Het Buckler effectquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, zeker als het een nieuw prudukt is wat nog gepromootmoet worden.
Hebben de bolkes weer m ooi gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aangezien hij al even niet meer in te halen is dachten we dat het wel tijd was voor een kleine rijm voor de kampioen van mei![]()
![]()
:"Aan het einde van een natte lente!"
:"Is er een winnaar, een heel fervente!"
:"Het behalen van de hoogste eer!"
:"Smaakte deze bolker naar meer!"
:"Hij deed weer een maand lang bolk-corvee!"
:"En pakte titel nummer twee!"
:"De rest van DTS had er al berust in!"
:"Mei 2024 is van Justin!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE 2E KAMPIOENSCHAP @:JustinK !1!!!!!!!Mooooo! Mooooooooooo! MOOOOOHOOOOOOOOOOO!TJILPTJILPTJILP TJILLUUUUUUUP!"
quote:
Zo werkt het vaak wel idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Toek ik kookstaf was stuurde we wel eens brieven naar een fabrikant die net iets op de markt had gebracht en dan kregen we meestal wel een aantal dozen.
Ja, al die zoenende mensen ook....quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:14 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Een bedrijf wil liever geen negatieve mond op mond reclame...
"Wat was de feedback van de soldaten?"quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Toek ik kookstaf was stuurde we wel eens brieven naar een fabrikant die net iets op de markt had gebracht en dan kregen we meestal wel een aantal dozen.
Hadden we ineens een probleem toen we 1000 magnumijsjes kregen.quote:
Lolquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden we ineens een probleem toen we 1000 magnumijsjes kregen.
Geen idee. Volgens mij is dit een oude reclame uit de jaren 90 met zingende en dansende tekenfilm koeienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |