quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wat voor type heb je voor ‘m klaarstaan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik het gevoel heb dat ik je echt makkelijk aan een meisje zou kunnen matchen ben ik wel benieuwd hoe je eruitziet
Ik ben helemaal niet zo makkelijk juist. Vind snel iemand leuk eruit zien (zoals blijkt uit mijn posts in dit topic), maar alleen dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik het gevoel heb dat ik je echt makkelijk aan een meisje zou kunnen matchen ben ik wel benieuwd hoe je eruitziet
Nee Joop, dit kan echt niet. Zelfs jij zou dit na alle sessies moeten weten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat voor type heb je voor ‘m klaarstaan?
Ja ik bedoel ook puur qua uiterlijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo makkelijk juist. Vind snel iemand leuk eruit zien (zoals blijkt uit mijn posts in dit topic), maar alleen dat is niet genoeg.
Tantraquote:
Ik dacht een groentensap. Ik ben te naïef.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig een zonnebank en een chardonnay.
Oke oke, proberen kan altijdquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Joop, dit kan echt niet. Zelfs jij zou dit na alle sessies moeten weten.
Volksbuurtquote:
En alle webshops maar met zooi vervuilen zodat de kwaliteitsartikelen pittig te vinden zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Wel echte strijder dit. Dropshippen, bijna altijd aan het werk. Vraag me af of hij fan is van Andrew Tate.
Klopt preciesquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volksbuurt
Borderline
Ordinair
Kleurtje
Simpel
Complex
Minimaal 3 van de 4, dan heb je raak bij Sap
Ja en ze houden best van zeuren en klagen, gaat hij het nog moeilijk mee krijgen icm dat pittige.quote:
Ben te lang voor haar, ze noemde heel specifiek maximaal 1.78quote:
Jaar of 10-15quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Wiskunde A B C en D?
Ik ken alleen maar A en B.
Misschien is Amin transgender?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik het gemist of is er helemaal geen LGBT date vandaag?
Je verkoopt je huis nu in een zucht en samenwonen kan toch altijd?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
risicovol als je gaat daten en je koopt net een huis.
Mwah, ik betwijfel of wachten tot je een relatie hebt verstandiger is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
risicovol als je gaat daten en je koopt net een huis.
Dat is zeker zo,.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verkoopt je huis nu in een zucht en samenwonen kan toch altijd?
als je allebei ja zegt dan bellen ze je na een half jaar hoe het is gegaan na de uitzending.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
De derde date komt eraan. Maar staat nog niet op de agenda?
Ja dat dacht ik eigenlijk ook. Wel bijzonder, een aflevering zonder lgtbiq+ datequote:Op woensdag 29 mei 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht wel ff dat hij gay was toen het begon met dansen.
Wat, na een half jaar pas? En dan staat er in de verhaaltjes vaak dat de derde date nog moet komen. Met 3 dates in een half jaar is het dus eigenlijk geen succes.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je allebei ja zegt dan bellen ze je na een half jaar hoe het is gegaan na de uitzending.
als je het al in je achterhoofd heb met de financiële middelen is er natuurlijk niks aan de hand.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik betwijfel of wachten tot je een relatie hebt verstandiger is.
Maar waarom merkte je het dan op?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je het al in je achterhoofd heb met de financiële middelen is er natuurlijk niks aan de hand.
Dat zeker niet maar met de huizenmarkt als je wat verkoopt moet je ook weer wat kopenquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom merkte je het dan op?Ze kopen toch niet juist terwijl ze niet kunnen?
Dat meisje woonde volgens mij nog thuis en had voor het eerst wat gekocht.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar met de huizenmarkt als je wat verkoopt moet je ook weer wat kopen
,quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meisje woonde volgens mij nog thuis en had voor het eerst wat gekocht.
En mensen kunnen zoals gezegd gewoon gaan samenwonen.
Blijf je de hele aflevering hangen?quote:
Heel fijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
Vandaag ook weer volledig ter beschikking van dit topic.
Nu er wat mensen zijn wel prima. Anders was ik wel vertrokkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijf je de hele aflevering hangen?
Tell me you have autism without telling mequote:Op donderdag 30 mei 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ben je hier gekomen?
- Ja hoe ben ik hier gekomen, met de auto denk ik
@MizzezAmy komt zo langs om nog te vertellen over haar laatste stukje rirareizuhquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu er wat mensen zijn wel prima. Anders was ik wel vertrokken
Ik had al last van hoofdpijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mizzezamy komt zo langs om nog te vertellen over haar laatste stukje rirareizuh
Ik gok dat dat nog jaren zo blijft. Maar wel positief als hij toch verder kijkt.quote:
Ze knippert ook als een jufquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker praten als een kinderjuf uit de Luizenmoeder.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Beverwijk TRASH
Den Haag TRASH
Match op basis van maat en trash
@Nine.quote:
Dit kan warmer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
Zij zou een perfecte heks zijn in een theaterstuk.
Ik oordeel niet. Slechts een observatie. Zowel voorkomen als stem. Bezempje erbij en niks meer aan doen.quote:
De familie Kuyt uit Kattuk bedoel je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
Is dit niet familie met die sterke oren genen?
Ik las weer geheel iets andersquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Slechts een observatie. Zowel voorkomen als stem. Bezempje erbij en niks meer aan doen.
Stukje dyslexie?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las weer geheel iets anders
@:coco
Present!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mizzezamy komt zo langs om nog te vertellen over haar laatste stukje rirareizuh
Ik vraag me dan altijd af hè. Je sleutelt zoveel aan jezelf maar je kinderen lijken op je. Lijkt me altijd lullig. “Ja knul als je 18 bent mag je ook.”quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De familie Kuyt uit Kattuk bedoel je?
Was vast ook KLETSNAT daar?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Present!
Ik rirareizuh?Ik was gewoon naar het Sauerland, beetje wandelen enzo
Is dat dan echt zó dichtbij voor je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Present!
Ik rirareizuh?Ik was gewoon naar het Sauerland, beetje wandelen enzo
Die mogen dan ook allemaal op hun 18e.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hè. Je sleutelt zoveel aan jezelf maar je kinderen lijken op je. Lijkt me altijd lullig. “Ja knul als je 18 bent mag je ook.”
Zelfde met die Kartrash familie.
Nee toevallig komt het vandaag in een extreme snelheid voorbijquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
Is TRASH het nieuwe jargon voor dit topic overigens?
Nee, overdag eigenlijk alleen maar zon gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was vast ook KLETSNAT daar?
(het Sauerland bedoel ik)
Nog geen 3 uur rijden, toen ik in Terneuzen woonde was ik langer onderweg naar mn ouders in Enschede, maar goed, vanuit daar zat ik ook eerder in Parijs dan bij mn oudersquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan echt zó dichtbij voor je?
Oh nou toch een echt uitje.
Yv Coldeweijer is ook presentquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje rouwverwerking aan de date tafel. Gezel!
3,5 jaar geleden partner overledenquote:
Hele diepe p?quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij is software engineer en reist de wereld rond naar pretparken. You do the math.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij is software engineer en reist de wereld rond naar pretparken. You do the math.
Nee meer van bruh, gozer en dat soort.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heerlie de peerlieeeOf ben jij niet van de afko's? Ook helemaal priem hoor.
Welke serie?quote:
Wow.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee meer van bruh, gozer en dat soort.
Dan moet je in het echt klimmen.quote:
Akkoordquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je in het echt klimmen.![]()
Maar alles zonder een pittige hartslag = geen sport.
Spinning dus wel!quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Definieer pittigquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel, Bug.quote:
Haai haaiquote:
is dat zo?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk dat je met de EK fok poule meedoet.
Wat klinkt het ineens sexloosquote:
Wil het bad graag warm houden, maar ik denk dat hij wel beter kan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou houthakker Jos haar niet knap genoeg vinden?
Hij weet nog niet eens wat gevoelens zijn überhauptquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil het bad graag warm houden, maar ik denk dat hij wel beter kan.
Ik denk het eigenlijk ook, maar het gaat natuurlijk om het innerlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil het bad graag warm houden, maar ik denk dat hij wel beter kan.
zit je weer naar minderjarige juffies te glurenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben al half overgestapt naar instagram.
Misschien zitten ze wel op fok.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Beloof ons dat dit een vervolg heeft gekregen
Nee femboysquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit je weer naar minderjarige juffies te gluren
ik zat te denken aan 2de hands auto verkoperquote:
For surequote:
Wie rookt er eigenlijk in dit topic?quote:
ben alweer een jaartje of 7 denk ik gestoptquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie rookt er eigenlijk in dit topic?
Niet meer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al zo'n 12 jaar gestopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel fijn. Jullie ruiken allemaal lekker fris in het bad.quote:
Ben gestopt sinds corona uitbrak.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
heel somsquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@Coco heeft hem pas recent doorquote:
Leuk meisje verder welquote:
Jij?quote:
Welke heeft je voorkeur?quote:
Eensquote:
dat was wel een lekker wijfquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Krullenbol is echt vreselijk irritant. Met z'n klotegeintjes.
moet je niet een klein beetje huilen als je 12 euro moet afrekenen voor een pakje?quote:
Hoe vind je dit bad vanavond?quote:
ga na de vakantie weer even paar weken stoppen en dan ga ik met de TT weer los.quote:
totaal nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
Hebben jullie niet als je er nu eentje opsteekt dan ga je naar de winkel rennen om een pakje te halen?
Daar ben ik altijd een beetje angstig voor.quote:
oh dacht dat het over drank ging. ik rook al bijna 8 maanden niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
moet je niet een klein beetje huilen als je 12 euro moet afrekenen voor een pakje?
Buurvrouw stuurde me een foto van een pakje shag, bijna 25 euroquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
moet je niet een klein beetje huilen als je 12 euro moet afrekenen voor een pakje?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dacht dat het over drank ging. ik rook al bijna 8 maanden niet meer
link?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist je dat zij zich aanbiedt aan cashpiggies
heb er ook geen behoefte meer aan en zonde voor conditie met hardlopenquote:
"Mooie denkwijze"quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is diep onder de indruk van haar manier van vertellen dat ze genoeg geld wil hebben
Misschien het eerste jaar. Dan had je nog wel eens een lastig moment op een terras of festival. Maar nu 12 jaar later ga ik niet meer beginnen. Vind het ook niet eens meer lekker ruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
Hebben jullie niet als je er nu eentje opsteekt dan ga je naar de winkel rennen om een pakje te halen?
is voor mij juist helemaal niet meer verslavend. Paar keer per jaar een avondje een half pakje wegpaffen en daarna geen enkele drangquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd een beetje angstig voor.
Wat zijn cashpiggies?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist je dat zij zich aanbiedt aan cashpiggies
Heel mooiquote:
jezus mina, ik betaalde op de kaapverdische eilande 98 dollar cent voor pakje van 20, ik rookte toen als een echte schoosteen, heel me koffer toen ook al volgedouwd,quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buurvrouw stuurde me een foto van een pakje shag, bijna 25 euro
Maar niet stoppen natuurlijk, ze moeten gewoon de uitkeringen wat hoger maken
In het verleden al meedere keren paar jaar gestopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is voor mij juist helemaal niet meer verslavend. Paar keer per jaar een avondje een half pakje wegpaffen en daarna geen enkele drang
Mja, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buurvrouw stuurde me een foto van een pakje shag, bijna 25 euro
Maar niet stoppen natuurlijk, ze moeten gewoon de uitkeringen wat hoger maken
Twitch zit er vol mee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mannen die het geil vinden om geld aan vrouwen te geven
“Dan kom ik zoveel aan dus ik rook door.”quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan heb ik van horen zeggen.
ik rookte eigenlijk ook alleen maar omdat ik dan elk uur een extra rookpauze kreeg op mijn vorige werk. rookte thuis nooit en anders dan zou de baas ze toch wel in de prullenbak gooien omdat het stinktquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is voor mij juist helemaal niet meer verslavend. Paar keer per jaar een avondje een half pakje wegpaffen en daarna geen enkele drang
Daar zijn nu pillen voor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Dan kom ik zoveel aan dus ik rook door.”
Zo zonde.
Ja had ook wel wat kansloze pogingen gedaan. Je moet er ook echt gewoon helemaal klaar mee zijn, dan is het best makkelijk. Maar als het zo in je systeem zit en je vind het wel prima is het idd lastig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een longonsteking, ik kon er geen eens eentje op paffen want me longen stonden in de brand en na een week of twee was ik weer beter en nooit meer begonnen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
dat is waar iedereen het over heeft, makkelijk punten scorenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom begint de SGP over Israël. Wat een kut partij man.
Heeft niks met Nederland of Europa te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |