Als je bovenaan staat is hoef je maar één keer te spelen dus het is wel degelijk van belang.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
De bedoeling is toch dat ze allemaal dat doen en dan kost het toch ook elk bondje evenveel punten.. dan blijven de verschillen toch hetzelfde.. ik begrijp niet waarom ze dat tegenwerken want de punten vervallen aan het einde van elke cyclus.
Dus dan lijkt het toch met het niet gunnen te maken hebben![]()
Is ook weer zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
De bedoeling is toch dat ze allemaal dat doen en dan kost het toch ook elk bondje evenveel punten.. dan blijven de verschillen toch hetzelfde.. ik begrijp niet waarom ze dat tegenwerken want de punten vervallen aan het einde van elke cyclus.
Dus dan lijkt het toch met het niet gunnen te maken hebben![]()
Ze staan dan nog steeds bovenaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je bovenaan staat is hoef je maar één keer te spelen dus het is wel degelijk van belang.
Ik moet nog zien dat hij gaat zonder die tonquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap niet waar Edootje zich druk om maakt, dit is toch zijn laatste cyclus en de Pot gaatie toch niet winnen
Vind het een vreselijke manquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:04 schreef Charmian het volgende:
Die robert vindt zichzelf wel geweldig he
Dat is nog zachtjes uitgedrukt Dot.quote:
IK hou het netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILER: Huidige deelnemer buiten de loods, echt een spoiler dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |