Als mijn moeder mijn verzameling ziet is ze onder de indrukquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik laat mijn moeder niet meer zin als ik nieuwe kleding/schoenen koop...
Ben een verwend nest nu...
Je verzameling Kleding?quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als mijn moeder mijn verzameling ziet is ze onder de indruk
Onder anderequote:
Klinkt niet als buitensporigquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu heb ik drie truien, twee paar schoenen, een paar slippers, drie T-shirts en twee jeans
En natuurlijk sokken en onderbroeken
Oh hoiquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn kut en je doet jezelf een plezier om menselijk contact zoveel mogelijk te vermijden en te beperken tot individuen die echt iets positiefs toevoegen aan je leven.
Oh hai.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh hai.Jij bent juist zo'n uitzondering waar ik veel meer contact mee zou willen hebben.
![]()
Mag ook wel eensquote:
Doet je meteen beter voelen, niet?quote:
Doen we er nog een dikke knuffel achteraan?quote:
Jaaaaa knuffelenquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doen we er nog een dikke knuffel achteraan?
:knuffel:quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa knuffelen
Dit weekend echt met iemand geknuffeld. Dat was fijn en lang geleden. Je vergeet dat fysiek contact soms fijn en nodig is, als je het niet krijgt en dan ineens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |