Ah okquote:Op zondag 2 juni 2024 21:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij waterschapsverkiezingen
Kijk maar waar jijzelf vindt dat je hoort. NSC en BBB gaan bij de Christen democraten is de verwachting. Het CDA dus. Dat is waar Von der Leyen vandaan komt.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
NSC kan mij ook niet echt bekoren. Tja, het is ook wel een ver van mijn bedshow.
Ik loop naar een hokje om mijn stembiljet voor de Eerste Kamer Provinciale Staten in te vullen.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Ga jij dan wel eerst naar een hokje of loop je rechtstreeks naar de stembus?
mij lijkt het raar om eerst naar een hokje te gaan
Er zal vast een reden achter zitten dat ze daarvoor net haar hebben gecast.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of het is gewoon een vrouw met een politiek verhaal.
ja en dat andere biljet raak je helemaal niet aan?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik loop naar een hokje om mijn stembiljet voor de Eerste Kamer Provinciale Staten in te vullen.
Ja, om te laten zien dat er ook jonge vrouwen de SGP steunen.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zal vast een reden achter zitten dat ze daarvoor net haar hebben gecast.
Dit klopt dus niet. Een fractie is geen partij en fractiediscipline bestaat niet in het EP. Het maakt dus zeker uit of je CDA, CU, BBB of NSC stemt, ondanks dat ze alle 4 dezelfde fractie in willen (waarbij BBB dat nog maar moet lukken, die zijn echt teveel anti-europa en passen beter bij de fractie waar ook SGP in zit).quote:Op zondag 2 juni 2024 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Kijk maar waar jijzelf vindt dat je hoort. NSC en BBB gaan bij de Christen democraten is de verwachting. Het CDA dus. Dat is waar Von der Leyen vandaan komt.
Als je je daar thuis voelt, kun je ieder van die drie partijen stemmen.![]()
De grootste partij van de EU.
Uitstekend.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:02 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Timmermans wordt weer lastiggevallen door de krijsende Palliewappies.
Nee.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ja en dat andere biljet raak je helemaal niet aan?
Het lastige van CU is wel is dat er best nog wel bandbreedte is wat betreft groen denken. Zometeen is Anja ziek en is de vervanger iemand als van Dalen die noch voor noch tegen groene wetten stemt.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit klopt dus niet. Een fractie is geen partij en fractiediscipline bestaat niet in het EP. Het maakt dus zeker uit of je CDA, CU, BBB of NSC stemt, ondanks dat ze alle 4 dezelfde fractie in willen (waarbij BBB dat nog maar moet lukken, die zijn echt teveel anti-europa en passen beter bij de fractie waar ook SGP in zit).
Of denk je dat de hele EVP net als Anja Haga van de CU fel voor de green deal, tegen het gebruik van gifstoffen in de landbouw en tegen de bio-industrie is (en ook nog eens volledig plasticloos leeft, dat vind ik echt knap)?
Laat je niet verblinden door de fracties, of je partij nu in EVP, S&D, Renew, de Groenen of ECR zit maakt feitelijk zeer weinig uit. In alle gevallen heb je invloed en in alle gevallen kun je precies zo stemmen als je zelf wil. Alleen een fractieloze stemmen is niet handig qua invloed. Maar verder is de fractie echt van zeer ondergeschikt belang.
Wat vind je een nachtje slapen later zelf nou van zo'n reactie?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Sexy"
Je kunt aan dat inteelthoofd al zien dat ze bij de SGP hoort.
Ik denk dat dat Timmermans juist goed uitkomt want zo kan hij zich ervan distantiëren.quote:Op maandag 3 juni 2024 06:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor de ondergang van PvdAGL wel ja.
Nee. Daarvoor is een kiezerspas nodig. Aanvragen via de gemeente. Het verschilt per gemeente, maar als je 'm nog per post wil ontvangen moet je opschieten, uiterlijk vandaag zal de deadline zijn. Aan de balie kan nog t/m woensdagochtend.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
mag je ook in andere gemeenten stemmen zonder dingen hoeven aan te vragen?
Niet deugen is toch juist goed?quote:Op maandag 3 juni 2024 06:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind je een nachtje slapen later zelf nou van zo'n reactie?
Ongeveer 80% van de boeren stemt op Fascisten. Wat een kutvolk, hopelijk naait BBB ze allemaal failliet. Maakt wel duidelijk waarom ze constant aan het janken zijn en alleen maar domme beslissingen maken.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:28 schreef Hexagon het volgende:
Voor wat het waard is. Maar in deze poll wil de helft van de bieren BBB stemmen.
https://www.veld-post.nl/(...)ropese-verkiezingen/
Wel bijzonder dat er nog meer bieren op D66 en de PvdD stemmen dan op NSC.
Proostquote:Op maandag 3 juni 2024 14:28 schreef Hexagon het volgende:
Voor wat het waard is. Maar in deze poll wil de helft van de bieren BBB stemmen.
https://www.veld-post.nl/(...)ropese-verkiezingen/
Wel bijzonder dat er nog meer bieren op D66 en de PvdD stemmen dan op NSC.
Die verkiezingen komen geen moment te laat voor de BBB.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van de boeren stemt op Fascisten. Wat een kutvolk, hopelijk naait BBB ze allemaal failliet. Maakt wel duidelijk waarom ze constant aan het janken zijn en alleen maar domme beslissingen maken.
En dan lullen ze over de vluchtelingencrisis.
Hopelijk begint PvdAGL een keer stampij te maken over de veel ergere boerencrisis waar deze extreem-rechtse lui leven in Nederland onmogelijk maken.
Zal wel meevallen toch, denk niet dat dat volk zon gevolgtrekking weet te maken. Dat iemand die zegt voor ze op te komen ze ook kan naaien. Case in point, ze stemmen op BBB. Daarvoor op partijen als het CDA die ze natuurlijk ook altijd naar de mond praatte en oneerlijke voordeeltjes voor ze probeerde te fixen.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die verkiezingen komen geen moment te laat voor de BBB.
Als volgens jaar ingedaald is hoe BBB in belangen verkocht heeft dan denk ik dat ze met trekkers rondom het partijkantoor staan.
Nouja gezien BBB ze momenteel niet gaat redden terwijl ze verzuipen in hun eigen mest, zal die gevolgtrekking snel komen.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch, denk niet dat dat volk zon gevolgtrekking weet te maken. Dat iemand die zegt voor ze op te komen ze ook kan naaien. Case in point, ze stemmen op BBB. Daarvoor op partijen als het CDA die ze natuurlijk ook altijd naar de mond praatte en oneerlijke voordeeltjes voor ze probeerde te fixen.
De Nederlandse boer is gewoon een rupsje nooitgenoeg.
Boeren zijn niet de mensen die de BBB aan zetels helpen want daar zijn er gewoon simpelweg veel te weinig van.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja gezien BBB ze momenteel niet gaat redden terwijl ze verzuipen in hun eigen mest, zal die gevolgtrekking snel komen.
"Boycot van de Israëlische vlag" ook echt... wat zijn het toch een onuitstaanbare leeghoofden.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:02 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Timmermans wordt weer lastiggevallen door de krijsende Palliewappies.
Klopt, maar als boeren luidruchtig laten weten dat ze klaar zijn met de BBB, dan zal de motivatie in die groep ook wel wegebben. Wie gaat er nog stemmen op een boerenpartij die door boeren wordt uitgekotst?quote:Op maandag 3 juni 2024 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Boeren zijn niet de mensen die de BBB aan zetels helpen want daar zijn er gewoon simpelweg veel te weinig van.
Laagopgeleide 50+ stemmers zijn de BBB achterban voornamelijk.
Dat vraag ik me dus af bij die post van Hexagon.quote:Op maandag 3 juni 2024 06:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind je een nachtje slapen later zelf nou van zo'n reactie?
Wat vind je een nachtje slapen later zelf nou van zo'n post? Wat voor gedrochten van vrouwen ben jij tegen gekomen waardoor je deze mevrouw sexy noemt?quote:Op zondag 2 juni 2024 20:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze laten zelfs sexy blonde boerendeernes aanrukken om zoveel mogelijk stemmen te krijgen.![]()
Vond het verhaal van Huitema wel een verhaal dat ik niet van een VVD'er had verwacht.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:58 schreef Hanca het volgende:
Een beeld van het werk van 4 europarlementariërs en wat ze bereikt hebben: https://www.trouw.nl/poli(...)n-bereiken~b76f302a/
Alles voor je stem. 7 juni doen ze het tegenovergestelde.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vond het verhaal van Huitema wel een verhaal dat ik niet van een VVD'er had verwacht.
Waar heb jij het over? Het EUP gaat hier helemaal niet over, de regeringen van de lidstaten hebben het migratiepact met elkaar afgesproken.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Alles voor je stem. 7 juni doen ze het tegenovergestelde.
Heel geloofwaardig altijd.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |