quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij mag op het strafbankje gaan zitten bij Dud0r, die maakte gisteren dezelfde grap
In Bayern drink je natuurlijk Erdinger of iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij mag op het strafbankje gaan zitten bij Dud0r, die maakte gisteren dezelfde grap
heul niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* dud0r schuift voorzichtig richting dimmy op het bankjequote:
kom vechten danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
heul niet.
ik zei dat Bavaria niet zo lekker was.
ja nu zit je op de bank te stinkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij met de vuilniswagen, anders had ik waarschijnlijk weer tot het middaguur op bed liggen stinken
oh kut... het is vrijdagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij met de vuilniswagen, anders had ik waarschijnlijk weer tot het middaguur op bed liggen stinken
vanmiddag weer. eerst nog keihard arbeitenquote:
en je hebt haar gisteren niet geappt erover natuurlijkquote:
nopequote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je hebt haar gisteren niet geappt erover natuurlijk
weet je dat zeker? met de hoeveelheid onzin die uit je toetsenbord komt zou ik zweren dat je nog slaaptquote:
wel als de kliko naar de straat moet en lilak vannacht bij mij wasquote:
vuilniswagen dag en ik was niet thuis dus de vraag is hoeveel afval ik heb de komende wekenquote:
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik nu vol positiviteit zitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet je dat zeker? met de hoeveelheid onzin die uit je toetsenbord komt zou ik zweren dat je nog slaapt
Er blijft geen 4ebe over met al dat sporten van jequote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog 1 sportsessie morgen en dan nog MTB-en zondag en dan hebben we het sporten ook weer gehad
neuhquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik nu vol positiviteit zit
Jetlag zorgt er ook voor dat ik niet in een post-vakantie-dip val
en heinekenquote:
Moet dat vreten toch onderhoudenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er blijft geen 4ebe over met al dat sporten van je
truequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat vreten toch onderhouden
Ah. De jonkies die de muziek uit de goeie ouwe tijd ontdekken.quote:
behalve dat je uitspraak feitelijk onjuist isquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dat veranderd niets aan mijn uitspraak.
Gewoon niet eten, hoef je ook niet zoveel te sportenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat vreten toch onderhouden
hi essiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:03 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd Fles![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:Dr_Flash
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon niet eten, hoef je ook niet zoveel te sporten
Hoi Dudjequote:
Weer een positieve invalshoek.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
38 uur en countingquote:
Nee, is geen optiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon niet eten, hoef je ook niet zoveel te sporten
Bestaat dat nog?quote:
Het werkt wel goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is geen optie![]()
@:LTVDK zeg jij er iets van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja, van de week nog 4 kratten van naar het statiegeldpunt gebrachtquote:
Dat zegt nietsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, van de week nog 4 kratten van naar het statiegeldpunt gebracht
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werkt wel goedFijn dat het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werkt wel goedMisschien moet ik het ook eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |