Van mij mogen Robert en Eduardo wel weg eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2024 18:37 schreef wolffie het volgende:
Beau en Eduardo moeten echt weg. Die zitten er al langer dan een half jaar. Wie er wint maakt me niet uit, als er maar een hoop nieuwe komen, heb het wel gehad met die ouwe garde.
Tsja, "vroeger hadden we een hele batterij topics.. COS, SC, Bewoners, TVuitzendingen, FB, nu moet alles hier in één Topic.. best wel handig je weet gelijk alles, dat niet iedereen alles leuk vindt is wel duidelijkquote:Op maandag 3 juni 2024 19:29 schreef lojanda het volgende:
Heel fijn weer dat nu er meerdere hier erover praten dat het duidelijk is wie er nu uit is. Er zij. Ook mensen die bewust niet kijken omdat ze het nog niet willen weten en het in de uitzending willen zien.
Wat een kleuters weer hier
Ja zitten wel een paar verrassingen tussen.quote:
Ben vooral benieuwd wat er voor terugkomt. Anders haak ik af om elke dag te kijken. In principe is de drama tegenwoordig te kinderachtig om je tijd aan te verspillen iedere dag.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja zitten wel een paar verrassingen tussen.
Het kan erger.. tenzij je wil kijken naarquote:Op maandag 3 juni 2024 20:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat er voor terugkomt. Anders haak ik af om elke dag te kijken. In principe is de drama tegenwoordig te kinderachtig om je tijd aan te verspillen iedere dag.
Er zijn geen streams daarom geen cos of sc en topicsquote:Op maandag 3 juni 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, "vroeger hadden we een hele batterij topics.. COS, SC, Bewoners, TVuitzendingen, FB, nu moet alles hier in één Topic.. best wel handig je weet gelijk alles, dat niet iedereen alles leuk vindt is wel duidelijk
Jaaha.. geen streams we weten het , daarom moet alles nu in één topic dus al iemand iets weet wat wij niet weten.. hup gelijk hier neerzettenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn geen streams daarom geen cos of sc en topics
Als je voor ieder rls programma een heel topic moet gaan aanmaken 🤣 dan kunnen we nog even.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaaha.. geen streams we weten het , daarom moet alles nu in één topic dus al iemand iets weet wat wij niet weten.. hup gelijk hier neerzetten
Welke krant? Linkje?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 01:03 schreef DutchBlend het volgende:
Denise: "Max 800 uur taakstraf. Heb ik in de krant gelezen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |