Maar inderdaad, je moet tenminste een paar keer meedoen met Woordle, samen lunchen, wachten op Drizzt's eten uitvraag, onlogisch uitlachen en een oninteressant muziekfilmpje plaatsen.
Ik vergeet vast nog wat zaken.
Ik heb het al opgegevenquote:Op maandag 3 juni 2024 16:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hetzelfde maar het is niet dat je dan nu opeens mee mag doen met de poule
Neinquote:Op maandag 3 juni 2024 12:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker maat, diversiteit altijd goed.
@:yvonne positieve note waard toch?
Ik krijg ook het idee dat Scrummie de vrouw waar hij van houdt belangrijker vindt dan een aantal onbekenden van een forum.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie had beloofd gewoon Woordle te blijven posten en gewoon bij de lunch aanwezig te zijn (voor hem dan ontbijt)
Nou daar merk ik niks van.
Volgens mij vindt hij z'n vriendin veel belangrijker
Heeftie een vriendin?!quote:Op maandag 3 juni 2024 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie had beloofd gewoon Woordle te blijven posten en gewoon bij de lunch aanwezig te zijn (voor hem dan ontbijt)
Nou daar merk ik niks van.
Volgens mij vindt hij z'n vriendin veel belangrijker
Zelfs @Caland zit tegenwoordig onder de plak.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeftie een vriendin?!
Why?
Jullie hebben toch geen van allen eenvriendin, waarom hij wel dan?
Bro's before vriendinnen dacht ikquote:Op maandag 3 juni 2024 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg ook het idee dat Scrummie de vrouw waar hij van houdt belangrijker vindt dan een aantal onbekenden van een forum.
Ik ben woedend.
Ja geen idee. Hij heeft dat ook helemaal niet met ons overlegd ofzo echt superraar hoe dat allemaal gegaan is.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeftie een vriendin?!
Why?
Jullie hebben toch geen van allen eenvriendin, waarom hij wel dan?
Brabant is niet zo ver.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bro's before vriendinnen dacht ik
[..]
Ja geen idee. Hij heeft dat ook helemaal niet met ons overlegd ofzo echt superraar hoe dat allemaal gegaan is.
En ze woont nog in Amerika ook. (net als heel veel andere mensen, want Amerika is een heel groot land)
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 3 juni 2024 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs @:caland zit tegenwoordig onder de plak.
Ik doe denk ik weer kip met broccolirijst (had ik gisteren ook al)quote:Op maandag 3 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met sperziebonen en zalm
Rundvlees in barolo, gebakken aardappelen en gegrilde courgette.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
Was het nou @:schmoopy of @:shmoopy waar Herman het elke dag over heeft
Witlofschotel, pittig gehakt. Glaasje Gabber als toetje.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kbrquote:Op maandag 3 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghettiquote:Op maandag 3 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |