abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215662699
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 09:15 schreef derLudolf het volgende:
2 waterpassen, Sola Big X van 30 en 60cm
vind die dingen echt fijn af te lezen tov andere merken . Dus als ik nu de keus weer moet maken had ik geen mix van stabila, etc etc hangen :P
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_215715866
Minigraafmachine aangeschaft, heb nogal wat werk ervoor liggen.

Moderator vrijdag 29 november 2024 @ 19:56:53 #28
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_215718005
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:36 schreef Managarm het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Daar zullen jullie genoeg werk voor hebben denk ik ! ^O^
  zondag 1 december 2024 @ 14:48:21 #29
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_215735692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 17:52 schreef Cybersijp het volgende:

[..]
vind die dingen echt fijn af te lezen tov andere merken . Dus als ik nu de keus weer moet maken had ik geen mix van stabila, etc etc hangen :P
Hier hetzelfde, mini van Sola voor stopcontacten en 30cm van stabila (die vind ik wel fijn trouwens) en de rest een mix van Stabilia Performer en Hornbach huismerk. Ach, ze doen het..
Weet van alles een beetje maar net niets.
  maandag 2 december 2024 @ 12:08:06 #30
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215746102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:36 schreef Managarm het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whoah, dat was de deal die ik hier met mijn echtgenote had. Als we een klushuis zouden kopen, mocht ik een minigraver aanschaffen. Dat budget is helaas in de badkamer gegaan ;( . Leek mij een verstandigere investering :P . Maar vind het nog steeds jammer. Die dingen zijn echt vet handig :D .
pi_215746791
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:08 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Whoah, dat was de deal die ik hier met mijn echtgenote had. Als we een klushuis zouden kopen, mocht ik een minigraver aanschaffen. Dat budget is helaas in de badkamer gegaan ;( . Leek mij een verstandigere investering :P . Maar vind het nog steeds jammer. Die dingen zijn echt vet handig :D .
Eerlijk gezegd had ik deze gelijk moeten kopen, maar ja, toen we hier aankwamen hadden we een beperkter budget. Hij is wel verrekte handig, verleden week 80 meter waterbuis ingegraven van de waterput naar het huis (voorbereiding op vloerkoeling).
  maandag 2 december 2024 @ 15:44:29 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215748073
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:14 schreef Managarm het volgende:
Eerlijk gezegd had ik deze gelijk moeten kopen, maar ja, toen we hier aankwamen hadden we een beperkter budget. Hij is wel verrekte handig, verleden week 80 meter waterbuis ingegraven van de waterput naar het huis (voorbereiding op vloerkoeling).
Bij Ali express :?
Daar zijn ze echt goedkoop maar zijn ze ook goed :?
pi_215748109
quote:
6s.gif Op maandag 2 december 2024 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Bij Ali express :?
Daar zijn ze echt goedkoop maar zijn ze ook goed :?
Ja, ik koop dan liever bij een dealer. Service en reparatie bij dit soort machines is best behoorlijk.
  maandag 2 december 2024 @ 15:49:18 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 2 december 2024 @ 15:50:27 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215748128
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:48 schreef Managarm het volgende:
Ja, ik koop dan liever bij een dealer. Service en reparatie bij dit soort machines is best behoorlijk.
Master Milo is er net een aan het restaureren op zijn YouTube channel leuk ^O^
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 17:09:21 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215748900
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:48 schreef Managarm het volgende:

[..]
Als je überhaupt al onderdelen kunt krijgen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 2 december 2024 @ 18:33:44 #37
36431 bleiblei
pi_215749860
Zo te zien van dit merk:
https://www.devilmachines.pt/
Ken ik verder niet, zo te zien portugees. Dus niet 1 van de groten. Maar dat zegt niet veel, onze aannemer had ook 1tje van een vaag merk wat een degelijke machine bleek (Eurocomach).
pi_215751015
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 18:33 schreef bleiblei het volgende:
Zo te zien van dit merk:
Ken ik verder niet, zo te zien portugees. Dus niet 1 van de groten. Maar dat zegt niet veel, onze aannemer had ook 1tje van een vaag merk wat een degelijke machine bleek (Eurocomach).
Klopt, het is een Devil's Machine, we gaan zien hoe de kwaliteit is. Ik weet in ieder geval waar het bedrijf zit.

Overigens staat er geen enkele recentie bij die AliExpress graafmachines, vreemd toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Managarm op 02-12-2024 20:19:32 ]
  dinsdag 3 december 2024 @ 10:50:09 #39
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_215754759
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 18:33 schreef bleiblei het volgende:
Zo te zien van dit merk:
Eurocomach is geen vaag merk hoor. Die bestaan al heel lang en zijn gewoon bekend in de sector.
Siesta & Fiesta!
pi_215787068
Zit te twijfelen tussen nieuwe, losse schroevendraaiers of een set met bits:

Voors & tegens? Gaat er speling in zo'n adapter zitten? Is dat erg?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 6 december 2024 @ 17:27:06 #41
36431 bleiblei
pi_215788169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:26 schreef Hojdhopper het volgende:

[ afbeelding ]

Nee, speling zit er niet zo maar in. Ik merk bij mij zelf dat bij klussen in de schuur ik altijd gewone schroevendraaiers uit het houdertje trok (heb nu ff geen schuur). Daar had ik deze hangen:

Nu heb ik dus al 5 jaar geen schuur en merk ik weer dat ik meestal zo een foedraaltje (ook van Wera) zoals jij post, pak.

Maar van die losse bits heb ik vaak weer dat ik goed moet opletten dat ik er niet 1 kwijt raak en dat wisselen irritant is. Van losse schroevendraaiers is het weer irritant als je net die ene die je nodig hebt niet bij je hebt en weer naar beneden kan lopen.
pi_215788590
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nee, speling zit er niet zo maar in. Ik merk bij mij zelf dat bij klussen in de schuur ik altijd gewone schroevendraaiers uit het houdertje trok (heb nu ff geen schuur). Daar had ik deze hangen:
[ afbeelding ]

Nu heb ik dus al 5 jaar geen schuur en merk ik weer dat ik meestal zo een foedraaltje (ook van Wera) zoals jij post, pak.

Maar van die losse bits heb ik vaak weer dat ik goed moet opletten dat ik er niet 1 kwijt raak en dat wisselen irritant is. Van losse schroevendraaiers is het weer irritant als je net die ene die je nodig hebt niet bij je hebt en weer naar beneden kan lopen.
Die set heb ik ook (de normale schroevendraaiers), erg prettig. Ik zou zoiets kopen.
pi_215799550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:26 schreef Hojdhopper het volgende:

[ afbeelding ]

is op zich handig , maar dan wel als je niet te veel klust. je hebt namelijk maar een houder . Dus raak je aan elke x eruit en er in doen . heb je een soort van basis uitrusting dan is t superhandig ja
pi_215802973
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:05 schreef Cybersijp het volgende:

[..]
is op zich handig , maar dan wel als je niet te veel klust. je hebt namelijk maar een houder . Dus raak je aan elke x eruit en er in doen . heb je een soort van basis uitrusting dan is t superhandig ja
Ik heb (nog, misschien ooit) geen schuur, maar woon in een appartement (dus omvang denk ik wel over na want plaats is beperkt). Ik klus niet dagelijks, wel wekelijks.
Heb momenteel losse schroevendraaiers (Lux) die aan vervanging toe zijn. Vandaag dat ik rond zit te kijken.

Denk dat ik met zo'n set met houder en bits wel goed zit dan (tot ik ooit een schuur met werkbank en co heb haha).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 7 december 2024 @ 23:12:28 #45
36431 bleiblei
pi_215803309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
[..]
Ik heb (nog, misschien ooit) geen schuur, maar woon in een appartement (dus omvang denk ik wel over na want plaats is beperkt). Ik klus niet dagelijks, wel wekelijks.
Heb momenteel losse schroevendraaiers (Lux) die aan vervanging toe zijn. Vandaag dat ik rond zit te kijken.

Denk dat ik met zo'n set met houder en bits wel goed zit dan (tot ik ooit een schuur met werkbank en co heb haha).
En voordeel, je kan die bits ook in je accuboor kan douwen. Met een schroevendraaier lukt dat niet ;) .

Maar goed, je moet ze daarentegen niet kwijtraken :P .
pi_215806666
Bijkomend voordeel, wera blijft nog wel ff na te bestellen :P
pi_215814718
Beiden zijn fijn, afhankelijk van de situatie.

Persoonlijk raak ik die bitjes snel kwijt door de vele locaties van klussen.
Mocht ik geen fanatieke klusser zijn dan zijn die bitjes zeker een goede keuze.

Wat ik overigens ook echt goud vind, is de stalen doorslag bij de grotere wera schroevendraaier. Dat heb ik echt al veel gebruikt. De grootste platkop schroevendraaier is inmiddels al tienjaar gepromoveerd tot bik en sloopschroevendraaier.
  maandag 9 december 2024 @ 08:41:19 #48
36431 bleiblei
pi_215814751
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 08:34 schreef Barry1986 het volgende:
Beiden zijn fijn, afhankelijk van de situatie.

Persoonlijk raak ik die bitjes snel kwijt door de vele locaties van klussen.
Mocht ik geen fanatieke klusser zijn dan zijn die bitjes zeker een goede keuze.

Wat ik overigens ook echt goud vind, is de stalen doorslag bij de grotere wera schroevendraaier. Dat heb ik echt al veel gebruikt. De grootste platkop schroevendraaier is inmiddels al tienjaar gepromoveerd tot bik en sloopschroevendraaier.
Die stalen doorslag zit alleen op de Wera's met gele handvat ;) .
Ik heb namelijk ook grotere groene, maar dat is zonde om daar met een hamer op te meppen ;) .
  zaterdag 14 december 2024 @ 04:37:41 #49
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_215863548
Toch maar een 6 kant pers adereindhulstang. Een OEM.. Ik denk chinees? Ben benieuwd.
De huidige perst twinhulzen van 6mm2 niet echt lekker. Hopelijk deze wel.
Weet van alles een beetje maar net niets.
  Moderator zaterdag 14 december 2024 @ 23:41:57 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215871464
Bosch GAS 12-25 pl

Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')