dat is iets dat zo vaak fout is gedaan dat we het goed zijn gaan keuren. Het is gewoon printen of uitdraaienquote:
Ohaiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooh wait hahahaflash is jarig?
![]()
gefeliciteerd @:dr_flash![]()
![]()
![]()
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe versterker, die heb ik zojuist besteld
Wat is je grootste taalergernis?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is iets dat zo vaak fout is gedaan dat we het goed zijn gaan keuren. Het is gewoon printen of uitdraaien
hun hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is je grootste taalergernis?
me ipv mijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je over de drempel van kantoor ben, is die vakantie zo weer vergetenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
14:30 afspraak bij de tandarts, dus nog pakweg een uur om lekker te fietsen om m'n hoofd te legen.
Ik ben sterker dan die post-vakantie-dip die op begint te komen
Haal weg danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook weer zo weer uit de OP
Ja klinkt ook wel logisch maar als ik het in mijn hoofd hardop spreek vraag ik toch echt altijd wil je dat voor mij uitprinten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is iets dat zo vaak fout is gedaan dat we het goed zijn gaan keuren. Het is gewoon printen of uitdraaien
Oh ja, dat is wel erg lelijk ja.quote:
JAquote:
Ik zal jou eens weghalenquote:
na en naar is net als is en eensquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel erg lelijk ja.![]()
Of 'na' ipv naarrrrrrrr
Of verkleinwoordjes
[..]
JA
Ik heb ook echt absoluut geleerd van mijn vorige vakantie, toen had ik nog twee weken vrij daarna. Was minder optimaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je over de drempel van kantoor ben, is die vakantie zo weer vergeten
Succes maandag.
Ja, hou op met MIJ.quote:
0 sokkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd hoeveel sokken ik terug ga vinden als deze wasmachine van zijn plek gaat want wasmand staat altijd op de wasmachine en het is een klein hok dus je kan er ook niet echt achter kijken ofzo.
Die heeft de wasmachine allang opgegetenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd hoeveel sokken ik terug ga vinden als deze wasmachine van zijn plek gaat want wasmand staat altijd op de wasmachine en het is een klein hok dus je kan er ook niet echt achter kijken ofzo.
Het is niet iets waar ik me erg aan stoor, maar was gewoon een voorbeeld toen frebbie broodtoaster gebruiktequote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klinkt ook wel logisch maar als ik het in mijn hoofd hardop spreek vraag ik toch echt altijd wil je dat voor mij uitprinten.Ik ga proberen in vervolg het goed te doen.
Oh daarom begint die dood te gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft de wasmachine allang opgegeten
Ja, maar dan wel van verschillende paren als het 2 sokken zijnquote:
Dat je te goed voor hem zorgt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ene vetplantje staat in bloei
Wat betekent dit?
Gaat dat ding dood?
Inb4 je gaat zelf dood (ja, uiteindelijk wel)
Dat is toch geen rollen!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld moet rollen
Ik heb zojuist weer wat over kunnen maken op de spaarrekening
Ja 100% en die andere sok(ken) heb ik ook 100% allang weggegooid omdat ik 1 kwijt was.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel van verschillende paren als het 2 sokken zijn
Ik heb hem gewoon in de vensterbank laten staan.quote:
Ik weet niet hoeveel een versterker kostquote:
Oh jeetje steekt even iemand achter in zijn nek ook zo te zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:35 schreef rival het volgende:
Steekpartij in Duitsland. Heftige beelden van de aanval op Twitter
https://www.ad.nl/buitenl(...)rgeschoten~a8068f6c/
Ja in ieder geval de politiemeneer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jeetje steekt even iemand achter in zijn nek ook zo te zien.
Jezus. Is toch doodeng dat zo'n domme mongool om zich heen gaat hakken met zo'n mes. Kun je niks tegen doen behalve wegrennen en hopen dat je sneller bent dan een anderquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:35 schreef rival het volgende:
Steekpartij in Duitsland. Heftige beelden van de aanval op Twitter
https://www.ad.nl/buitenl(...)rgeschoten~a8068f6c/
Mag dit? linkje naar video....
https://x.com/Shininggold29/status/1796498407059792016
Ja eens wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus. Is toch doodeng dat zo'n domme mongool om zich heen gaat hakken met zo'n mes. Kun je niks tegen doen behalve wegrennen en hopen dat je sneller bent dan een ander
is ipv eensquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee isquote:
Ja las dat laatst nog over iemand in een trein die dat deed op verlof. Enge gedachte wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Stel je voor dat iemand zoiets flikt in een trein of op een station ofzo
Je moet er toch niet aan denken dat je daar tussen staatquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus. Is toch doodeng dat zo'n domme mongool om zich heen gaat hakken met zo'n mes. Kun je niks tegen doen behalve wegrennen en hopen dat je sneller bent dan een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |