Hmm, interesse is gewekt wel.quote:
Sneer?quote:Op maandag 3 juni 2024 13:26 schreef Barbusse het volgende:
En door jouw sneer alweer toe aan de vrijmibo.
Die zon maakt je ziel teerquote:Op maandag 3 juni 2024 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, een boek over de culturele geschiedenis van (internationaal) terrorisme. Ik ben nu bang om pakketjes aan te nemen van de postbode.
En door jouw sneer alweer toe aan de vrijmibo.
Is geweldig interessant, maar niet echt...euh...uplifting shitquote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sneer?Een oprecht geïnteresseerde, verdiepende vraag nav een feitelijke onjuistheid in jou post.
Dus jullie doen mee met de vrijmibo?quote:
Ik vrees dat het een boek is waar mijn schizofrenie van aanslaatquote:Op maandag 3 juni 2024 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is geweldig interessant, maar niet echt...euh...uplifting shit
Dat sowieso.quote:
Dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op maandag 3 juni 2024 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie doen mee met de vrijmibo?
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sneer?Een oprecht geïnteresseerde, verdiepende vraag nav een feitelijke onjuistheid in jou post.
Fijn dat je mij hierop attendeert.quote:
quote:
Jullieweetsquote:Op maandag 3 juni 2024 17:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dacht dat je het nooit zou vragen
Dat zoue niks verbazen tbhquote:Op maandag 3 juni 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een boek is waar mijn schizofrenie van aanslaat
De ergste dag is vandaagquote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:55 schreef Tegan het volgende:
Maar wel de ergste dag van de week al overleefd.
Succesquote:
Dank je welquote:
Nou, dan sterkte en succes vandaag!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Als het eenmaal loopt, ren ik wel, maar nu wachten op de eerste afspraak. Twee uur ambulant begeleider. En daarna minstens twee uur vergaderen. Vanavond worden er nog dingen gehaald voor het goede doel... Dan is de rek er wel uit
Kunnen we je inhuren?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn ambulant begeleider was heel erg tevreden met hoe goed schoon en hoe snel schoon ik mijn huis heb gekregen... Ben eigenlijk wel trots op mezelf
Ohwquote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... een uur per dag in mijn eigen huis bezig is wel genoeg
Sorryquote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
* TheStigsDutchCousin portemonnee weer wegstopt
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars pakt een doekje en een sopje en sloft jouw kant op
Weet je nog vorige week? Toen je het werk van één maand in één week deed? Je kan het dus wel als het moet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... een uur per dag in mijn eigen huis bezig is wel genoeg
Hahaha, ja, nu nog steeds iemand die elke week meekijkt, en verder is het gewoon onderhouden en blijven doen. Dat moet even inslijten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vorige week? Toen je het werk van één maand in één week deed? Je kan het dus wel als het moet.
Ja... en pas om 22.00 houdt deze dag op met erg zijn en dan moet ik een uur later in slaap zien te vallen... wish me luckquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en pas om 22.00 houdt deze dag op met erg zijn en dan moet ik een uur later in slaap zien te vallen... wish me luck
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
sommige mensen kunnen zo naar doen...
![]()
vertel ons allesquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
sommige mensen kunnen zo naar doen...
![]()
De meeste mensen zijn kut en je doet jezelf een plezier om menselijk contact zoveel mogelijk te vermijden en te beperken tot individuen die echt iets positiefs toevoegen aan je leven.quote:
Dat... van die mensen die zich beter willen voelen door een ander de grond in te stampen. En prestaties van een ander klein en dom maken, zodat je je schaamt voor je trotsquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn kut en je doet jezelf een plezier om menselijk contact zoveel mogelijk te vermijden en te beperken tot individuen die echt iets positiefs toevoegen aan je leven.
Gewoon throat punchen. Met een klewang.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat... van die mensen die zich beter willen voelen door een ander de grond in te stampen. En prestaties van een ander klein en dom maken, zodat je je schaamt voor je trots
Misschien wel beter dan mijn copingquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon throat punchen. Met een klewang.
hmm, ja, dat is wel een dingetjequote:Op woensdag 5 juni 2024 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn kut en je doet jezelf een plezier om menselijk contact zoveel mogelijk te vermijden en te beperken tot individuen die echt iets positiefs toevoegen aan je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |