Goed onthoudenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet dat jij voor de volle variant zou gaan, maar ik eet altijd gewoon magere franse
ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet dat de Hema 20 meter lopen is he. Breng me niet op het idee om een tompouce te halen.
En omdat ik vanwege m'n social anxiety het idee heb voor lul te staan als ik er eentje koop, koop ik er twee.
En omdat ze deze week in de aanbieding zijn, heb ik er vier.
gefeliciteerd ouwequote:
heb je niet gevraagd of ze bij jou thuis even koffie komt schenken voor alle visitequote:
ja het is weer goed donker.quote:
Nee ik ga op mijn balkonnetje staan en zie dat haar schattige fiat cinquecento cabriootje er niet staat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kent haar hele schema?Of was je al koffie gaan halen vandaaag?
Haha dat ding was wel epic jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Met een Porschevelg als echtheidskeurmerk.
Meh.quote:
Spuitpaling heeft 13 Porsches in de kelder staan en toen iemand vroeg om bewijs kwam er een foto van een halve velg.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De porschevelg is wel een ding van voor mijn tijd denk ik. Wat is het verhaal daar achter?
Niet alleen rappers hoor, eigenlijk alles wat ook maar een beetje grotere muzikant heet laten ze even een hond bij de bagage snuffelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Collega's vertelden dat ze met een prive jet was ook. Dus dan trek je al de aandacht. Denk dat men ook wel wist wie ze was en dat rappers de reputatie hebben hier gebruik te maken van de coffeeshops
Dit genre is sowieso m'n ding niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan ik wel in dit genre blijven of moeten er sowieso wat meer technologische geluiden in?
Oh ja, dan gaan we niet op hetzelfde level zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit genre is sowieso m'n ding niet.![]()
Hoeft niet perse bliepjes, dit mag ook:
"Het is de schuld van anderen dat ik niet m'n eigen bagage heb ingepakt".quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zei ook al dat het van haar beveiliging was dus het zal wel een gevalletje "het is de schuld van iedereen behalve mij want ik kan niet accepteren dat ik een fout gemaakt heb" zijn.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spuitpaling heeft 13 Porsches in de kelder staan en toen iemand vroeg om bewijs kwam er een foto van een halve velg.
Zal ik ook even wat bijdragen danquote:
Kan ik ook niks mee.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik ook niks mee.
Maar dat valt wat mij betreft in dezelfde hoek als (experimentele) jazz.
Ja ik snap de jazz reactie wel, het voelt wat onsamenhangendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik ook niks mee.
Maar dat valt wat mij betreft in dezelfde hoek als (experimentele) jazz.
Laat dat wat maar weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik snap de jazz reactie wel, het voelt wat onsamenhangend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |