Misschien het eerste jaar. Dan had je nog wel eens een lastig moment op een terras of festival. Maar nu 12 jaar later ga ik niet meer beginnen. Vind het ook niet eens meer lekker ruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
Hebben jullie niet als je er nu eentje opsteekt dan ga je naar de winkel rennen om een pakje te halen?
is voor mij juist helemaal niet meer verslavend. Paar keer per jaar een avondje een half pakje wegpaffen en daarna geen enkele drangquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd een beetje angstig voor.
Wat zijn cashpiggies?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist je dat zij zich aanbiedt aan cashpiggies
Heel mooiquote:
jezus mina, ik betaalde op de kaapverdische eilande 98 dollar cent voor pakje van 20, ik rookte toen als een echte schoosteen, heel me koffer toen ook al volgedouwd,quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buurvrouw stuurde me een foto van een pakje shag, bijna 25 euro
Maar niet stoppen natuurlijk, ze moeten gewoon de uitkeringen wat hoger maken
In het verleden al meedere keren paar jaar gestopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is voor mij juist helemaal niet meer verslavend. Paar keer per jaar een avondje een half pakje wegpaffen en daarna geen enkele drang
Mja, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buurvrouw stuurde me een foto van een pakje shag, bijna 25 euro
Maar niet stoppen natuurlijk, ze moeten gewoon de uitkeringen wat hoger maken
Twitch zit er vol mee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mannen die het geil vinden om geld aan vrouwen te geven
“Dan kom ik zoveel aan dus ik rook door.”quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan heb ik van horen zeggen.
ik rookte eigenlijk ook alleen maar omdat ik dan elk uur een extra rookpauze kreeg op mijn vorige werk. rookte thuis nooit en anders dan zou de baas ze toch wel in de prullenbak gooien omdat het stinktquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is voor mij juist helemaal niet meer verslavend. Paar keer per jaar een avondje een half pakje wegpaffen en daarna geen enkele drang
Daar zijn nu pillen voor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Dan kom ik zoveel aan dus ik rook door.”
Zo zonde.
Ja had ook wel wat kansloze pogingen gedaan. Je moet er ook echt gewoon helemaal klaar mee zijn, dan is het best makkelijk. Maar als het zo in je systeem zit en je vind het wel prima is het idd lastig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een longonsteking, ik kon er geen eens eentje op paffen want me longen stonden in de brand en na een week of twee was ik weer beter en nooit meer begonnen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |