Duizend bommen en granaten!quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast nog wel diverse andere bommen ergens in Nederland liggen.
Wij zijn natuurlijk wel 2 zijdes van dezelfde munt, maar toch hoop ik je niet steeds mis te lopenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij bent net als Spekkie, pas verschijnen als ik verdwijn
Ja de gemeente had een kaart gepubliceerd en dat waren best wel een aantalquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat mar vallen want het komt er toch wel van....quote:
Het geeft niet dat je rent...quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mar vallen want het komt er toch wel van....
Het geeft niet wie je bent...quote:
Ojaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geeft niet wie je bent...
Ja maar er lag een beeldje op.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kans dat die zomaar af zal gaan is klein. Niet te hard op de grond stampen
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:53 schreef BPS70 het volgende:
Jammer van al die beveiligingen op YT enzo..
ben een uur geleden naar de sportmasseur geweestquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook wel. Ik kan alleen nog geen Twister spelen
Oh lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een uur geleden naar de sportmasseur geweest
pijnlijk is het betere woordquote:
Tuurlijk wel.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel voor een massage van @:MizzezAmy
SPOILER: beetje boel schuimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Niet van koekje?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel voor een massage van @:MizzezAmy
Een massage van MizzezAmy en je wilt geen ander meer.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:59 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: beetje boel schuimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de verwachtingen zijn hoogquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een massage van MizzezAmy en je wilt geen ander meer.
Ik verwacht wel een verslag.quote:
dacht eerder een live streamquote:
potentiële bomjasjes genoeg volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat vast op Only Amy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |