SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
met hoeveel water er is de laatste maanden kan allesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als de Maas ineens daar wel stroomt.
Ging je toen met de kano ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met hoeveel water er is de laatste maanden kan alles
was eergisteren in de Loonse en Drunense Duinen, bijna geen zand meer te zien, allemaal water
Ja dan gaat er iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als de Maas ineens daar wel stroomt.
Wel zin in taartquote:
nee maar mjin wandelroute ging niet, was op een bepaald punt zo ver dat ik overwoog om mijn schoenen en sokken uit te trekken en maar gewoon te gaan waddenquote:
Lol que ?quote:
Ook een aparte ervaring.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar mjin wandelroute ging niet, was op een bepaald punt zo ver dat ik overwoog om mijn schoenen en sokken uit te trekken en maar gewoon te gaan wadden
quote:
Ik was daar vorige week ook met mijn hond; maar had beter een zeehond mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met hoeveel water er is de laatste maanden kan alles
was eergisteren in de Loonse en Drunense Duinen, bijna geen zand meer te zien, allemaal water
Kratje Chouffe erbijquote:
Ik zie je al lopen met een zeehond aan de lijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was daar vorige week ook met mijn hond; maar had beter een zeehond mee kunnen nemen.
Zijn die ook af te halen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik kaneel blondies ga bakken
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die ook af te halen ?![]()
Of stuur je ze op ?
Samen met de bananenschil
Ik moet die vorm van Laura's Bakery ook nog steeds ergens voor gebruikenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:37 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik kaneel blondies ga bakken
Gewoon zelf taart bakkenquote:
Ik ken iemand die dat maaktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er bestaat wel zoiets als brownies per post
Ook wel smakelijk
Ja die heb ik ook nog niet gebruiktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet die vorm van Laura's Bakery ook nog steeds ergens voor gebruiken
quote:
wat?quote:
duvel triple hop, paar flesjes st Bernardus en altijd kijken of er nog iets is dat ik nog niet kenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kratje Chouffe erbij
Toen ging er nog flink wat bier doorheen; nu is het al lastig om een paar mensen spontaan over de vloer te krijgen
cinnabon verzend ook, dus dan kan jij het ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel smakelijk
Ja preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij was zo mooiEn die van dat echte merk kosten iets van 50 euro.
Welke was dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij was zo mooiEn die van dat echte merk kosten iets van 50 euro.
Klopt, maar dan maak ik ze liever zelfquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel smakelijk
Voorpret.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar dan maak ik ze liever zelf![]()
Dan heb je thuis ook die heerlijke geur
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel smakelijk
Nou, nou ..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zelfmoord wil plegen zal ik dat doen
Hmmm nu vind ik mijn eigen baksels wel lekker, maar om er nou zelfmoord voor te plegenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zelfmoord wil plegen zal ik dat doen
Jaaaaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar dan maak ik ze liever zelf![]()
Dan heb je thuis ook die heerlijke geur
Bijna weekendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gut.
IJs, je hebt net wat besteld. Natuurlijk heb je dan nieuwe mail.
Mogge.
huehue?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Vorige week had ik brownies, dus dan deze week maar eens blondies proberen
Nog 4-ish uur, dan mag ik weer naar m'n spelletjes.quote:
Wel goed om te weten dat je nieuwe turbozestienklepper ook met een nieuw mailtje kan omgaanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gut.
IJs, je hebt net wat besteld. Natuurlijk heb je dan nieuwe mail.
Mogge.
Ik wil eigenlijk naar bed, maar goed.. laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog 4-ish uur, dan mag ik weer naar m'n spelletjes.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog 4-ish uur, dan mag ik weer naar m'n spelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |