SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Buiten dat, ze had daadwerkelijk drugs bij zichquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, als dat d'r meest ongelukkige ooit is, heeft ze een mooi leventje hoor.
Geen enkele keer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:15 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips
Hoevaak krijg je dit?
Misschien kun je een taartje kopen voor het ontbijt?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n brood ruikt een beetje muf dus dat gaan we niet opeten
@CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLips @CherryLipsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen enkele keer.
Wacht, doe nog eens, want ik had de SC openstaan.
Af en toe druk ik zelf per ongeluk wel eens op het volg vinkje rechts boven of onder tijdens het snel scrollen op m'n telefoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Waarom was de KSC uit m'n active topics gegooid? Is er geveegd?
1 keerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips @:cherrylips
Je weet dat de Hema 20 meter lopen is he. Breng me niet op het idee om een tompouce te halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een taartje kopen voor het ontbijt?
Nee 1 mention per tagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 1 mention per post toch?
ik gebruik het niet, wel zo rustig
Dat zal het wel geweest zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Af en toe druk ik zelf per ongeluk wel eens op het volg vinkje rechts boven of onder tijdens het snel scrollen op m'n telefoon.
Dan ben ik ook ineens het topic kwijt.
Ze zei ook al dat het van haar beveiliging was dus het zal wel een gevalletje "het is de schuld van iedereen behalve mij want ik kan niet accepteren dat ik een fout gemaakt heb" zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten dat, ze had daadwerkelijk drugs bij zich
Oh ja ik ging koffie zetten. Appel-kruimel-penceesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:19 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash welke taart wordt er gegeten vandaag?
Zwaar leven heeft die mevrouw ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zei ook al dat het van haar beveiliging was dus het zal wel een gevalletje "het is de schuld van iedereen behalve mij want ik kan niet accepteren dat ik een fout gemaakt heb" zijn.
Ja tuuuuuurlijk stopt je beveiliger zijn joints in de tas van de ster die hij beveiligt. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zei ook al dat het van haar beveiliging was dus het zal wel een gevalletje "het is de schuld van iedereen behalve mij want ik kan niet accepteren dat ik een fout gemaakt heb" zijn.
Ga je niet naar koffiegodinnetje op deze heugelijke dag?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik ging koffie zetten. Appel-kruimel-pencees
Nee die is er niet vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je niet naar koffiegodinnetje op deze heugelijke dag?
Misschien was de beveiliger wit, en dachten ze dat het makkelijker smokkelen was als je de racismekaart kon trekken indien nodigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuuuuuurlijk stopt je beveiliger zijn joints in de tas van de ster die hij beveiligt. Tuurlijk.
hoeveel likes had je?quote:
Ze hebben in Manchester ook wiet denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien was de beveiliger wit, en dachten ze dat het makkelijker smokkelen was als je de racismekaart kon trekken indien nodig
Tudududuuuuuuuuu tuduquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:23 schreef McGrath het volgende:
Het lijkt hier RTL Boulevard wel hoe lang het door gaat over die domme kut
De belangrijke vragenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:19 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash welke taart wordt er gegeten vandaag?
We kunnen het ook wel over jou hebben, als je wil?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:23 schreef McGrath het volgende:
Het lijkt hier RTL Boulevard wel hoe lang het door gaat over die domme kut
Ik zei toch dat we het niet over een domme kut moesten hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel over jou hebben, als je wil?
Ja nou eh.. ik zie je niet als domme kut, dus die conclusie is wat bijzonderquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we het niet over een domme kut moesten hebben?
Dankjewel, waar wil je het over hebben dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou eh.. ik zie je niet als domme kut, dus die conclusie is wat bijzonder
Welke versie van Tresor ga je kopen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dankjewel, waar wil je het over hebben dan?
Is hier een goed en slecht antwoord?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke versie van Tresor ga je kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is hier een goed en slecht antwoord?Die cookies en cream is goed te doen en door de kwark heen kan wel, maar niet teveel, anders wordt het een droge boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ze dan een beetje verkruimelen, dat je een soort topping op je kwark krijgtBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dat klinkt wel als een culinair hoogstandje, dankjewelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die cookies en cream is goed te doen en door de kwark heen kan wel, maar niet teveel, anders wordt het een droge boel![]()
Zou ze dan een beetje verkruimelen, dat je een soort topping op je kwark krijgt
Wat voor kwark heb je?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat klinkt wel als een culinair hoogstandje, dankjewel
Oeeeh ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.disneyplus.co(...)08-80dd-b155e4c43191
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |