Oh... oh... okequote:Op woensdag 5 juni 2024 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik klets maar wat. Niks vrooms aan mij.
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh dan wil je aan de Duizend En Eén Nacht (alhoewel, dat ze niet vermoord is, is een wonder. Zulke saaie verhalen)
Dus, nog even over dat 'raar'.quote:
De originele? Die altijd bloederig aflopen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet waar die sprookjes voor dienden ?
Ah ja dus! Zodat ze niet vermoord werd door de (ik ben de officiële titel kwijt) koning? Elke nacht een andere maagd. En die laatste maagd vertelde 1001 nachten elke avond een ander verhaal, die hij wilde horen en spannend vond (saaie romantische troep). En na 1001 nacht hield hij van haar en mocht ze blijven levenquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De originele? Die altijd bloederig aflopen?
Ik zou jou nooit vermoorden natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja dus! Zodat ze niet vermoord werd door de (ik ben de officiële titel kwijt) koning? Elke nacht een andere maagd. En die laatste maagd vertelde 1001 nachten elke avond een ander verhaal, die hij wilde horen en spannend vond (saaie romantische troep). En na 1001 nacht hield hij van haar en mocht ze blijven leven
Ik noteer deze versiertruuk even!quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja dus! Zodat ze niet vermoord werd door de (ik ben de officiële titel kwijt) koning? Elke nacht een andere maagd. En die laatste maagd vertelde 1001 nachten elke avond een ander verhaal, die hij wilde horen en spannend vond (saaie romantische troep). En na 1001 nacht hield hij van haar en mocht ze blijven leven
quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn god... me ergens aan denken met een ex. Mensen doen rare dingen als ze jong zijnIk snap dit niet en dat wil ik zo houden geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was even een rare hersenspinselsquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dit niet en dat wil ik zo houden geloof ik.
Stiekem wel in de quotes gelezenquote:
Ohwquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
verslapen
Heb nog maar een vijf minuten om wakker te worden en weg te gaan
Ik liep het stembureau binnen en er werd geroepen: Ja, daar is AirwiN. Zo leuk.quote:
Beroemdheid!quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik liep het stembureau binnen en er werd geroepen: Ja, daar is AirwiN. Zo leuk.
Gedaan. Nu Franse Hijgmeisjesmuziek aan het luisteren.quote:
Viesnekquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedaan. Nu Franse Hijgmeisjesmuziek aan het luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |