quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:39 schreef Ceviche het volgende:
Bij vooruitkijken:Ja, dat vond ik ook al zo raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
In de vooruitblik op Videoland blijkt van wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik las van de week een artikel, 'deze week in Meerdijk' of zoiets, en daar vroegen ze zich hetzelfde af. Dus ik vermoed dat dit weer te vaag gaat worden om interessant te zijn, want je kan dat zo niet weten. Waarom zou zij terugkomen als hetzelfde personage maar met een andere naam, dan zou Bing haar toch binnen no time herkennen? Maar het is ook raar om een nieuw personage te introduceren met zo'n herkenbare actrice.
Ik keek toen trouwens niet dus misschien kan dat wel.
Klopt ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:42 schreef Japepk het volgende:
[..]
In de vooruitblik op Videoland blijkt van wel.
Het verhaal speelde in seizoen 21quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:51 schreef Japepk het volgende:
Nou moet ik zeggen dat dat in een periode was dat ik echt amper keek, zo seizoen 24-28, dus geen idee hoe of wat en echt boeiend lijkt het me ook niet. Zou wel typisch zijn als dit nu een hoogdravend verhaal wordt terwijl Monica vorig seizoen echt nog geen deuk in een pakje boter sloeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-ardenne-gtst-rosiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Amber/Rosie werd toch door een hele andere actrice gedaan en niet door Juliette van Ardennen (ONM)?
En Shanti had gewoon in een hotel kunnen slapen, hartstikke rijk, maar het was logischer dat ze met haar zwangere buik op de bank slaapt bij een gezin met een kind met een lage weerstand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:05 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Snapt de aflevering van vanavond ook niet echt wat betreft Nina , Nina en Bing vinden dat Nola nog te vatbaar is voor dingen van buiten, maar ineens Blijft Shanti gewoon logeren.
Shanti ook met haar gejank, ze heeft het toch echt zelf veroorzaakt door vreemd te gaan.
En Manu die naar een honkbal wedstrijd ofzo wilde gaan, maar dat was in Groningen en Bing kon hem niet brengen, want geen tijd, maar hij had toch een vestiging van zijn bedrijf in Groningen, was het wel leuk geweest als Manu dat zou hebben gezegd, van papa dan kun je ook even bij je vestiging kijken.
Oh ja zeker, steenrijk idd maar nee logeren bij Nina..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En Shanti had gewoon in een hotel kunnen slapen, hartstikke rijk, maar het was logischer dat ze met haar zwangere buik op de bank slaapt bij een gezin met een kind met een lage weerstand.
Nee man, wat een ellende. Wie gaat er nou op die leeftijd op een bootje samenwonen.... Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig zijn Luuk en Linda er met luchtige onzin verhalen.
Als je iets koopt moet er ook iets weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee man, wat een ellende. Wie gaat er nou op die leeftijd op een bootje samenwonen.... Wat een onzin.
Wat een verschrikkelijk slechte actrice is dat, ik erger me nu al kapot.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Er is een oude vlam opgedoken voor Luuk, eens zien wat voor voorspelbare verhaallijn dit weer gaat worden....
Helaas heb je dit soort wijven in het echte leven ook die ook zo doen, dus misschien wel type casting?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:25 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slechte actrice is dat, ik erger me nu al kapot.
Toen ik alleen deze post zag zonder de quote erboven dacht ik dat het over Rosie ging.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:25 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slechte actrice is dat, ik erger me nu al kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |