Het was m'n mobiel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat je nieuwe turbozestienklepper ook met een nieuw mailtje kan omgaan
Hier geeft mijn huid het dan ook op.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze week 3 dagen op kantoor gewerkt en ik heb nu nog dreauge eaugen
The fuck
quote:
quote:
tonnetje rond zo na septemberquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tot september ga ik elke zaterdag uit eten.
Ik klaag niet![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gut.
IJs, je hebt net wat besteld. Natuurlijk heb je dan nieuwe mail.
Mogge.
Tjonge Das wel heel veel maar tis je gegund hoor ;pquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tot september ga ik elke zaterdag uit eten.
Ik klaag niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier geeft mijn huid het dan ook op.
Kantoor waar ik zit is het -5 en kantoor verderop 30 graden
Welke?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog 4-ish uur, dan mag ik weer naar m'n spelletjes.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog 4-ish uur, dan mag ik weer naar m'n spelletjes.
Nog meer sportenquote:
quote:
quote:
Ja, daar had een ouder wel bij in mogen grijpen op zich.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:46 schreef mschol het volgende:
hmmm.. een 9 jarige die farcry 5 speelt![]()
ik heb er zo mn bedenkingen bij
https://www.laurasbakery.(...)ry-kruidvat-2024.jpgquote:
Dit heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of dat je een mailtje naar jezelf doorstuurt en dan verbaasd bent dat je mail krijgt.
Oh fancy!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.laurasbakery.(...)ry-kruidvat-2024.jpg
Ik ga zo kibbensoep opwarmenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb honger maar het eten is er pas over een half uur
Sigaar uit eigen doos.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of dat je een mailtje naar jezelf doorstuurt en dan verbaasd bent dat je mail krijgt.
Kibbensoepquote:
Ow. Dit wordt me al te ingewikkeld. Hou dan de standaard maat aanquote:Je kunt allerlei cake- en broodrecepten van Laura’s Bakery hierin maken, zolang je rekening houdt met het omrekenen op basis van de inhoudsmaat (1,7 liter). Ter illustratie, een cakevorm van 25 cm heeft een inhoudsmaat van 1,3 L:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |