Eerder dat constante in de rede vallen door die Eickhout en Gerbrandy.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:28 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Walgelijk speels ingeleid weer met een liedje en die kut buttons
Die pvv er is ook niet het scherpste mes uit de lade.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:45 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Eerder dat constante in de rede vallen door die Eickhout en Gerbrandy.
Gerbrandy vind ik wel o.k.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:02 schreef Hexagon het volgende:
Zijn duidelijk allemaal B-garnituur debaters.
Die is ergens in de jaren tachtig blijven hangen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:23 schreef PotjeSambal het volgende:
Die BBB'er is écht storend in het debat.
Daarover gesproken heeft Daniël van Duijn (LEF) zich nog misdragen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:23 schreef PotjeSambal het volgende:
Die BBB'er is écht storend in het debat.
Die partij doet niet mee aan de EU verkiezingen dus wat deze vraag in dit topic doet ontgaat mij totaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarover gesproken heeft Daniël van Duijn (LEF) zich nog misdragen?
Volgens mij worden de uitslagen pas bekend gemaakt nadat alle verkiezingen gedaan zijn, dus na zondag.....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:21 schreef Gia het volgende:
Apart dat Nederland als eerste land de verkiezingen achter de rug heeft. Andere landen kunnen dus kijken hoe Nederland gekozen heeft. Niet dat dit nu zo'n grote invloed zal hebben op het stemgedrag van andere burgers, maar toch. Ik had liever alles op dezelfde dag gehad.
Dus, er is donderdagavond geen uitslagenavond? Okay, dat wist ik niet. Ging ervan uit dat we direct de uitslagen kregen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgens mij worden de uitslagen pas bekend gemaakt nadat alle verkiezingen gedaan zijn, dus na zondag.....
Op zondag?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik wordt nu doodgegooid met SGP-ads op internet. Die proberen nog hard om terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |