SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Misschien moet je dat meer doen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik alles my way heb gedaan, maar dat is niet zo.
Ik denk dat dat te laat is. Maar was wel goed geweest, ja.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel weer zo’n show die overmatigen
gebruik oproept
quote:Het nummer zorgt in 1976 voor een stijging van de populariteit van de voornaam Fernando. In 1975 werden nog 5 jongens met die voornaam geboren, maar een jaar later zijn dat er 16, een stijging van 220%
Ja die deed dit ook weergaloosquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
En heel stiekem prefereer ik George Michael bij dit nummer.
Ja, je zou denken dat niemand dit beter kon dan Freddie, maar George Michael gooide er al zijn emoties in. En achteraf weet je dan dat zijn vriend op dat moment ook aids had.quote:
Ik vind nog altijd dat hij de enige waardige opvolger zou zijn geweest bij Queen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat niemand dit beter kon dan Freddie, maar George Michael gooide er al zijn emoties in. En achteraf weet je dan dat zijn vriend op dat moment ook aids had.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:54 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig, toch nog een plaatje dat om te janken is, en niet van emotie
Adam heeft wel een geweldige stem. Maar alles net te veel over the top.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat hij de enige waardige opvolger zou zijn geweest bij Queen.
Adam ben ik niet zo fan van.
Dat lijkt er erg op jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik had al Dolly Dots - All the Roses getypt trouwens. Het begin lijkt kennelijk heel erg.
Ik vind dit ook een mooie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Kijk, hier wordt Symph dan niet zo blij van, maar ik wel.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Kijk, hier wordt Symph dan niet zo blij van, maar ik wel.
Je zou eens naar Ludique moeten gaan. Echt iets voor jou, dnek ik.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Het liedje is wel mooi![]()
En toch: iedere keer als ik nu een nummer van CCR hoor, besef ik hoe goed Fortunate Sons is.
Ik ga in oktober ook nog een keer naar Starman, die waren ook geweldig.
En Bouke is echt heel goed , maar daar kan ik niet zo lang naar luisteren.
Ik ga eens kijken, dank voor de tip.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou eens naar Ludique moeten gaan. Echt iets voor jou, dnek ik.
Ode aan Robert Long.
Geen enkele naamswijziging is een verbetering geweest.quote:Hilversum 3 was een Nederlandse publieke radiozender tussen 11 oktober 1965 en 30 november 1985. Na de zenderkleuring op 1 april 1979 werd het station uiteindelijk per zondag 1 december 1985 omgedoopt in Radio 3, dat per 1 januari 1994 verder is gegaan onder Radio 3FM en vanaf 1 september 2003 als 3FM. Sinds 19 augustus 2014 heet de radiozender NPO 3FM.
Hilversum 3 > Radio 3 > Radio 3 FM > 3FM > NPO 3FMquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen enkele naamswijziging is een verbetering geweest.
Ik zag dat Evelien de Bruijn nu op radio 2 draait. Die ga ik nog wel eens luisteren. Ze is echt leukquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hilversum 3 > Radio 3 > Radio 3 FM > 3FM > NPO 3FM
Tja... Tegenwoordig luistert geen hond meer. En NPO Radio 2 speelt veel te vaak voor puber-radio.
Misschien heb je wel een hele leuke avond.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Ben vanavond even online alle theaters in de buurt langs gegaan voor hun programma voor komend seizoen.
Heb nu kaartjes voor een tribute to George Michael, een tribute to Eagles en een tribute to Pink Floyd.
En kaartjes voor een try-out van Yentl & De Boer.
Maar het is toch ergens wel triest dat we het nu vooral van The Tributes moeten hebben. Eagles heb ik dan ooit nog wel eens live gezien, maar alle anderen heb ik live gemist.
That reminds me.... @Symphonic, had je nog gekeken naar die tribute voor Robert Long?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Ben vanavond even online alle theaters in de buurt langs gegaan voor hun programma voor komend seizoen.
Heb nu kaartjes voor een tribute to George Michael, een tribute to Eagles en een tribute to Pink Floyd.
Maar het is toch ergens wel triest dat we het nu vooral van The Tributes moeten hebben. Eagles heb ik dan ooit nog wel eens live gezien, maar alle anderen heb ik live gemist.
Nee, deze ga ik allemaal met mijn man samen. Ik doe hem een plezier met Pink Floyd en hij mij met George Michael.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een hele leuke avond.
Ga je alleen?
Ze schieten als paddenstoelen uit de grond, al die tributes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit moest ik als jong jochie bij keyboardles leren spelen.
Bizar ja, het vult te programmering in de theaters hier ook nogal. Naast de back to en bootleg seriesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze schieten als paddenstoelen uit de grond, al die tributes.
Ja helaas is die tour voorbij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
That reminds me.... @:Symphonic, had je nog gekeken naar die tribute voor Robert Long?
Ja, is big business. Maar de enige manier om nog live van hun muziek te genieten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Yorick van Norden ga ik ook heen. Met nummers van Paul McCartneyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja helaas is die tour voorbij.
Hopelijk gaan ze nog een keer op tour. Ik zou er wel graag heen gaan.
Vandaag kaarten besteld voor Yorick van Norden, Sjors van der Panne en Daniel Lohues.
Ja wij ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Yorick van Norden ga ik ook heen. Met nummers van Paul McCartney
Hier komt hij in November. Dus hij tourt nog steeds.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja helaas is die tour voorbij.
Hopelijk gaan ze nog een keer op tour. Ik zou er wel graag heen gaan.
Vandaag kaarten besteld voor Yorick van Norden, Sjors van der Panne en Daniel Lohues.
Ik heb de beste uitgezocht.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zonde.... had graag een elfje zien spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het is zelfs gefilmd... Hopelijk heeft de basisschool die opnames inmiddels vernietigd
Bee Gees waren overal al uitverkocht. Zowel in Tiel als in Zeist. Anders had ik die wellicht ook wel besteld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb de beste uitgezocht.
Fortunate sons en Starman waren echt geweldig goed.
Starman ga ik nog een keer heen.
Het winnen van die tv show, heeft ze zeker geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Bee Gees waren overal al uitverkocht. Zowel in Tiel als in Zeist. Anders had ik die wellicht ook wel besteld.
Had een week geleden nog gekundquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonde.... had graag een elfje zien spelen.
Nee, dat zal wel. Ik heb dat overigens niet gezien, maar Bee Gees is ook leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Het winnen van die tv show, heeft ze zeker geen windeieren gelegd.
Mwah, als groupie waren we vast wel toegelaten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had een week geleden nog gekund(al was dat wel een besloten feest)
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwah, als groupie waren we vast wel toegelaten.
Waar heb jij die data vandaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier komt hij in November. Dus hij tourt nog steeds.
Uit het programma boekje van onze MFA.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar heb jij die data vandaan?
Hun eigen site gaat niet verder dan maart 2024
Aangezien ik binnenkort ga stoppen en mijn andere band (eigen werk) zelden optreedt, zijn de kansen wel fors geslonken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwah, als groupie waren we vast wel toegelaten.
https://www.theater.nl/levenslong/quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar heb jij die data vandaan?
Hun eigen site gaat niet verder dan maart 2024
Waarom ga je stoppen dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Aangezien ik binnenkort ga stoppen en mijn andere band (eigen werk) zelden optreedt, zijn de kansen wel fors geslonken.
Zoetermeer ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.theater.nl/levenslong/
Ook in Tiel zie ik.
Met google blijken er nog heel veel optredens te staan, dus Symph gaat nu in oktober naar Beverwijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.theater.nl/levenslong/
Ook in Tiel zie ik.
Lang verhaal, korte samenvatting: plezier is verdwenen, te veel zaken waar ik me aan stoor en waarvan ik niet verwacht dat ze zich verbeteren.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met google blijken er nog heel veel optredens te staan, dus Symph gaat nu in oktober naar Beverwijk
Hij ziet er niet uit als een humorist.quote:
Je vind het toch gewoon leuk om te doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lang verhaal, korte samenvatting: plezier is verdwenen, te veel zaken waar ik me aan stoor en waarvan ik niet verwacht dat ze zich verbeteren.
Nee, vond ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als een humorist.
Voorlopig houd ik het alleen bij de eigen werk-band.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je vind het toch gewoon leuk om te doen?
Andere band zoeken dan.
Ik vind het wel leuk om eens wat van jullie eigen werk te horen. Is het wel publiek ergens?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voorlopig houd ik het alleen bij de eigen werk-band.
Ja, er staat wel wat online. Binnenkort een nieuw album met 18 nummers; we pakken de dingen groots aan. Ik ben met het laatste mixwerk bezig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om eens wat van jullie eigen werk te horen. Is het wel publiek ergens?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:35 schreef DJ11 het volgende:
The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
Heeft Symph al een kaartje?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, er is zelfs een BZN tributeband die de theaters aandoet
Ik heb BZN best vaak live gezien, en er is geen tributeband die dat kan benaderen.quote:
Ja, dat viel me ook op.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De B-kant als een soort logisch gevolg van de A-kant.
Klinkt inderdaad als een goed idee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef livelink het volgende:
Was er weer even tussenuit. Sprak met mijn moeder. Zij gaan dinsdag kijken bij een appartement in Zeist, waar zorg bij zit. Er moet echt iets gebeuren en dit klinkt als een plan.
Nee, ik moet werken. Mijn man gaat met ze mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een goed idee.
Ga jij mee kijken?
Klinkt zeker als een plan. Toevallig keken we vandaag naar iets hier waar we gisteren langs wandelden: een ouderwets hofje met verplicht service-abonnementquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef livelink het volgende:
Was er weer even tussenuit. Sprak met mijn moeder. Zij gaan dinsdag kijken bij een appartement in Zeist, waar zorg bij zit. Er moet echt iets gebeuren en dit klinkt als een plan.
Wel goed dat er iemand mee gaat, die er iets verder vanaf staat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken. Mijn man gaat met ze mee.
https://www.woonz.nl/locaties/aliantus-zeistquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klinkt zeker als een plan. Toevallig keken we vandaag naar iets hier waar we gisteren langs wandelden: een ouderwets hofje met verplicht service-abonnement
Dat is wel positief.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.woonz.nl/locaties/aliantus-zeist
Mijn vader heeft zelf gebeld en de afspraak gemaakt. Dus dat is ook wel een teken dat hij er klaar voor is. Vooraf zag ik het niet zo zitten en dacht ik dat het nu te laat was voor hem om nog zo'n verhuizing te doorstaan, maar nu hij het zelf geregeld heeft is dat toch anders.
Dat klinkt als een goed plan zelfs!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef livelink het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Over DEHAZE gesproken: ik dacht dat ik de speakers in mijn auto had opgeblazen, maar dat bleek gelukkig toch mee te vallen. Geen idee waarom ik vorige week op de terugweg zo'n raar geluid had ineens.(Dinsdag was alles weer normaal)
Wij zijn allemaal familie. Ik kruip weer snel mijn hol inquote:
Mooie locatie. In de regio zitten meerdere locaties, maar ik snap dat Zeist de voorkeur heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.woonz.nl/locaties/aliantus-zeist
Mijn vader heeft zelf gebeld en de afspraak gemaakt. Dus dat is ook wel een teken dat hij er klaar voor is. Vooraf zag ik het niet zo zitten en dacht ik dat het nu te laat was voor hem om nog zo'n verhuizing te doorstaan, maar nu hij het zelf geregeld heeft is dat toch anders.
Ik denk dat dit allemaal op eigen kosten is. Ze hebben zelf geld weggelegd voor zorg en hun huidige huis is vrij, dus ze gaan het zo doen. En wij vinden het prima. We zitten niet op geld van de erfenis te wachten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooie locatie. In de regio zitten meerdere locaties, maar ik snap dat Zeist de voorkeur heeft.
Ik neem aan dat je vader al een indicatie heeft?
Prima dat ze hun geld daar aan uitgeven inderdaad, fijn dat ze die mogelijkheid hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal op eigen kosten is. Ze hebben zelf geld weggelegd voor zorg en hun huidige huis is vrij, dus ze gaan het zo doen. En wij vinden het prima. We zitten niet op geld van de erfenis te wachten.
Ik heb nu nog geen idee eigenlijk. Maar dat gaan we dinsdag wel allemaal horen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Prima dat ze hun geld daar aan uitgeven inderdaad, fijn dat ze die mogelijkheid hebben.
Maar ik gok dat er alsnog wel een indicatie nodig is, al is het maar een thuiszorgindicatie.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Hollies All i need is the air that I breathe
Ik hoor zelf weinig verschil tussen het ene en het andere mineur-akkoord. Sommigen beweren dat Bm het best is; geen idee. Ik hou erg van m7-5 (mineur 7 met verminderde 5); prachtig melancholisch akkoord is dat.quote:
Zeg.... doe eens niet zo geleerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor zelf weinig verschil tussen het ene en het andere mineur-akkoord. Sommigen beweren dat Bm het best is; geen idee. Ik hou erg van m7-5 (mineur 7 met verminderde 5); prachtig melancholisch akkoord is dat.
Toonladder in muziek loopt C, D, E, F, G, A, B en dan weer C. De "m" staat voor mineur; dat zijn de wat meer droevig klinkende akkoorden. De majeur klinkt vrolijk.quote:
Tja, zo analyseer ik nu eenmaal muziek.quote:
Ik vind het lastig uitleggen waarom ik Fm het mooiste akkoord vind, maar het heeft voor mij een andere klank dan de andere mineur akkoordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toonladder in muziek loopt C, D, E, F, G, A, B en dan weer C. De "m" staat voor mineur; dat zijn de wat meer droevig klinkende akkoorden. De majeur klinkt vrolijk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, zo analyseer ik nu eenmaal muziek.
In een nieuw nummer van m'n eigen band is zelfs een Dmaj11 gefietst. (En die 11 heeft niets met mijn naam te maken)
Het is wel een toonhoogte waarin ik zelf prettig zing, heb ik gemerkt. (In de praktijk doe ik alleen backing vocals)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het lastig uitleggen waarom ik Fm het mooiste akkoord vind, maar het heeft voor mij een andere klank dan de andere mineur akkoorden
Kunnen mineur akkoorden dus nooit een vrolijk nummer zijn en majeur akkoorden nooit een treurig nummer zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn dus allemaal majeur-akkoorden, Melting
Is dat de toonhoogte van Kermit?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is wel een toonhoogte waarin ik zelf prettig zing, heb ik gemerkt. (In de praktijk doe ik alleen backing vocals)
Ja.... nou ben ik het alweer kwijt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:20 schreef DJ11 het volgende:
Even voor Melting: er zijn twaalf verschillende noten
C
C#/Db
D
D#/Eb
E
F
F#/G#
G
G#/Ab
A
A#/Bb
B
En per noot heb je zo'n 52 verschillende akkoorden die je kunt spelen.
Er zat majeur nummers die heel treurig zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Kunnen mineur akkoorden dus nooit een vrolijk nummer zijn en majeur akkoorden nooit een treurig nummer zijn?
Een nummer met alleen mineur-akkoorden zal niet snel vrolijk klinken. Maar een Am past weer prima bij een C, F en G. Die vier akkoorden worden samen enorm veel gebruikt in liedjes. Lang verhaal: het hangt een beetje van de context af.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Kunnen mineur akkoorden dus nooit een vrolijk nummer zijn en majeur akkoorden nooit een treurig nummer zijn?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zat majeur nummers die heel treurig zijn
Voorbeeld: het hele oevre van Suzan en Freek
[..]
[..]
Ach, al die stammen zien er hetzelfde uit. Ik herken alleen een berk aan zijn stam.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, al die stammen zien er hetzelfde uit. Ik herken alleen een berk aan zijn stam.
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik krijg Suske & Wiske-vibes van dat lettertype...
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik krijg Suske & Wiske-vibes van dat lettertype...
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:30 schreef DJ11 het volgende:
The Broterhood of Men - Save All Your Kisses For Me
Stevig welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:32 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan dit biertje. Heerlijk hoor.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd welke jij kiest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stevig welIk ga er zo ook eens eentje uitkiezen
Dat is het al heel lang niet meer.quote:
Dit jaar was wel een dieptepunt hoor. Niet eens zozeer qua muziek, maar alles erom heen.quote:
Ik vond de winnaar eigenlijk gewoon goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond dit jaar in elk opzicht een dieptepunt; ook muzikaal.
Wim Sonneveld - Zo heerlijk rustig (de titel is een gokje)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is speciaal voor livelink.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de winnaar eigenlijk gewoon goed.
Goed gegokt dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wim Sonneveld - Zo heerlijk rustig (de titel is een gokje)
Ja, soms liggen titels zo voor de hand, maar dan is het ineens iets totaal anders.quote:
Nee hoor. Ik heb die ook al eens gehad, maar vind het een beetje een laf biertje qua smaak. Beetje waterig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Melting gaat mij verketteren om deze keuze, maar ik begin rustig met een Amstel Rosé 4.0.
Geen idee of dat een "vrouwenbiertje" is, maar ik vind het een lekker begin.
Ik vind 'm wel lekker als starterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb die ook al eens gehad, maar vind het een beetje een laf biertje qua smaak. Beetje waterig.
Oh, die ga ik eens proberen. Lijkt me een lekker zomerbiertje voor mij.quote:
Dit is ook een lekker zomer biertje. En 0,0%quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die ga ik eens proberen. Lijkt me een lekker zomerbiertje voor mij.
Ben niet zo'n fan van Gember. Dus dat moet dan niet te overheersend zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is ook een lekker zomer biertje. En 0,0%
[ afbeelding ]
Ik heb op het terras laatst de Grimbergen Blanche gehad. Ook erg lekker.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is ook een lekker zomer biertje. En 0,0%
[ afbeelding ]
Goede avond en welkom, Fogel (& vriendin?)quote:
En met name hallo DJquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, Fogel (& vriendin?)
Dan heeft ze groot gelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef Fogel het volgende:
Dag allemaal
[..]
En met name hallo DJ
Vriendin is zojuist naar bed gegaan. Had vandaag dienst van 0730-2000 en morgen ook weer.
Zo, dat zijn lange werkdagen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef Fogel het volgende:
Dag allemaal
[..]
En met name hallo DJ
Vriendin is zojuist naar bed gegaan. Had vandaag dienst van 0730-2000 en morgen ook weer.
Radio op standje 11, buren die de politie bellen wegens geluidsoverlast...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef Melting het volgende:
Symph zingt uit volle borst mee, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radio op standje 11, buren die de politie bellen wegens geluidsoverlast...
Hier vandaag wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:00 schreef Melting het volgende:
Het is wel duidelijk dat het hier geen zuid Californië is.
Lekker in het zonnetje gezeten?quote:
Ik weet uit ervaring dat de titel van die nummer bullshit is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:00 schreef Melting het volgende:
Het is wel duidelijk dat het hier geen zuid Californië is.
Nee, waarom zou ik?quote:
Omdat ik er nog steeds niet aan gewend ben dat ik buiten kan zijn zonder er last van te hebbenquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Dit wordt voor mij de afsluiter voor vandaag.
Fijne map dit![]()
![]()
Dank Melting, fijne avond nog
Net open gemaakt?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Fogel het volgende:
Ik luister in ieder geval tot de fles Absinthe leeg is.
quote:
Sommige zijn bekend, sommige niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Melting het volgende:
Ik heb het idee dat het vanavond veel onbekende nummers zijn, klopt dat?
[ afbeelding ]
10clquote:
Dat is wel heel klein ja.quote:
Valt op zich wel mee, maar ik ben niet zo scherp met raden vanavond. Dit nummer van nu ook. Ik dacht wel aan Rudi Carrel, maar wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Melting het volgende:
Ik heb het idee dat het vanavond veel onbekende nummers zijn, klopt dat?
[ afbeelding ]
Deze is 55%, dus best merkbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel heel klein ja.
Maar absinth is ook wel erg sterk, toch?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze is 55%, dus best merkbaar.
En hiervoor ook al een halve fles Kings Grove Brut Reserve op
Heel toepasselijk gaat het in een ander topic over ghostenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel toepasselijk gaat het in een ander topic over ghosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |