Helaas, in percentage nog niet: https://www.ipsos-publiek(...)eeds-gelijk-aan-kop/quote:
en willen geen wapens en geld richting Oekraine sturen, das op zich wel een belangrijk punt (voor mij). Bedankt voor je toelichting.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:06 schreef Hanca het volgende:
De SP verzet zich ook tegen een Europese superstaat: https://www.sp.nl/onderwe(...)-europese-superstaat.
Ook de SGP heeft alles uit de kast getrokken. Ze debken soms dat wij als kiezers kleine kinderen zijn die niet zelf kunnen nadenkenquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:07 schreef Hanca het volgende:
Krijg nu zelfs een sms van de ChristenUnie dat ik moet gaan stemmen, dat is voor het eerst in 18 jaar lidmaatschap. Ze zijn wel wanhopig bezig hun achterban te ronselen. Want dat is het nu: wie krijgt met die opkomst van waarschijnlijk rond de 40% zijn achterban zo compleet mogelijk naar de stembus?
Ik las vandaag in de NRC dat zowel CU als SGP door niet langer met een gezamelijke lijst te komen buiten de boot dreigen te vallen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:07 schreef Hanca het volgende:
Krijg nu zelfs een sms van de ChristenUnie dat ik moet gaan stemmen, dat is voor het eerst in 18 jaar lidmaatschap. Ze zijn wel wanhopig bezig hun achterban te ronselen. Want dat is het nu: wie krijgt met die opkomst van waarschijnlijk rond de 40% zijn achterban zo compleet mogelijk naar de stembus?
ik heb een folder van Partij voor de Dieren nu in handen. Nederland verdient meer partijenzetelsquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:07 schreef Hanca het volgende:
Idd, die gezamelijke lijst kon echt niet meer. Nergens eigenlijk meer, maar zeker in de EU ook niet. Rechts-zeer conservatief-zeer eurosceptisch-tegen milieu vs Links-progressief-licht eurokritisch-voor meer milieubescherming.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik las vandaag in de NRC dat zowel CU als SGP door niet langer met een gezamelijke lijst te komen buiten de boot dreigen te vallen.
Die gezamelijke lijst lijkt mij ook wel iets wat niet te handhaven was gezien het verschil tussen de partijen.
3/4 weken geleden stonden ze nog op 1 zetel in de peiling.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:26 schreef Hexagon het volgende:
Overigens gaat de SGP die Europese kiesdrempel nooit meer zelfstandig halen. Die moeten dan met een JA21 samen een lijst gaan indienen als die dan nog bestaan.
Ik vraag me eigenlijk af waar dat dan vandaan kwam. De kiesdrempel is gelijk aan ongeveer 5 kamerzetels. Iets dat de SGP nooit gehaald heeft. Hun beste landelijke score de afgelopen 50 jaar was 2,09%. Dat is bij lange na niet genoeg.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
3/4 weken geleden stonden ze nog op 1 zetel in de peiling.
Ja,quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:54 schreef Hexagon het volgende:
Wat een dom idee een duo-lijsttrekker bij Volt. Het is al lastig zat een persoon in de bekendheid te krijgen.
SGP en uit de kast vind ik een curieuze combinatie.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook de SGP heeft alles uit de kast getrokken. Ze debken soms dat wij als kiezers kleine kinderen zijn die niet zelf kunnen nadenken
Ja. Europa stemt grotendeels op zondag. Want dan is iedereen vrij. Maar NL niet. Want dat is de Rustdag des Heeren.quote:
Ah ja das juist. Sorry.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Europa stemt grotendeels op zondag. Want dan is iedereen vrij. Maar NL niet. Want dat is de Rustdag des Heeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |