SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
met hoeveel water er is de laatste maanden kan allesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als de Maas ineens daar wel stroomt.
Ging je toen met de kano ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met hoeveel water er is de laatste maanden kan alles
was eergisteren in de Loonse en Drunense Duinen, bijna geen zand meer te zien, allemaal water
Ja dan gaat er iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als de Maas ineens daar wel stroomt.
Wel zin in taartquote:
nee maar mjin wandelroute ging niet, was op een bepaald punt zo ver dat ik overwoog om mijn schoenen en sokken uit te trekken en maar gewoon te gaan waddenquote:
Lol que ?quote:
Ook een aparte ervaring.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar mjin wandelroute ging niet, was op een bepaald punt zo ver dat ik overwoog om mijn schoenen en sokken uit te trekken en maar gewoon te gaan wadden
quote:
Ik was daar vorige week ook met mijn hond; maar had beter een zeehond mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met hoeveel water er is de laatste maanden kan alles
was eergisteren in de Loonse en Drunense Duinen, bijna geen zand meer te zien, allemaal water
Kratje Chouffe erbijquote:
Ik zie je al lopen met een zeehond aan de lijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was daar vorige week ook met mijn hond; maar had beter een zeehond mee kunnen nemen.
Zijn die ook af te halen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik kaneel blondies ga bakken
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die ook af te halen ?![]()
Of stuur je ze op ?
Samen met de bananenschil
Ik moet die vorm van Laura's Bakery ook nog steeds ergens voor gebruikenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik kaneel blondies ga bakken
Gewoon zelf taart bakkenquote:
Ik ken iemand die dat maaktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er bestaat wel zoiets als brownies per post
Ook wel smakelijk
Ja die heb ik ook nog niet gebruiktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet die vorm van Laura's Bakery ook nog steeds ergens voor gebruiken
quote:
wat?quote:
duvel triple hop, paar flesjes st Bernardus en altijd kijken of er nog iets is dat ik nog niet kenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kratje Chouffe erbij
Toen ging er nog flink wat bier doorheen; nu is het al lastig om een paar mensen spontaan over de vloer te krijgen
cinnabon verzend ook, dus dan kan jij het ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel smakelijk
Ja preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij was zo mooiEn die van dat echte merk kosten iets van 50 euro.
Welke was dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij was zo mooiEn die van dat echte merk kosten iets van 50 euro.
Klopt, maar dan maak ik ze liever zelfquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel smakelijk
Voorpret.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar dan maak ik ze liever zelf![]()
Dan heb je thuis ook die heerlijke geur
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel smakelijk
Nou, nou ..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zelfmoord wil plegen zal ik dat doen
Hmmm nu vind ik mijn eigen baksels wel lekker, maar om er nou zelfmoord voor te plegenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zelfmoord wil plegen zal ik dat doen
Jaaaaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar dan maak ik ze liever zelf![]()
Dan heb je thuis ook die heerlijke geur
Bijna weekendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gut.
IJs, je hebt net wat besteld. Natuurlijk heb je dan nieuwe mail.
Mogge.
huehue?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Vorige week had ik brownies, dus dan deze week maar eens blondies proberen
Nog 4-ish uur, dan mag ik weer naar m'n spelletjes.quote:
Wel goed om te weten dat je nieuwe turbozestienklepper ook met een nieuw mailtje kan omgaanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gut.
Mogge.
Ik wil eigenlijk naar bed, maar goed.. laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog 4-ish uur, dan mag ik weer naar m'n spelletjes.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was m'n mobiel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat je nieuwe turbozestienklepper ook met een nieuw mailtje kan omgaan
Hier geeft mijn huid het dan ook op.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze week 3 dagen op kantoor gewerkt en ik heb nu nog dreauge eaugen
The fuck
quote:
quote:
tonnetje rond zo na septemberquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tot september ga ik elke zaterdag uit eten.
Ik klaag niet![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gut.
Mogge.
Tjonge Das wel heel veel maar tis je gegund hoor ;pquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tot september ga ik elke zaterdag uit eten.
Ik klaag niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier geeft mijn huid het dan ook op.
Kantoor waar ik zit is het -5 en kantoor verderop 30 graden
Welke?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog meer sportenquote:
quote:
quote:
Ja, daar had een ouder wel bij in mogen grijpen op zich.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:46 schreef mschol het volgende:
hmmm.. een 9 jarige die farcry 5 speelt![]()
ik heb er zo mn bedenkingen bij
https://www.laurasbakery.(...)ry-kruidvat-2024.jpgquote:
Dit heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of dat je een mailtje naar jezelf doorstuurt en dan verbaasd bent dat je mail krijgt.
Oh fancy!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.laurasbakery.(...)ry-kruidvat-2024.jpg
Ik ga zo kibbensoep opwarmenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb honger maar het eten is er pas over een half uur
Sigaar uit eigen doos.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of dat je een mailtje naar jezelf doorstuurt en dan verbaasd bent dat je mail krijgt.
Kibbensoepquote:
Ow. Dit wordt me al te ingewikkeld. Hou dan de standaard maat aanquote:Je kunt allerlei cake- en broodrecepten van Laura’s Bakery hierin maken, zolang je rekening houdt met het omrekenen op basis van de inhoudsmaat (1,7 liter). Ter illustratie, een cakevorm van 25 cm heeft een inhoudsmaat van 1,3 L:
Ik heb honger maar heb net pas broodbeleg uit de diepvries gehaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb honger maar het eten is er pas over een half uur
Iemand naar je telefoon laten bellen omdat je die niet vinden kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb in de facebookgroep gelezen dat het recept dat erbij zit overstroomtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. Dit wordt me al te ingewikkeld. Hou dan de standaard maat aan
Zou je zeggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn?
O gelukkig, want ik maak weleens gewoon van Dr Oetker enzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in de facebookgroep gelezen dat het recept dat erbij zit overstroomt
Dus beter een normaal recept aanhouden![]()
probleem is dat de ouders dit waarschijnlijk goed vinden want ik zie een " XX now owns farcry 5"quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar had een ouder wel bij in mogen grijpen op zich.
Broodbeleg uit de vriezer?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb honger maar heb net pas broodbeleg uit de diepvries gehaald
Even filetamerican halen bij de suupquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwah, ik heb met die kleine van mij alle alien films gekeken. Toen was hij 8.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar had een ouder wel bij in mogen grijpen op zich.
Lekkerquote:
Matige voorbereidingquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 losse ov chipkaarten nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit naar OV abonnementen te kijken. Altijd al een matige zooi. Maar ik heb dus het meeste profijt van een kortingsabonnenent van de RET.
Alleen, dat werkt niet samen met het op-rekening-reizen van NS flex.
Voor zover ik weet kan je, als je NS flex hebt, geen enkel ander OV abbo op je kaart hebben voor bus / tram / metro.
Lekker geregeld jongens.
Kun je geen twee kaarten nemen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit naar OV abonnementen te kijken. Altijd al een matige zooi. Maar ik heb dus het meeste profijt van een kortingsabonnenent van de RET.
Voor zover ik weet kan je, als je NS flex hebt, geen enkel ander OV abbo op je kaart hebben voor bus / tram / metro.
Lekker geregeld jongens.
hoezo moet je nog verder als je van de trein afstapt?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Lekker geregeld jongens.
Hoeveel je zelf wilquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand hoeveel rente je mag vragen bij een betalingsregeling (bij particulieren), of waar ik dat zou kunnen vindenhet lukt mij niet om het te vinden
Mweh, Minecraft en Forknife zijn niet PEGI18 en samen films kijken is toch net weer anders dan een "joe, glhf".quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah, ik heb met die kleine van mij alle alien films gekeken. Toen was hij 8.
Hij speelt ook minecraft en forkknife.
Is nu in een alien boek aan het lezen.
Gaat allemaal prima.
[..]
Lekker
[..]
Matige voorbereiding
450% rentequote:
Gewoon even zoeken wat nu een marktconforme rente is voor kortlopend krediet. Zal wel rond 8-10% zitten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand hoeveel rente je mag vragen bij een betalingsregeling (bij particulieren), of waar ik dat zou kunnen vindenhet lukt mij niet om het te vinden
2 particulierenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:55 schreef mschol het volgende:
gaat het hier om een betalingsregeling tussen 2 particulieren? of een particulier en bedrijf? @:Crack_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |