Herr Sander es istquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:26 schreef pyl het volgende:
Ik vermoed dat we van doen hebben met August Sander.
Een tussenweg lijkt inderdaad nauwelijks mogelijkquote:Wat een tragiek overigens, al die biografieën van twintigste-eeuwse Duitse fotografen. Is er eentje die '33-'45 ongeschonden heeft doorstaan? Ofwel schuldig, ofwel slachtoffer, lijkt het wel.![]()
Kijk maar uit, de Olympische Spelen komen eraan!quote:
Wie het is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:19 schreef marcel.de het volgende:
Uh... 216 versies oud maar ik kende dit topic niet. Wat is de bedoeling, het staat niet in de topic header. Raden wie dit is? Raden wat zij doet? Waar ze vandaan komt?
Directrice van een kinderopvang?
Welkom. Zoals Tong al zei: het is de bedoeling om de identiteit van de persoon op het plaatje te raden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:19 schreef marcel.de het volgende:
Uh... 216 versies oud maar ik kende dit topic niet. Wat is de bedoeling, het staat niet in de topic header. Raden wie dit is? Raden wat zij doet? Waar ze vandaan komt?
Directrice van een kinderopvang?
Zijn er nog regels aan gebonden, beperkingen enzo?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Welkom. Zoals Tong al zei: het is de bedoeling om de identiteit van de persoon op het plaatje te raden.
Doe een suggestie, roep iets (je moet tenslotte ergens beginnen) en/of stel vragen aan degene die het plaatje heeft geplaatst en probeer aan de hand van de gegeven antwoorden, hints, cryptische aanwijzingen enz. uit te vogelen wie het is.
Het is echter uit den boze om de identiteit te achterhalen door een plaatjeszoekmachine te gebruiken!![]()
Mevrouw is geen directrice van een kinderopvang.
Niks opzoeken op wat voor manier dan ook. Gerichte vragen stellen die al dan niet cryptisch worden beantwoord.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Zijn er nog regels aan gebonden, beperkingen enzo?
Of kan je gewoon met Google Afbeeldingen gaan zoeken?
Kortom; vaak staat in de topic header een overzicht van wat de bedoeling is. Dat mis ik een beetje
Ook geen mevrouw uit de politiek, maar @Z herkende haar meteen juist: Hester Carvalho, onvolprezen muziekrecensent van NRC. Lekker snel weer, Z.quote:
Leuk een gezicht erbij. In m'n geheugen is ze eeuwig 25.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ook geen mevrouw uit de politiek, maar @:Z herkende haar meteen juist: Hester Carvalho, onvolprezen muziekrecensent van NRC. Lekker snel weer, Z.
Ze is van 1964, Tong.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:08 schreef tong80 het volgende:
Leuk een gezicht erbij. In m'n geheugen is ze eeuwig 25.
Vanaf de camping in Frankrijk. Dus een nieuw plaatje laat nog even op zich wachten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ook geen mevrouw uit de politiek, maar @:Z herkende haar meteen juist: Hester Carvalho, onvolprezen muziekrecensent van NRC. Lekker snel weer, Z.
Ik bedoelde al zo lang een bekende naam. Ik vergeet soms dat ik zelf van 62 ben.quote:
Ik begreep je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoelde al zo lang een bekende naam. Ik vergeet soms dat ik zelf van 62 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |