SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet
[ Bericht 0% gewijzigd door dud0r op 31-05-2024 13:18:59 ]Baby darling doll face honey
@CherryLipsquote:Bill Skarsgård kruipt opnieuw in de huid van de bloeddorstige Pennywise in de nieuwe IT-spin-off serie Welcome to Derry. De langverwachte HBO-prequelserie, die gepland staat voor 2025, brengt de griezelige clown terug naar het fictieve stadje Derry, Maine.
Dat is toch ook seks.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HPV kun je toch ook via vingers enzo krijgen.
Ik ben wel benieuwd in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus volgend jaar pas. Ze zijn hier voor mijn gevoel al vijf jaar mee bezig.
Ik heb gewoon de korte broek aan vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar een lange broek aangetrokken. Een korte broek is toch wel wat frisjes vandaag.
Heb je ook een hotpants?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de korte broek aan vandaag
Had ik ook eerst aan, maar ik vond het toch wat te frisjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de korte broek aan vandaag
Slim jijquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik ook eerst aan, maar ik vond het toch wat te frisjes.
quote:
quote:
Nou gezelligquote:
Tshirt heb ik wel aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Jullie obsessie met korte broeken
Ik heb niet eens korte mouwen.
Verrassend antwoord.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou gezellig
De volgende meet is in december 2025
haha ja klopt, durf ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat je het met andere mannen doet; dan is het volgens mij gratis.
Die heb ik ook aanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Jullie obsessie met korte broeken
Ik heb niet eens korte mouwen aan.
Oke. Hierbij ben jij gelijk gebombardeerd tot organisatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou gezellig
De volgende meet is in december 2025
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verrassend antwoord.
De lamp is hier overigens ook uit
De zon schijnt een beetje
Leuk geprobeerd, maar nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heb ik ook aan
[..]
Oke. Hierbij ben jij gelijk gebombardeerd tot organisatie.
Omdat dit leuk is i.c.m. de hotpants van dud0rquote:
quote:
quote:
Ergens eind augustus doen we er nog wel eentjequote:
Het staat toch zo in de OPquote:
Ja hequote:
Jij wil gewoon dat ik het 3 cm koud hebquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat dit leuk is i.c.m. de hotpants van dud0r
Het is ook weer zo weer uit de OPquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ergens eind augustus doen we er nog wel eentje
[..]
Het staat toch zo in de OP
[..]
Ja he
[..]
Jij wil gewoon dat ik het 3 cm koud heb
*bijt in de enkel van CE.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaan we vast mini-golf doen
Oh ja, ik moet nog een broodtoaster hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
Poh ben echt zo blij dat mijn wasmachine weer werkt.
Ohja wasmachine.. brood. Ik snap hem. Denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een broodtoaster hebben.
Gewoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja wasmachine.. brood. Ik snap hem. Denk ik.
een broodrooster of toaster, dit is zoiets als uitprintenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is correct.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er worden hier wel raardere linkjes gelegd.
Uh.. ik bedoel broodroosterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
een broodrooster of toaster, dit is zoiets als uitprinten
Kut volgens mij zeg ik altijd uitprinten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
een broodrooster of toaster, dit is zoiets als uitprinten
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh.. ik bedoel broodrooster
Ik weet niet waarom dat er staat_!!
Ik moest een nieuwe versterker, die heb ik zojuist besteldquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |