SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dit is het schema. Komt u maar door. Graag de volledige uitslag.
(Uit voorzorg voor onze score heb ik geen wedstrijd van Duitsland toebedeeld aan @Buitendam)
Als dit is ingevuld gaan we het restant invullen.
De deadline voor dit onderdeel is 05 juni 12:00 uur
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 30-05-2024 09:42:36 ]
Het selectieve clubje, waar jij nu ook toebehoort, krijgt per user 2 wedstrijden toegewezen om de voorspellingen voor te doen. In jouw geval gaat het omquote:Op maandag 3 juni 2024 08:15 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp het niet. Ik zie users twee wedstrijduitslagen posten.
Is dat alles ?quote:Op maandag 3 juni 2024 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het selectieve clubje, waar jij nu ook toebehoort, krijgt per user 2 wedstrijden toegewezen om de voorspellingen voor te doen. In jouw geval gaat het om
Slovenië - Denemarken
Portugal - Tsjechië
We vullen hem in met zijn 18e, dus hetgeen je moet voorspellen is summier. Zodra iedereen zijn poulewedstrijden heeft voorspeld gaan we door naar het volgende onderdeel.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat alles ?En daarna ? Het hele toernooi hetzelfde als dit ?
Slovenië - Denemarken 3-2
Portugal - Tsjechië 1-1
Ha ha. Duidelijkquote:Op maandag 3 juni 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We vullen hem in met zijn 18e, dus hetgeen je moet voorspellen is summier. Zodra iedereen zijn poulewedstrijden heeft voorspeld gaan we door naar het volgende onderdeel.
Maar als jouw voorspellingen er naast zitten zullen we je vakkundig door de mangel halen
ik ook als frontpageEKfilmpjesdeelpersoonquote:Op maandag 3 juni 2024 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dat ik als EK mod recht heb om mee te doen.![]()
Volgende keer maar meeposten in de VBL-SCquote:Op maandag 3 juni 2024 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2024 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie kunnen meedoen voor @Caland en @Buitendam als die verzakenquote:Op maandag 3 juni 2024 16:13 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ook als frontpageEKfilmpjesdeelpersoon
Als ik af en toe een slotje op dit topic gooi zal het ook als "grapje" zijnquote:Op maandag 3 juni 2024 16:17 schreef onlogisch het volgende:
(Grapje, jullie gaven mij een mooie gelegenheid die 2 luiwammesen nog even te taggen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 3 juni 2024 16:17 schreef onlogisch het volgende:
(Grapje, jullie gaven mij een mooie gelegenheid die 2 luiwammesen nog even te taggen)
België speelt tegen Slowakije ongefloolijke debiel dat je bent maat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spanje - Kroatië 2-1
België - Slovenië 4-0
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
België speelt tegen Slowakije ongefloolijke debiel dat je bent maat.
@:GGMM
@:Drizzt
@:alpeko
@:Tarado
@:Coco
@:fetX
@:Dombohetolifantje1
@:Salina
@:Rambodirk
@:maxi-mus
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
@:Bezsen
@:tong80
@:Pisces29
@:Caland
@:Buitendam
Check deze fluitketel![]()
![]()
Man man man. Het EK is nog nieteens begonnen of je maakt er al een potje van.
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Mokerdomme debiel die @DombohetOlifantje1 Hij boekt een vakantie in Slowakije en komt in Slovenie uit. Man man man wat een drama.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Wat een leuke vraag.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:37 schreef onlogisch het volgende:
De rest bedankt voor het doorgeven van de uitslagen. Ik ga even het 2e gedeelte voorbereiden
Geef jij nog even België - Slowakije door @:dombohetolifantje1
Waarom zou ik met de trein gaan?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat @:dombohetolifantje1 bij Amersfoort uitstapt als hij naar Apeldoorn moet?
Bedankt voor deze leuke vraag.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Het volgende onderdeel dient eerst bepaald te worden voordat we naar de 1/8ste finale meuk kunnen gaan.
De vraag is:
Selecteer de 4 beste nummers 3.
@:GGMM krijgt de eer deze te beantwoorden. Zodra hij dat gedaan heeft kunnen we verder.
Jij stapt nooit uit jouw auto?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik met de trein gaan?
Ik was al bang dat Dombo het spelletje te moeilijk zou vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Italie - Frankfurt 3-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:15 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt @:GGMM (Lees je mee @:Dombohetolifantje1 , zo kan het ook)
[ afbeelding ]
@:Drizzt AF1
@:alpeko AF 2
@:Tarado AF3
@:Coco AF4
@:fetX AF5
@:Dombohetolifantje1 AF6
@:Salina AF7
@:Rambodirk AF8
Let op: Het hoeft niet zo te zijn dat de eindstand gebruikt moet worden op de nummers 1 en 2 te bepalen. Het staat je vrij dat natuurlijk even uit te rekenen of je baseert het op wat jij denkt.
Waarom die deadline zo vroeg?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:15 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt @:GGMM (Lees je mee @:Dombohetolifantje1 , zo kan het ook)
[ afbeelding ]
@:Drizzt AF1
@:alpeko AF 2
@:Tarado AF3
@:fetX AF5
@:Rambodirk AF8
Let op: Het hoeft niet zo te zijn dat de eindstand gebruikt moet worden op de nummers 1 en 2 te bepalen. Het staat je vrij dat natuurlijk even uit te rekenen of je baseert het op wat jij denkt.
Deadline 6 juni 12:00
Omdat ik de vaart er een beetje in wil houden. Zeker met types als @Caland en @Buitendam die tot het allerlaatste moment wachten.quote:
Wij nemen het voorspellen tenminste serieus. Met het juiste land en alles.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik de vaart er een beetje in wil houden. Zeker met types als @:caland en @:buitendam die tot het allerlaatste moment wachten.
Portugal - Italië 0-3quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:27 schreef onlogisch het volgende:
@:Fetx AF5
Snappen jullie nu waarom ik de vaart erin wil houden met slome varkens zoals jullie?
We moeten doorrrrrrrrrrrr
Er is namelijk nog meer in te vullen
@RamboDirk doet een @DombohetOlifantje1quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Rambodirk doet een @:dombohetolifantje1
@:GGMM had al de 4 beste nummers 3 voorspeld. Zoals je in het printscreen kunt zien is de uitspelende partij van AF8 al bepaald.
Het is dus België - Schotland voor jou. Moet ik daar ook 2-1 invullen of wil je dat nog herzien?
Man man man.
Veldwachter @onlogisch kent zijn eigen spelregels niet. Wat een farce.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:15 schreef onlogisch het volgende:
Deadline 6 juni 12:00
Belgie- Schotland 2-1 is goed hoor schatjequote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Rambodirk doet een @:dombohetolifantje1
@:GGMM had al de 4 beste nummers 3 voorspeld. Zoals je in het printscreen kunt zien is de uitspelende partij van AF8 al bepaald.
Het is dus België - Schotland voor jou. Moet ik daar ook 2-1 invullen of wil je dat nog herzien?
Man man man.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Veldwachter @:onlogisch kent zijn eigen spelregels niet. Wat een farce.
@RamboDirk zat al vroeg aan de vrijmiboquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Belgie- Schotland 2-1 is goed hoor schatje
153quote:Op zaterdag 8 juni 2024 06:54 schreef onlogisch het volgende:
Omdat we nog allemaal op die mokertrage @:Salina zitten te wachten, gaan we vast naar onderdeel 3 ipv onderdeel 2.
[ afbeelding ]
Vraag 1 @:maxi-mus
Vraag 2 @:Gurneyisbestoke
Vraag 3 @:Scrummie
Vraag 4 @:Bezsen
Vraag 5 @:Pisces29
Deadline 9 juni 18:00
Sorry ben op vakantie.quote:
Alsof Coco daar wat aan kon doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Datzelfde geldt voor @:fetx en @:Coco met ons Oranje
Alsof we daar rekening mee houden als @Coco ernaast zitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof Coco daar wat aan kon doen.
Hierdoor doe ik dus niet meer meequote:
je bent net zo triest Een FAquote:Op zondag 9 juni 2024 17:22 schreef GGMM het volgende:
Nu Herman uit zelfmedelijden is gestopt mag ik zijn voorspelling overnemen? @:onlogisch
Groep D:quote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Met wat vertraging onderdeel 2.
[ afbeelding ]
Groep A @:Scrummie
Groep B @:Coco
Groep C @:fetX
Groep D @:Dombohetolifantje1
Groep E @:Gurneyisbestoke
Groep F @:Pisces29
Ik hoop dat je hier een goeie reden voor hebt.quote:
Eigenlijk nietquote:Op zondag 9 juni 2024 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een goeie reden voor hebt.
Duitsland - Italië 3-1quote:Op zondag 9 juni 2024 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
HF1 @:Tarado
HF2 @:Drizzt_Dourden
Weet je wat ik een leuk setje woorden vind?quote:Op zondag 9 juni 2024 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Ik hoop desalniettemin (ik vind dat zo'n leuk woord hé. @:kukelecucktsju10 ) dat je hem alsnog in wil vullen
Groep C:quote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent hier het woord 'heb' vergeten.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vanmiddag bovenstaande ingevuld.....
het staat gewoon allemaaal goed manquote:Op zondag 9 juni 2024 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent hier het woord 'heb' vergeten.
[ afbeelding ]
Frankrijk - Duitsland (3-0 als je ook een uitslag wil).quote:Op zondag 9 juni 2024 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
HF1 @:Tarado
HF2 @:Drizzt_Dourden
@GurneyIsBestOke doet ook een @DombohetOlifantje1quote:Op zondag 9 juni 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. Frankrijk 9
2. Nederland 4
3. Oostenrijk 4
4. Polen 0
Jeetje, ik zet mijzelf voor joker. Gelukkig voorspelde ik precies dezelfde eindstand als @DombohetOlifantje1 , en die zit er eigenlijk altijd naast. Dat bespaart mij een nieuwe vernedering!quote:Op zondag 9 juni 2024 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke doet ook een @:dombohetolifantje1
Groep E makker, Groep E
Voor de goede orde.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje, ik zet mijzelf voor joker. Gelukkig voorspelde ik precies dezelfde eindstand als @:dombohetolifantje1 , en die zit er eigenlijk altijd naast. Dat bespaart mij een nieuwe vernedering!
Frankrijk 2-1 Duitslandquote:Op zondag 9 juni 2024 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Aan eerwaarde @:maxi-mus de eer, de finale. Komt u maar door.
Overigens gaan we moker weinig punten scoren in de kwart/halve finale. Het lijkt wel alsof iedereen bang is voor een Buitendammetje.
Kan iemand deze van mij overnemen? Ik ben aan het reizen de komende 48 uur.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je genoeg tijd over dusquote:Op maandag 10 juni 2024 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan iemand deze van mij overnemen? Ik ben aan het reizen de komende 48 uur.
@Buitendam @Bezsenquote:Op maandag 10 juni 2024 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan iemand deze van mij overnemen? Ik ben aan het reizen de komende 48 uur.
Jij hebt @tong80 al vervangen. Daarbij gaat het nu om een onderdeel waarbij je na moet denken.quote:
Dit soort posts tijd voor hebben, maar niet 4 landen in volgorde noteren. Wat ben je toch een lieverd.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Jammer, @:ggmm was een uitstekend alternatief geweest.
Al besproken.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit soort posts tijd voor hebben, maar niet 4 landen in volgorde noteren. Wat ben je toch een lieverd.
Je bent een lieve vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hij kan de EK wedstrijden niet bezoeken en heeft pijn aan z’n poot. @:caland moet de finale voorspellen.
Bovendien is het veel te gezellig in de lounge.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:20 schreef Caland het volgende:
Ik wilde eigenlijk op @:scrummie stemmen maar die is aan het reizen en heeft dus geen tijd
Dan had je beter niet op hem kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Gestemd op Dombo, hij heeft wat goed te maken.
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan had je beter niet op hem kunnen stemmen.
Ik wacht eerst op de vraag natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:18 schreef Coco het volgende:
We wachten rustig op de voorspelling van @:dombohetolifantje1 (wel de echte en niet die neppe in het voorspel topic)
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op de vraag natuurlijk.![]()
Ik doe alles voor aandacht.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:13 schreef onlogisch het volgende:
De laatste vraag is de vraag wie Europees kampioen zal worden. Dat hoeft natuurlijk niet Frankrijk te zijn volgens de finale, maar dat mag uiteraard wel
Leuke vraag zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Walgelijk. @:Dombohetolifantje1 heeft gewonnen
Nou, kom maar door.
Wie wordt de Europees kampioen van 2024?
Een Buitendammetje????quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke vraag zeg.
Dat wordt Engeland.
Ik hoef jou toch niet te herinneren aan het laatste fiasco waar we aan meededen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
User @:onlogisch gaat eindelijk het pooltje op zijn werk winnen![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Het zit erop boys.
Bottomline ; We kunnen er geen klote van, echt niet.
De nummer 1 is geëindigd op 783 punten.
Onlogisch is 27ste geëindigd met 692 punten.
Onlo jr. is 35ste geworden met 682 punten
Wim is op een teleurstellende 43ste plek geëindigd met 668 punten
De nummer laatst kwam niet verder dan 423 punten.
Dank voor het meespelen en tot de volgende keer
@:AFCNiels
@:Sked
@:GurneyisbestOke
Maar nu doe ik mee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet te herinneren aan het laatste fiasco waar we aan meededen?
[..]
Doet die kleine ook weer mee?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet te herinneren aan het laatste fiasco waar we aan meededen?
[..]
Luc?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat baart me nog meer zorgen.
En ik zeg het maar gewoon eerlijk. Ik mis Nelis
Heeft die ineens bruine ogen gekregen?quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft die ineens bruine ogen gekregen?
quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft die ineens bruine ogen gekregen?
Een non-acteur als Colin met Hawke vergelijken.quote:
Erg knap. Dit had niemand verwacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef onlogisch het volgende:
We scoren minimaal 14 punten vandaag dankzij @:Pisces29
Daar zag het lange tijd wel naar uitquote:Op maandag 17 juni 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm had Polen - NL een gelijkspel. Wat een flapdrol.
Je maakt maar gewoon excuses.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zag het lange tijd wel naar uit
Maar omdat Weghorst toevallig een goal maakt ben ik opeens een flapdrol, prima.
Bijzonder vreemd dat één van de grootste fans van Wout Weghorst dit scenario niet had voorzien.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zag het lange tijd wel naar uit
Maar omdat Weghorst toevallig een goal maakt ben ik opeens een flapdrol, prima.
Ja sorry. Komt ie:quote:
@onlogisch graag de resultaten van zaterdag. Wel compleet zijn hé.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja sorry. Komt ie:
De uitslagen van gisteren
Polen - Nederland 1-1 (uitslag 1-2) voorspeld door @:GGMM![]()
Slovenië - Denemarken 3-2 (uitslag 1-1) voorspeld door @:tong80![]()
Servië - Engeland 1-3 (uitslag 0-1) voorspeld door @:Bezsen
• De nummer 1 heeft inmiddels 116 punten.
• Onlogisch staat op een keurige 24ste plaats met 78 punten
• Gevolgd door onlo jr die op een 32ste plaats staat met 72 punten
• Wim Hordijk staat onderin de middenmoot op een 57ste plek, 62 punten.
• De nummer laatst heeft 30 punten
Vandaag op het programma:
Roemenië - Oekraïne 2-1 (Voorspeld door @:Salina )
België - Slowakije 1-2 (Voorspeld door @:Dombohetolifantje1 )
Oostenrijk - Frankrijk 1-3 (Voorspeld door @:Drizzt_Dourden )
Als je niet gokt win je nooitquote:Op maandag 17 juni 2024 15:36 schreef alpeko het volgende:
Zeer matig van @:GGMM en @:tong80 Ik zou zelf Denemarken 'gewoon' hebben laten winnen.
Leuk om te volgen en leuk dat je het goed bijhoudt.quote:
@onlogisch graag ook als het kan nog een analyse/uiteenzetting van alle puntenscoorders, in dit geval dus degenen die voor de tot nu toe 92 puntjes hebben gezorgd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:23 schreef onlogisch het volgende:
Tussenstand per 18-06-2024
De nummer 1 heeft 126 punten.
Onlo jr staat op een 4e plaats met 112 punten
Wim Hordijk is 40/45 plaatsen gestegen en staat nu op een keurige 13e plek met 92 punten
onlogisch is gezakt naar de 27ste plek met 88 punten
De nummer laatst heeft slechts 40 punten
Roemenië - Oekraïne 3-0 (2-1 Voorspeld door @:Salina )
België - Slowakije 0-1 (1-2 Voorspeld door @:Dombohetolifantje1 )
Oostenrijk - Frankrijk 0-1 (1-3 Voorspeld door @:Drizzt_Dourden )
Vandaag op het programma:
[ afbeelding ]
Door ons voorspeld
Turkije - Georgië @:Bezsen 2-0
Portugal - Tsjechië @:tong80 1-1
Misschien wel leuk om even bij te houden voor de groepswedstrijden ja. Jij bent al uitgespeeld en behaalt een magere 50% op je score. 50% omdat je in potentie 40 punten kan verzamelen door 2x de uitslag goed te hebben. Jij had enkel de toto 2x goed. Dat levert maar 2x 10 punten op. Je doet het in ieder geval beter dan @GGMM Zijn 2 wedstrijden zitten erop en hij scoort maar 10 van de potentieel 40 punten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:05 schreef Salina het volgende:
[..]
@:onlogisch graag ook als het kan nog een analyse/uiteenzetting van alle puntenscoorders, in dit geval dus degenen die voor de tot nu toe 92 puntjes hebben gezorgd.
Dat moet vast lukken.
Ik hoor van @:alpeko dat ik een zeer kundige user ben, dus ik zal vast ergens bovenaan staan in dat 'klassement'!
Vanavond welquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:38 schreef onlogisch het volgende:
We hebben nog niet één keer een uitslag goed voorspeld. Heel pijnlijk.
SPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2024 12:46:31 ]
De eerste twee potjes weer mis.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:01 schreef onlogisch het volgende:
Nog altijd geen juiste voorspelling terwijl we er al 15 wedstrijden op hebben zitten. Ronduit beschamend. Ons lot ligt vandaag in de handen van @:Pisces29 @:Caland en @:maxi-mus
Ik ben oprecht benieuwd welke user als eerste een uitslag goed heeft voorspeld.
We spelen onder een pseudoniem, idioot makker.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:37 schreef RamboDirk het volgende:
Ben erg blij dat ik een waardevolle bijdrage heb kunnen leveren aan het feit dat je enorm voor aap staat op je werk.
Mietjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We spelen onder een pseudoniem, idioot makker.
Misschien zijn we een diesel maat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Plek 77.
Doek VBL maar gewoon op.
Schaam je gewoon kapot.quote:
Je wordt voorzichtig gebracht.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Hoera, vanavond eindelijk mijn eerste wedstrijd.
Dit zijn nog eens analyses mensen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:08 schreef alpeko het volgende:
Kroatië heeft niks aan een gelijkspel dus dat gaat sowieso of Italië of Kroatië worden. Maar dat weet je vooraf niet.
Dat weet je zeker niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:08 schreef alpeko het volgende:
Kroatië heeft niks aan een gelijkspel dus dat gaat sowieso of Italië of Kroatië worden. Maar dat weet je vooraf niet.
Als ik de voorspellingen een beetje bekijk wordt ook vandaag weer een droevige dag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Ook @:fetx en @:Coco scharen zich in het rijtje mokerdebielen
Je hebt gelijk. Mijn excuses. Aangepastquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Polen is anders gewoon vierde hoor
Wim HordijkGodquote:Op zondag 23 juni 2024 16:18 schreef onlogisch het volgende:
• Wim Hordijk is 11 plekken gestegen naar 66 met 192 punten
Als Frankrijk niet wint, zullen dat één van onze laatste punten kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kan Engeland nog kampioen worden
Ik vind dit maar vreemd. Maar ik vertrouw je volledig, makker.quote:Op maandag 8 juli 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
• Onlogisch staat keurig 18e met 533 punten
• Wim Hordijk zakt door de ondergrens. 89ste met 427 punten.
Welke users zijn hiervoor verantwoordelijk?quote:
Onze laatste hoop is op jou gevestigd makker.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke users zijn hiervoor verantwoordelijk?
Eigenlijk ben jij de enige die dit teringzooitje een beetje bij elkaar houdt. En nou ja, vooruit, @maxi-mus . De rest mag zich kapot schamen voor deze wanvertoning. Zo zie je wat VBL is: een clubje met gigantische debielen die echt helemaal niks van voetbal begrijpen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed dat ik de Europees kampioen moest voorspellen, anders was het al klaar geweest.
Klaas, je snapt er geen klote van.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog steeds aan de top
Stukje mongolencircus. Weg ermee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:36 schreef onlogisch het volgende:
De eindstand, die hadden jullie nog te goed.
Met het schaamrood op de kaken kan ik melden dat Wim op een 94ste plek is geëindigd. 94ste van de 99.
• De nummer 1 heeft 678 punten vergaard
• Onlogisch is knap 21ste geworden met 576 punten.
• Gevolgd door onlo jr. op een 31ste plaats met 546 punten.
• Wim is dus 94ste geëindigd, met slechts 434 punten.
• De nummer laatst had 367 punten.
Ik wil jullie bedanken voor het meedoen.
Ik hoop dat jullie bij een volgend toernooi wederom mee willen doen. Bijkomend voordeel; We kunnen het haast niet slechter doen dan het EK 2024
Tot bij het WK van 2026 allemaal
Eens. Volgende keer doe je mooi niet meer mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje mongolencircus. Weg ermee.
Sowquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Volgende keer doe je mooi niet meer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |