quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij mag op het strafbankje gaan zitten bij Dud0r, die maakte gisteren dezelfde grap
In Bayern drink je natuurlijk Erdinger of iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij mag op het strafbankje gaan zitten bij Dud0r, die maakte gisteren dezelfde grap
heul niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* dud0r schuift voorzichtig richting dimmy op het bankjequote:
kom vechten danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
heul niet.
ik zei dat Bavaria niet zo lekker was.
ja nu zit je op de bank te stinkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij met de vuilniswagen, anders had ik waarschijnlijk weer tot het middaguur op bed liggen stinken
oh kut... het is vrijdagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij met de vuilniswagen, anders had ik waarschijnlijk weer tot het middaguur op bed liggen stinken
vanmiddag weer. eerst nog keihard arbeitenquote:
en je hebt haar gisteren niet geappt erover natuurlijkquote:
nopequote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je hebt haar gisteren niet geappt erover natuurlijk
weet je dat zeker? met de hoeveelheid onzin die uit je toetsenbord komt zou ik zweren dat je nog slaaptquote:
wel als de kliko naar de straat moet en lilak vannacht bij mij wasquote:
vuilniswagen dag en ik was niet thuis dus de vraag is hoeveel afval ik heb de komende wekenquote:
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik nu vol positiviteit zitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet je dat zeker? met de hoeveelheid onzin die uit je toetsenbord komt zou ik zweren dat je nog slaapt
Er blijft geen 4ebe over met al dat sporten van jequote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog 1 sportsessie morgen en dan nog MTB-en zondag en dan hebben we het sporten ook weer gehad
neuhquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik nu vol positiviteit zit
Jetlag zorgt er ook voor dat ik niet in een post-vakantie-dip val
en heinekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |