abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2024 @ 12:02:34 #101
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213832783
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:01 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik ben veranderd.

echt waar hoor :O
Je mist het punt of je snapt het echt niet.
En verder: mensen veranderen, gelukkig wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213832810
Ik vind jullie wel schattig samen! *;
  zaterdag 8 juni 2024 @ 12:40:49 #103
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213833150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je mist het punt of je snapt het echt niet.
En verder: mensen veranderen, gelukkig wel.
Ik hoop dan dat ik morgen bij het krieken van de dag ben getransformeerd in een blije vlinder met schitterende kleuren en dito uitstraling.

Fladder je dan met me mee? *;
Le Diable
pi_213836757
Je huwelijk is voorbij. Zoek een goede bemiddelaar en start met zoeken naar een eigen woning.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 9 juni 2024 @ 20:44:56 #105
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213850659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lees jij wel goed?
Ik ben dan wel erg benieuwd naar jouw ontcijferde vertaling.
  zondag 9 juni 2024 @ 20:57:51 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213851002
Nah, gaat m niet meer worden... teveel rode vlaggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 juni 2024 @ 13:24:20 #107
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213857927
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik ben dan wel erg benieuwd naar jouw ontcijferde vertaling.
Ik hoef niets te ontcijferen , mijn reactie was duidelijk genoeg.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213858817
Ik heb in hetzelfde gezeten en ben wel doorgegaan met de relatie. Achteraf gezien had ik dat nooit moeten doen. Mijn vertrouwen is nooit helemaal terug gekomen en dat is niet ideaal.

Dit jaar na 15 jaar gescheiden. Ik was er in het begin helemaal kapot van, maar uiteindelijk kwam het besef dat het beter is. Ik ben veel relaxter geworden. En na wat zelfreflectie erachter gekomen dat gebrek aan vertrouwen meer kapot maakt dan je lief is.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 15:45:50 #109
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213870647
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 15:09 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb in hetzelfde gezeten en ben wel doorgegaan met de relatie. Achteraf gezien had ik dat nooit moeten doen. Mijn vertrouwen is nooit helemaal terug gekomen en dat is niet ideaal.

Dit jaar na 15 jaar gescheiden. Ik was er in het begin helemaal kapot van, maar uiteindelijk kwam het besef dat het beter is. Ik ben veel relaxter geworden. En na wat zelfreflectie erachter gekomen dat gebrek aan vertrouwen meer kapot maakt dan je lief is.
Klote hoor, maar heb je inmiddels weer vertrouwen in de liefde? Mijn uitgangspunt is eigenlijk ook dat vertrouwen een wassen neus is en je beter open kaart kunt spelen en dan weer verder zien. Ik probeer het zelf stoïcijns te bekijken: het leven is markt en strijd, de mens is van nature niet goed en je kunt niet overal invloed op hebben. Dat is niet altijd even makkelijk, maar je kunt je hier in bekwamen.
Le Diable
  woensdag 12 juni 2024 @ 16:47:50 #110
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213882215
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik hoef niets te ontcijferen , mijn reactie was duidelijk genoeg.
Voor jezelf ja.
  donderdag 13 juni 2024 @ 12:22:48 #111
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213890944
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 16:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Voor jezelf ja.
Dus nu ineens snap je niets , beetje zoals verwacht.
Gelukkig snapt Sally je wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213893102
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2024 12:22 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dus nu ineens snap je niets , beetje zoals verwacht.
Gelukkig snapt Sally je wel
Ik snapte iig de oorspronkelijke post van @Joopklepzeiker .

Van de andere kant snap ik jou ook, als je zegt 'je neemt niet zomaar (stief)kinderen. Al helemaal niet als er ware liefde bij komt kijken.'

Maar... ik hoef zelf geen kinderen. Heb ze ook niet. En ik zeg het al sinds mijn kindertijd.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 13 juni 2024 @ 16:06:35 #113
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213893222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 15:50 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik snapte iig de oorspronkelijke post van @:Joopklepzeiker .

Van de andere kant snap ik jou ook, als je zegt 'je neemt niet zomaar (stief)kinderen. Al helemaal niet als er ware liefde bij komt kijken.'

Maar... ik hoef zelf geen kinderen. Heb ze ook niet. En ik zeg het al sinds mijn kindertijd.
Fijn voor je , maar volgens mij ging het nietom kinderen maar de evt kinderen van een (toekomstige) partner.
Dat is een heel ander verhaal, maar goed dat je hem steunt ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213893334
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Fijn voor je , maar volgens mij ging het nietom kinderen maar de evt kinderen van een (toekomstige) partner.
Dat is een heel ander verhaal, maar goed dat je hem steunt ^O^
Ook dat is voor mij eigenlijk niet aan de orde.

Maar goed, onderwerp van dit topic is natuurlijk het chatten van een vrouw met een andere man.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213906349
Goede kans dat ze de waarheid spreekt en hem alleen maar gebruikt als praatpaal.

Temeer daar ze daar bij jou kennelijk niet bij terecht kan.

Het grote probleem is bij jullie gebrekkige communicatie en ontbreken van vertrouwen. Dat staat in geen verhouding tot neuken buiten de deur. Dat laatste is een minder groot probleem.

Zodra je je partner niet vertrouwt is de relatie gedaan. Ok, je kan dan nog werken om het vertrouwen terug te krijgen, maar dat is heel theoretisch, want eigenlijk zie je dat nooit goed gaan. En gebrekkige communicatie gaat hand in hand met gebrek aan vertrouwen. Want vaak is dat gebrek aan vertrouwen een gevolg van gebrekkige communicatie.

Niets is makkelijker dan een gebonden vrouw het bed in krijgen die zich niet gezien en gehoord voelt door haar partner.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 18:45:59 #116
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213907573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 17:02 schreef VEM2012 het volgende:
Goede kans dat ze de waarheid spreekt en hem alleen maar gebruikt als praatpaal.

Temeer daar ze daar bij jou kennelijk niet bij terecht kan.

Het grote probleem is bij jullie gebrekkige communicatie en ontbreken van vertrouwen. Dat staat in geen verhouding tot neuken buiten de deur. Dat laatste is een minder groot probleem.

Zodra je je partner niet vertrouwt is de relatie gedaan. Ok, je kan dan nog werken om het vertrouwen terug te krijgen, maar dat is heel theoretisch, want eigenlijk zie je dat nooit goed gaan. En gebrekkige communicatie gaat hand in hand met gebrek aan vertrouwen. Want vaak is dat gebrek aan vertrouwen een gevolg van gebrekkige communicatie.

Niets is makkelijker dan een gebonden vrouw het bed in krijgen die zich niet gezien en gehoord voelt door haar partner.
Amen to that.

Ik denk daarom ook dat relatietherapeut het meest overschatte beroep ooit is.
Le Diable
pi_213943274
Volgens mij moet je goed in gesprek. Wil ze haar huwelijk behouden of met die gozer appen, beide kan niet. Of het onschuldig is of niet, jij voelt je daar niet oke bij, dus is dat beetje respect toch minimaal.

Daarbij zou ik wat hulp vragen, persoonlijk zou ik zoeken naar schip therapeut, deze is voor mensen die denken aan uit elkaar gaan of al uit elkaar zijn. Dus als het fout gaat kan die ook ondersteunen in dat rouw proces.

En met die vader van die oudste gaan praten, want of ze gaat daar wonen, of ze gaat hulp krijgen.

Overigens zijn er 2 manieren om de toestemming van een gezaghebbend ouder te omzeilen. 1 bij een onveilig situatie, gaat de veiligheid van een kind voor. Die is wat lastig aan te tonen maar haar relatie met 1 haar van opvoeders lever onveiligheid op.
De andere is wanneer jullie samen opvoed ondersteuning vragen. Dan komen er geen gesprekken met haar, maar wel tips voor jullie hoe dat te doen.. deze kan evt naar de vader om het probleem duidelijk te maken.
  maandag 17 juni 2024 @ 14:59:28 #118
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_213946449
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:21 schreef Nico987 het volgende:

Daarbij zou ik wat hulp vragen, persoonlijk zou ik zoeken naar schip therapeut, deze is voor mensen die denken aan uit elkaar gaan of al uit elkaar zijn. Dus als het fout gaat kan die ook ondersteunen in dat rouw proces.

Wat moet een schip therapeut hier nu in bijdragen? Ze wonen niet op zee ofzo he.
pi_213947198
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:59 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]
Wat moet een schip therapeut hier nu in bijdragen? Ze wonen niet op zee ofzo he.
Zijn relatie dreigt wel op een schipbreuk uit te draaien.
  Spellchecker maandag 17 juni 2024 @ 16:05:09 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213947233
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:59 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]
quote:
Omzeilen
pi_213948398
quote:

[..]
Ik kan er weinig aan doen dat je de methode niet kent en je Google stuk is.
pi_213949433
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 08:21 schreef Nico987 het volgende:
Volgens mij moet je goed in gesprek. Wil ze haar huwelijk behouden of met die gozer appen, beide kan niet. Of het onschuldig is of niet, jij voelt je daar niet oke bij, dus is dat beetje respect toch minimaal.
Dus alles waar jouw partner zich niet ok bij voelt moet je maar laten? Dat zou wat worden zeg...

Temeer als je zelf communicatief een muur bent en je vervolgens je partner ook nog wil beperken in communicatie met anderen. Dat is een beetje als zelf geen zin meer in seks hebben en je partner verbieden om het dan elders te zoeken. Ook dan is het normaal dat je zorgt dat iemands primaire behoeften vervuld kunnen blijven. De meesten kiezen er dan voor om zichzelf weer beschikbaar te maken.

Maar of dat TS gaat lukken in dezen...?

Het probleem zit simpelweg dieper dan die andere kerel en als dat niet grondig wordt aangepakt, dan is er simpelweg niets meer om voor te vechten.
  maandag 17 juni 2024 @ 19:29:12 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213950478
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2024 15:00 schreef Solotovski het volgende:
Je vrouw gaat keihard vreemd
En de paradox is dat ze het juist doet (o.a.) omdat je zo begripvol bent.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 17 juni 2024 @ 19:32:15 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213950538
Dat dit uberhaupt een discussie is. JOUW vrouw die met een andere man appt. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213951715
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 18:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus alles waar jouw partner zich niet ok bij voelt moet je maar laten? Dat zou wat worden zeg...

Temeer als je zelf communicatief een muur bent en je vervolgens je partner ook nog wil beperken in communicatie met anderen. Dat is een beetje als zelf geen zin meer in seks hebben en je partner verbieden om het dan elders te zoeken. Ook dan is het normaal dat je zorgt dat iemands primaire behoeften vervuld kunnen blijven. De meesten kiezen er dan voor om zichzelf weer beschikbaar te maken.

Maar of dat TS gaat lukken in dezen...?

Het probleem zit simpelweg dieper dan die andere kerel en als dat niet grondig wordt aangepakt, dan is er simpelweg niets meer om voor te vechten.
Dat zou je idd kunnen concluderen. Maar als een vriendschap geheim moet is het niet oke, dat dan wel doen is respectloos.

Ik heb overigens ook een ex waar ik contact mee heb. Maar dit is voor 80% met haar er bij of zij is op de hoogte van wat we bespreken. De andere 20% is vooral dom gelul, zit 0 lading in. Mijn vrouw vond het eerst ook niets, maar door openheid te geven is dat nu vertrouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')