Zin om jou te blinddoeken nu.quote:
Oh, dat wist ik niet!quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... uh... dat is eng als je het niet ziet
Voor de volledigheid reageer ik ook nog met eenquote:
Als dit niet lekker dromen wordt vannacht.quote:
Iedere post wordt beter van een hartjequote:Op woensdag 5 juni 2024 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de volledigheid reageer ik ook nog met een
Gewoon omdat het kan.
Stel je zit helemaal zen met je oogjes dicht te dagdromen en ineens raakt iemand je aan. Dan schrik je toch?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de volledigheid reageer ik ook nog met een
Gewoon omdat het kan.
Ligt aan wie, hoe en waarquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stel je zit helemaal zen met je oogjes dicht te dagdromen en ineens raakt iemand je aan. Dan schrik je toch?
Ff testen...quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedere post wordt beter van een hartje.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn god... me ergens aan denken met een ex. Mensen doen rare dingen als ze jong zijnWat was dat eea dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ha, wat denk je met zo'n beursquote:
Ik denk een hoop maar weet daarmee nog niks. Wat jij rare dingen vindt, hoef ik niet perse raar te vinden. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ha, wat denk je met zo'n beurs![]()
Heb rare dingen gedaan, terwijl het mij echt niet kon boeien, partner blij maken![]()
maar goed, onverwacht aanraken als je het niet ziet is niet mijn ding, alleen dat deed me even terug denken aan 15 jaar geleden
Oh ik denk niet dat jij het raar vindtquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk een hoop maar weet daarmee nog niks. Wat jij rare dingen vindt, hoef ik niet perse raar te vinden. Vandaar de vraag.
Wie weet tot wat voor rare dingen je in staat bent als je helemaal blij en opgewonden bent van al die leuke boeken en je hebt een leuke man of vrouw in de buurt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegenwoordig de KreaDoe en Deventer Boekenmarkt. Veel leuker
Ja, maar neequote:Op woensdag 5 juni 2024 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet tot wat voor rare dingen je in staat bent als je helemaal blij en opgewonden bent van al die leuke boeken en je hebt een leuke man of vrouw in de buurt.
Eigenlijk ben ik een heel vroom mannetje en vindt het al vrij snel buitensporig en raar als het over seks gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik denk niet dat jij het raar vindt
Oh daar heb ik dan geen last vanquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een heel vroom mannetje en vindt het al vrij snel buitensporig en raar als het over seks gaat.
* DM't CotS met een zwoele uitnodiging voor de Deventer Boekenmarktquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar neeik ga gewoon alleen
Met niemand rekening houden, gewoon mezelf verwennen met leuke spulletjes
Ooooh dan wil je aan de Duizend En Eén Nacht (alhoewel, dat ze niet vermoord is, is een wonder. Zulke saaie verhalen)quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* DM't CotS met een zwoele uitnodiging voor de Deventer Boekenmarkt
Ik klets maar wat. Niks vrooms aan mij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh daar heb ik dan geen last van
Vind het alleen niks aan![]()
Maar met vroom is niks mis toch
Oh... oh... okequote:Op woensdag 5 juni 2024 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik klets maar wat. Niks vrooms aan mij.
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh dan wil je aan de Duizend En Eén Nacht (alhoewel, dat ze niet vermoord is, is een wonder. Zulke saaie verhalen)
Dus, nog even over dat 'raar'.quote:
De originele? Die altijd bloederig aflopen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet waar die sprookjes voor dienden ?
Ah ja dus! Zodat ze niet vermoord werd door de (ik ben de officiële titel kwijt) koning? Elke nacht een andere maagd. En die laatste maagd vertelde 1001 nachten elke avond een ander verhaal, die hij wilde horen en spannend vond (saaie romantische troep). En na 1001 nacht hield hij van haar en mocht ze blijven levenquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De originele? Die altijd bloederig aflopen?
Ik zou jou nooit vermoorden natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja dus! Zodat ze niet vermoord werd door de (ik ben de officiële titel kwijt) koning? Elke nacht een andere maagd. En die laatste maagd vertelde 1001 nachten elke avond een ander verhaal, die hij wilde horen en spannend vond (saaie romantische troep). En na 1001 nacht hield hij van haar en mocht ze blijven leven
Ik noteer deze versiertruuk even!quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja dus! Zodat ze niet vermoord werd door de (ik ben de officiële titel kwijt) koning? Elke nacht een andere maagd. En die laatste maagd vertelde 1001 nachten elke avond een ander verhaal, die hij wilde horen en spannend vond (saaie romantische troep). En na 1001 nacht hield hij van haar en mocht ze blijven leven
quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn god... me ergens aan denken met een ex. Mensen doen rare dingen als ze jong zijnIk snap dit niet en dat wil ik zo houden geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was even een rare hersenspinselsquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dit niet en dat wil ik zo houden geloof ik.
Stiekem wel in de quotes gelezenquote:
Ohwquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
verslapen
Heb nog maar een vijf minuten om wakker te worden en weg te gaan
Ik liep het stembureau binnen en er werd geroepen: Ja, daar is AirwiN. Zo leuk.quote:
Beroemdheid!quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik liep het stembureau binnen en er werd geroepen: Ja, daar is AirwiN. Zo leuk.
Gedaan. Nu Franse Hijgmeisjesmuziek aan het luisteren.quote:
Viesnekquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedaan. Nu Franse Hijgmeisjesmuziek aan het luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |