okay. Maar dan nog denk ik dat t een moeilijke is....quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:45 schreef Z het volgende:
Wat je in die topic vooral niet moet hebben is haast! En hints bijna voorkeur ietwat cryptisch.
Bekend gezicht. Puntje tong.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:42 schreef marcel.de het volgende:
Het is het RTL ontbijtnieuws.... .
nee was geen sportpresentator.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:39 schreef Tokay het volgende:
O verrek, dat is Jan de Hoop, wat een broekie nog. Die andere is (was?) volgens mij een sportpresentator, maar ik weet geen naam.
Nope.quote:
Stalenburg ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:34 schreef marcel.de het volgende:
Het RTL Ontbijtnieuws, met Jan de Hoop en Marc...
Maar dat is niet zo. Wat is zijn naam?
nou kom maar op danquote:Op maandag 2 september 2024 21:53 schreef Gellius het volgende:
Ik vind dat we wat snel gaan nu. Dat màg, maar laten we het wel een béétje bezonken houden. Ik was er bijna.
Peter Hollandquote:Op maandag 9 september 2024 20:50 schreef marcel.de het volgende:
Nope
Oa bij regionale omroep het laand in met "Dam op" maar ook radioprogramma's en als voice over voor onder andere RTL programma's.
Nu ik mij er verder in verdiep en op wiki las ontdekte ik dat de pseudoniem Marc Jabobs ontstond in de tijd dat hij op zo'n illega zeepiraten radiozender actief was.
Radio-actief.quote:
Ja daar was Rob ook actief. Nou kom op, nu is het zo gemakkelijkquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:38 schreef Z het volgende:
Marc Jacobs. Rob van Dam. Bekende kop wel.
Dacht eerst aan Tonko Dop.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:55 schreef Z het volgende:
Neen. Maar wel een vrouw van een schrijver. Scherp!
Oh ja. Maar als ik niet gok en het is wel goed, sla ik mezelf voor m'n Tongko Kop.quote:
Het gaat goed met je, hè?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:48 schreef tong80 het volgende:
Oh ja. Maar als ik niet gok en het is wel goed, sla ik mezelf voor m'n Tongko Kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |