Goede achternaam wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Boomerbriefjes in de krant zijn zo leuk
Ik háát alcoholisten.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus en @:tong80 vliegen elkaar weer in de haren (In EK dit keer)
Je kan weer.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:01 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het EK forum.
@:GGMM ik neem de rest van de dag vrij.
Gister ook geen mentsion gekregen voor dé pot van het seizoen.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Heeft @:Coco trouwens excuus gemaakt voor het ontbreken van de @:coco toto voor notabene de CL finale??
quote:
Man man man. @Coco graag tekst en uitleg.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister ook geen mentsion gekregen voor dé pot van het seizoen.
quote:
Je kunt ook te hard werken. Ik kreeg zelfs een plusje van tong voor mijn plaagstootje.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:01 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het EK forum.
@:GGMM ik neem de rest van de dag vrij.
Gelukkig heb ik dit soort slapzakken niet in mijn omgeving verder dus dat valt best mee. Wat moet het intens treurig zijn om op bejaarde leeftijd terug te kijken op een compleet kansloos leven waar je van anderen afhankelijk was en blijft.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 11:09 schreef alpeko het volgende:
Max, gun onlo nou een rustige dag. Hij heeft al zoveel gedaan vandaag
Deze veldwachter heeft jou nog een mention gegeven deze morgen. Kijk je daar nog even naar?quote:Op maandag 3 juni 2024 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
user mini-mus zoekt user Hermien weer op. Terwijl de veldwachters wegkijken.
[ afbeelding ]
Dat zat er dick in.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze veldwachter heeft jou nog een mention gegeven deze morgen. Kijk je daar nog even naar?
Krantenartikel......quote:Op maandag 3 juni 2024 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dit soort slapzakken niet in mijn omgeving verder dus dat valt best mee. Wat moet het intens treurig zijn om op bejaarde leeftijd terug te kijken op een compleet kansloos leven waar je van anderen afhankelijk was en blijft.
Met je rechter ?quote:
Niet gelezen.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krantenartikel......
'Twee namen die de Bommelse ziel raken als een zachte bries door de uiterwaarden. 🌿
Echte Bommelaren, geworteld in de klei van de Waaldijk, waar de rivier haar verhalen fluistert aan wie wil luisteren. Ze zijn als de rietkragen, buigzaam en veerkrachtig, hun wortels diep verankerd in de geschiedenis van Zaltbommel.
Joost, met zijn pretoogjes en zijn lach die de zon doet schijnen op grijze dagen. Hij kent de straten als zijn broekzak, de kroegen als zijn tweede thuis. Een echte Bommelaar, met een hart zo groot als de Sint-Maartenskerk.
En dan Herman, de verteller van verhalen. Zijn stem galmt door de oude steegjes, zijn woorden als kiezels die rimpelingen maken in de stille wateren van de Waal. Hij weeft de geschiedenis samen met het heden, en zijn pen is als een tijdreismachine.
Samen zijn ze de bewakers van de stad, de hoeders van de Bommelse ziel. Ze kennen de geheimen van de oude muren, de geur van versgebakken brood bij de bakker op de hoek. Ze zijn de levende kronieken van Bommel, de verhalenvertellers die de stad adem geven.
Dus hef het glas op Joost en Herman, op de echte Bommelaren die de tijd trotseren en de geschiedenis levend houden.'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik weer.quote:
Ooit kom ik uit m'n eigen schaduw.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je geen kanker meer hebt ben je iets (met de nadruk op iets) grappiger geworden
Ik pak ook een bolletje.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb schijt aan mijn maat en ga gewoon nu al lunchen.
Gewoon.
quote:Op maandag 3 juni 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:ama die vervolgens weer is ingetrokken.
Hoe gaan jullie met zo'n mokerslag om?
Als @Ama mijn post liket trekt ze deze nooit terugquote:Op maandag 3 juni 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:ama die vervolgens weer is ingetrokken.
Hoe gaan jullie met zo'n mokerslag om?
Ik keek er (uiteraard) ook naar en toen zag ik dat ik exact ook exact één minuut later dan jou postte en toen was ik toch een soort van dubbel tevredenquote:
Lekker maat, diversiteit altijd goed.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist deze stock photo gebruikt in een powerpoint presentatie. @:kingroland
En maar janken.quote:
Ik vind dat eeuwige gedram in feedback enz gewoon zo onnodig. Je bent een veel leukere user als je dat niet doet.quote:
Ik wil helemaal niet leuk zijn. Ik haat ook gezelligheid en mensen moeten niet aankomen met een biscuitje bij de thee.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat eeuwige gedram in feedback enz gewoon zo onnodig. Je bent een veel leukere user als je dat niet doet.
En dat je echt al jaren (sinds ik ooit mod was) vrijwel nooit een keer normaal kan doen tegen mij helpt ook niet mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet leuk zijn. Ik haat ook gezelligheid en mensen moeten niet aankomen met een biscuitje bij de thee.
3x opnieuw je topic openen vind ik toch wel doordrammen tbh. Bedoel dit niet als aanval ofzo he.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
3x opnieuw je topic openen vind ik toch wel doordrammen tbh. Bedoel dit niet als aanval ofzo he.
Die haal ik uit de dag-post-100 als het speciaal is. B.v. 4 FOK!ers met precies hetzelfde aantal posts die dag. Of als er 6 KLB-posters achter elkaar staan. Of als ik precies 80 posts heb...... Etc......quote:Op maandag 3 juni 2024 13:20 schreef Ama het volgende:
@:tong80 En ik snap niks van die random lijstjes die je af en toe post met users en postaantallen van een dag. Het zijn ook allemaal random mensen steeds waar ik ook steeds tussen sta. (Maar hier denk ik niet meteen bij dat het negatief is hoor)
Maar wat is de reden van deze dan? Zijn niet allemaal mensen uit KLB SC ofzo. Waarom sta ik daar bovenaan.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die haal ik uit de dag-post-100 als het speciaal is. B.v. 4 FOK!ers met precies hetzelfde aantal posts die dag. Of als er 6 KLB-posters achter elkaar staan. Of als ik precies 80 posts heb...... Etc......
Weet niet meer precies. Nu geen tijd. Straks even kijken. Het aantal posts van de maand ergens en dat het eerst ver boven de duizend is en daarna gelijk een stuk minder denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat is de reden van deze dan? Zijn niet allemaal mensen uit KLB SC ofzo. Waarom sta ik daar bovenaan.
tong80 in KLB / [KLB SC]
RIP mijn leven.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:29 schreef tong80 het volgende:
Het aantal posts van de maand ergens en dat het eerst ver boven de duizend is en daarna gelijk een stuk minder denk ik.
Boven jou was het nog meer. En na jou ook gelijk nog minder. Vandaar die grens.quote:
65.000 topics en 800.000 posts. Weet je goddomme wel wie je voor je hebt, secreet?quote:Op maandag 3 juni 2024 13:20 schreef Ama het volgende:
@:tong80 En ik snap niks van die random lijstjes die je af en toe post met users en postaantallen van een dag. Het zijn ook allemaal random mensen steeds waar ik ook steeds tussen sta. (Maar hier denk ik niet meteen bij dat het negatief is hoor)
Ja ik zit niet in DTS (godzijdank).quote:Op maandag 3 juni 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boven jou was het nog meer. En na jou ook gelijk nog minder. Vandaar die grens.
Als ik toen al lid was had ik Tong allang ingehaald vrees ik qua posts. Ben er ook niet echt trots op ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
65.000 topics en 800.000 posts. Weet je goddomme wel wie je voor je hebt, secreet?
Is ook een amateur.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik toen al lid was had ik Tong allang ingehaald vrees ik qua posts. Ben er ook niet echt trots op ofzo.
Ik ook niet. Zit ook niet veel in SCets, Daarom kom ik af en toe uit het niets opduiken. Ik heb bv iets van 45.000 topics geopend. Dus een postopkrikker ben ik niet.quote:
Maar laten we nu wel heel eerlijk zijn... er zitten ook genoeg dubbele bij want gesloten dus maakte je hem nog een keer. Dit kan je niet ontkennen.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit ook niet veel in SCets, Daarom kom ik af en toe uit het niets opduiken. Ik heb bv iets van 45.000 topics geopend. Dus een postopkrikker ben ik niet.
Omdat ik onbetaalbaar ben voor FOK!quote:
Zo, jij durft.quote:
Interesseert me echt niks. Trek er maar een stuk of 6 af dan zijn het er nog veel.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar laten we nu wel heel eerlijk zijn... er zitten ook genoeg dubbele bij want gesloten dus maakte je hem nog een keer. Dit kan je niet ontkennen.
https://forum.fok.nl/user/active/7889quote:Op maandag 3 juni 2024 13:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn postaantal te "danken" aan altijd actief zijn in een drukke SC.
*excl. toeslagenquote:Op maandag 3 juni 2024 13:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat er allemaal mogelijk is vanuit een appartement in een Bommels hofje voor het luttele bedrag van 380 euro per maand.
Ik was op pad en ben er nu weer.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Man man man. @:coco graag tekst en uitleg.
Door mijn goedkope flatje, houd ik geld over om de moeders van bepaalde users uit deze SC te pakken.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user Hermien pakt veel shine vandaag.
quote:Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door mijn goedkope flatje, houd ik geld over om de moeders van bepaalde users uit deze SC te pakken.
Nou ik hoop niet mijn moeder Tongquote:Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door mijn goedkope flatje, houd ik geld over om de moeders van bepaalde users uit deze SC te pakken.
user @shmoopy is de moeder van @klaasweetallesquote:Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |