abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213740972
Zoals dit:

Wat zooi uit eerdere topics:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou? :o Ben ik echt zo gek? :o :o "
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
--

--

--

--

quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
LinkedIn-parodie op Instagram:
quote:
you will not believe the ending of this story 🥹 as Elon Jobs once said, in life, you either роор in your sink or sink in your роор 💩🚰 what do you choose? it’s truly inspiring and after I read this story for the first time I morphed into Steve Masc4Masc 🍏 born in 1964 Jeffreystar Bezoz ⭐️💄! I mean it’s true. People always say: employee rights employee rights! But what about employee wrongs? 🤨 It’s the same! So let’s celebrate both?

🙏 A wise person once said - I don’t care if your mom is in the hospital or what, as long as you do your job and a little extra! 🙈 Although he did his job he didn’t have his camera on 🙅🏼‍♂️ so we turned his employment into an unpaid internship to teach him a lesson! 😊 he should have thought about how his actions affected the morale in his team…and so he never set foot in a hospital again, because he could not afford it because we only paid him enough to eat instant noodles✌️This is a story about how we changed a life of his mother. So where is she today? You can find her in one of the most expensive cities in the world - she has the privilege of living, working and relaxing in Central Park and looking at Billionare’s Row every day! 😍 that’s why the young people today deserve unpaid internships because it creates so much opportunity for all of you out there hehe. although his mom may роор in a sink (in Central Park), she doesn’t sink in a роор (yet). Thoughts?
Ook in moeilijke tijden.
pi_213740986
Dit 'pareltje' kwam ik vanmorgen tegen:

quote:
Een dame op leeftijd werd door een jonge supermarkt medewerker aangesproken omdat ze haar groenten had verpakt in een plastic zakje. Plastic is namelijk slecht voor het milieu/klimaat.

De oudere dame verontschuldigde zich: ‘Oh, neem me niet kwalijk, dat groene gedoe kenden we vroeger niet.’

De supermarkt medewerker: ‘Uw generatie deed ook weinig om de wereld leefbaar te houden voor toekomstige generaties.’

De oude dame keek hem strak aan en zei:

‘Vroeger brachten we glazen melklessen en bierflesjes terug naar de winkel zodat deze konden worden gereinigd en hergebruikt. Al ons fruit werd verpakt in papieren zakken die we daarna voor allerlei zaken hergebruikten.
We namen overal de trap omdat er geen liften waren en we stapten niet in een 1500 kilo wegende auto als we twee straten verderop de boodschappen moesten doen.

Wij fietsten en alle kinderen fietsten. Nee, niet elektrisch wij trapten zelf. Ouders waren geen 24 uur taxidiensten die hun kinderen naar sportclubjes en muzieklessen brachten, of naar school, als het te hard waaide of regende.

Toen ik moeder werd waste ik alle luiers met de hand want we hadden niet die weggooi luiers. Onze gewassen kleding droogden we aan lijntjes met behulp van zonne- en windenergie en niet met een energie slurpende droger. Ook liepen jonge kinderen in de kleding van hun oudere broertjes en zusjes in plaats van in de nieuwste outfits.

Wij vervingen de inktpatronen in onze pennen in plaats van dat we deze vervingen voor een nieuwe pen. Hetzelfde gold voor scheermesjes, we vervingen het mesje en niet het hele voorwerp.

In huis hadden we geen, of hooguit één t.v., en niet een t.v. in elke kamer. In de keuken roerden we alles met de hand want we hadden niet overal een elektrisch apparaat voor en in de tuin liepen onze grasmaaiers op menselijke kracht

Wij werden fit door fysieke arbeid te verrichten. Wij gingen niet naar sportscholen om op peperdure apparaten te bewegen die de hele dag op elektriciteit werken. En oh ja, we liepen ook niet de hele dag te kijken op een klein beeldschermpje in onze hand. Een beeldschermpje dat in contact staat met satellieten op tienduizenden meters boven ons hoofd, dat jullie gebruiken om contact te hebben met anderen. Wij bezochten elkaar persoonlijk.’

De supermarkt medewerker keek de dame beduusd aan.

Voordat de oude dame wegliep zei ze nog het volgende:

‘Wellicht is het een idee om dat telefoontje in jouw hand eens niet te gebruiken om allerlei roddelklap, propaganda en andere onzin tot je te nemen en het te gebruiken om je wat meer in onze geschiedenis te verdiepen.’
Bron: https://www.linkedin.com/(...)7195732864578052096/

________________________________________________________________________________________

:') Ik snap gewoon niet waarom mensen dit soort bagger posten. Wat wil je er in godsnaam mee bereiken / laten zien ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_213742045
Oude oma heeft een flinke wachtrij veroorzaakt met zo'n lange tirade. Gelukkig gaf ze nog een trap na, ze had nog niet genoeg gezegd.

Flauwekul verhaal inderdaad maar zie het wel voor me. En dan aan het eind nog de portemonnee moeten opzoeken en muntjes tellen :')
pi_213742360
En het klopt ook niet helemaal. We deden wel veel met de hand (grasmaaien, zelf brood snijden, afwassen, wasgoed ophangen in de tuin of op het achterplaatsje enz.), maar wat oma vergeet is dat we ook overal onze honden lieten poepen, op nieuwjaarsdag lagen alle straten vol rotzooi die door niemand werd opgeruimd.

Toen steeds meer mensen een auto konden kopen, gingen we massaal naar de Nederlandse kust waar we onze troep achterlieten op de stranden.
pi_213743847
Dus eerst kenden ze vroeger een groen gedoe om vervolgens al het groene gedoe van vroeger op te noemen. |:(
  vrijdag 31 mei 2024 @ 17:02:02 #6
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213744817
Het zijn toch vaak deeltijdwerkende vrouwen die zulke onzin posten.
Le Diable
  vrijdag 31 mei 2024 @ 18:57:18 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213745742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 10:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]

________________________________________________________________________________________

:') Ik snap gewoon niet waarom mensen dit soort bagger posten. Wat wil je er in godsnaam mee bereiken / laten zien ?
Die dame toch.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_213753373
Eens een keer een aandachts vent ipv dame.
Waarom je vooral mensen moet aannemen met (veel) tattoes:

https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios

Veel beter is nog om nog verder te kijken naar dikke gouden oorbellen, een papegaai op de kop, en een houten been. Iedereen weet dat dat de pareltjes onder de werknemers zijn.

(Nu ie die sneue accountant die overal op reageert ook wel een terunglijer)
Vakman pur sang
  zaterdag 1 juni 2024 @ 15:23:13 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213754505
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:

Veel beter is nog om nog verder te kijken naar dikke gouden oorbellen, een papegaai op de kop, en een houten been. Iedereen weet dat dat de pareltjes onder de werknemers zijn.

Welke sneue accountant?
pi_213754732
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 15:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Welke sneue accountant?
Elmer
https://www.linkedin.com/(...)01490857680617472%29
Vakman pur sang
  zaterdag 1 juni 2024 @ 15:59:53 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213754796
quote:
Wat een vervelend figuur.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 16:07:35 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213754839
quote:

Ik zou piraten zo aannemen. :D Scheelt dat ik zelf de papegaai al heb. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_213754997
quote:

Als dit een beetje satirisch is vind ik hem wel grappig :D
pi_213961233
Dat jullie het weten
quote:
𝗪𝗮𝘁 𝗯𝗲𝗿𝗲𝗶𝗸 𝗷𝗲 𝗺𝗲𝘁 𝗵𝗲𝘁 𝗴𝗲𝗯𝗿𝘂𝗶𝗸𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗳𝗼𝘁𝗼 𝘃𝗮𝗻 𝗷𝗲𝘇𝗲𝗹𝗳?

𝗔𝘂𝘁𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶𝗰𝗶𝘁𝗲𝗶𝘁, 𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻𝗯𝗮𝗮𝗿𝗵𝗲𝗶𝗱 𝗲𝗻 𝘇𝗶𝗰𝗵𝘁𝗯𝗮𝗮𝗿𝗵𝗲𝗶𝗱.
𝘉𝘦𝘥𝘦𝘯𝘬 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝘦𝘦𝘯𝘴 𝘸𝘢𝘢𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘭𝘢𝘢𝘳𝘴 𝘰𝘰𝘬 𝘷𝘦𝘦𝘭𝘢𝘭 𝘩𝘶𝘯 𝘦𝘪𝘨𝘦𝘯 𝘧𝘰𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘣𝘳𝘶𝘪𝘬𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘱𝘦𝘳 𝘴𝘦 𝘦𝘦𝘯 𝘳𝘢𝘯𝘥𝘰𝘮 𝘧𝘰𝘵𝘰 𝘷𝘢𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘩𝘶𝘪𝘴.

𝗘𝗻 𝘄𝗮𝘁 𝗸𝗿𝗶𝗷𝗴 𝗷𝗲 𝗲𝗿 𝗻𝗼𝗴 𝗺𝗲𝗲𝗿 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝘁𝗲𝗿𝘂𝗴?
Azijn.
Kritiek.
Benoeming tot narcist.
Een lekker ongemakkelijk gevoel.
Ongevraagde kritieken zonder enige positieve noot.

𝗙𝗶𝗷𝗻𝗲 𝗱𝗶𝗻𝘀𝗱𝗮𝗴.

#𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻𝗴𝗿𝗼𝗲𝗶𝗲𝗻
pi_214083412
quote:
Wij gaan voor de volledige Hawk Tuah ervaring.

Hoe maken wij onze klanten nou echt blij?

Door al dat gedoe met acquisitie via LinkedIn over te nemen.

Wij doen ALLES voor je. Ja, ALLES.

Leads verzamelen, je profiel optimaliseren, chatten, converteren naar een afspraak in jouw agenda.

Jij hoeft alleen maar aanwezig te zijn in de calls die wij voor jouw inplannen met potentiële kopers.

Resultaten:

[..]
:')
pi_214083844
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 10:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]

Je wil ermee laten zien dat de (meeste) jeugd/jongeren van tegenwoordig hun vooringenomen belerende grote waffel eens dicht moeten houden tegen ouderen terwijl ze zelf nog nauwelijks iets meegemaakt of bereikt hebben en niet doorhebben hoeveel gemakkelijker ze hebben. }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door Sleeping_Dogs op 28-06-2024 21:45:57 ]
pi_214095732
Vrouw verlaat “corporate” om de hele dag in leren BH rond te lopen.

Vakman pur sang
pi_214179316
Jacqueline van Lieshout, coach, neukt zonder alcohol. En dat moet iedereen weten!

quote:
Alcoholvrije s*ks, alcoholvrije feestjes, een alcoholvrije relatie, alcoholvrij oppervlakkige gesprekken met collega’s of buren.. ik doe al acht jaar niet anders. Goh, denken veel volwassenen, wat een saai leven!
.
Ik had mijn eerste nuchtere date van mijn leven met een heerlijke 32-jarige man op 17 december 2022. Vlak voor hij kwam, en ik nerveus door het huis liep, dacht ik, ik wil nu drie witte wijn. Ik kon erom lachen en wist, dit doe ik dus voor de eerste keer ooit, helemaal nuchter.
.
Je hoeft niet ’s ochtends om 9.30u lam in een bushalte te zitten om dikke verkering te hebben met alcohol. We staren ons blind op hoeveelheden en denken dat het allemaal wel meevalt. Logisch. We weten diep van binnen allang of we het idee van ‘altijd nuchter’ angstig vinden. Maar geef het maar eens toe. Alcohol is puur gif. Iedere kleine hoeveelheid brengt je flinke schade toe. Niet misschien.
.
‘Knap hoor’, hoor ik zo vaak. Je moet inderdaad weerstand bieden in een verslaafde wereld. Waarin de alcoholindustrie de scepter zwaait en ons laat geloven dat we het nodig hebben voor een goed, geslaagd, gezellig, groots en meeslepend leven.
.
Ik vertel je nu, na bijna acht jaar totaal alcoholvrij; álles wordt 10 keer beter nadat je stopt. Ja, het afscheid is zwaar, ik ben in het begin vele malen huilend langs terrassen gefietst (ik hoor jou nu denken, zo erg is het bij mij niet.. doe het me naar na, ik daag je uit).
.
Maar na die eerste nuchtere date wist ik: ook nuchtere s*ks is eindelijk zoals het moet zijn. Sensationeel, groots, meeslepend, krachtig, 3D, wat een intensiteit zit er in je lijf en in je mind. Misschien is dat wel waarom we leven zonder verdoving zo eng vinden.. wat als je dan je échte zelf met je échte kracht vindt?
.
Het is de moeite waard. Believe me. Ik kijk uit naar 22-07, mijn alcoholvrije verjaardag.
U MAD?
pi_214179566
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
Jacqueline van Lieshout, coach, neukt zonder alcohol. En dat moet iedereen weten!
[..]

Uh ja wat zij allemaal beschrijft is niet normaal hoor. Die was zwaar alcoholist. :')
pi_214180890
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 12:48 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Uh ja wat zij allemaal beschrijft is niet normaal hoor. Die was zwaar alcoholist. :')
Vind het sowieso al bijzonder irritant wanneer mensen die jarenlang zich hebben volgegoten met spullen omdat ze het op dat moment lekker vonden, je terecht gaan wijzen wanneer ze ineens vanwege wat voor reden dan ook tot een ommekeer zijn gekomen. Ja hallo, we zijn niet allemaal zoals jou hoor.
U MAD?
  zaterdag 6 juli 2024 @ 15:23:00 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214181203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]

Tot die tijd nog nooit een nuchtere date gehad. Drankprobleem galore jonguh _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214183646
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 15:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Tot die tijd nog nooit een nuchtere date gehad. Drankprobleem galore jonguh _O- _O-
De ruim vier jaar voorafgaand aan die afspraak sowieso geen date meer gehad blijkbaar :')
pi_214185636
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 17:50 schreef Serinde het volgende:

[..]
De ruim vier jaar voorafgaand aan die afspraak sowieso geen date meer gehad blijkbaar :')
Denk getrouwd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
  zondag 7 juli 2024 @ 10:35:12 #24
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_214194870
quote:
#TROTS

Vol trots kondig ik mijn functiewijziging van Junior Verkoopadviseur naar Verkoopadviseur Audi aan.

Het afgelopen jaar heb ik mijzelf met fantastische hulp binnen het Sales op Maat traject van Audi Nederland mogen ontwikkelen als verkoopadviseur, maar bovenal een mooie stap mogen zetten naar volwassen Storm.

Met mijn karakter en sterrenbeeld doe ik absoluut eer aan mijn voornaam en dat heeft mij wat onrust bezorgt.
Naast de trainingen over Mindset, Autopresentatie, proefrit beleving en het toepassen van video boodschappen heb ik een persoonlijk coaching traject mogen ervaren. In dit traject ben ik terug bewust geworden van gevoel en heb ik geleerd te handelen naar dit kostbaar goed.

Met passie ga ik mijn werkzaamheden voor het fantastische merk Audi voortzetten vanuit Audi Centrum Breda in de rol als Verkoopadviseur.

Graag wil ik de Sales op Maat trainers van Pon bedanken voor de inzichten en voor de opgedane kennis. Ook Sander Tollenaar en ons team wil ik enorm bedanken voor de fijne plek. In het bijzonder dank ik Bert van Dijken voor zijn coaching en begeleiding in mijn proces.

Dit weekend proost ik met collega’s en relaties op het behalen van mijn Audi certificering en genieten wij van het fantastische Breda Live!

Tot maandag!
Storm heeft een cursus gevolgd.
  zondag 7 juli 2024 @ 10:41:18 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214194916
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 10:35 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]
Storm heeft een cursus gevolgd.
Er zou een verbod moeten komen op bewoordingen als 'heb ik mijzelf mogen ontwikkelen tot' :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')