Ideale afleidingsmanoeuvre waardoor de media niet bedeen Wilders afvallen als Dick Schoof Dick Schoof-achtige dingen doet. En dan te bedenken dat Wilders eerst Plasterk aan wilde stellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pragmatisch, realistisch. Hands-on mentaliteit.
Je moet er gewoon van uitgaan dat je altijd en overal in de gaten wordt gehouden, dan kan het alleen maar meevallenquote:
Dick, mocht je hier meelezen. Ik ben nog een oude harddisk kwijt met een bitcoin wallet, die zou ik graag weer terugvinden. Dus mocht je weten waar die is, gaarne een dm.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je moet er gewoon van uitgaan dat je altijd en overal in de gaten wordt gehouden, dan kan het alleen maar meevallen
Remco > Wout, dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wout zou perfect in NWS mee kunnen posten.
Oei Remco zet WLR schaakmatquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Remco > Wout, dat blijkt maar weer.
[ afbeelding ]
Zieltjes winnen. De leegte..quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Noem me te cynisch, maar ik ga eigenlijk best wel slecht op al die bekende figuren uit binnen- en buitenland die nu dat AI-plaatje van Rafah op de socials gooien. Alsof die figuren ook maar iets om de hele situatie geven, alles voor de likes en het zieltjes winnen.
#jesuisrafahquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Noem me te cynisch, maar ik ga eigenlijk best wel slecht op al die bekende figuren uit binnen- en buitenland die nu dat AI-plaatje van Rafah op de socials gooien. Alsof die figuren ook maar iets om de hele situatie geven, alles voor de likes en het zieltjes winnen.
Remco moet dit natuurlijk posten van Oumi.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Oumi > Sarah De Biequote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Remco moet dit natuurlijk posten van Oumi.
Pro-palestina, dat is echt een standpunt waar je lekker op binnen loopt op de socialsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:20 schreef Pistolero het volgende:
Zou Remco onder de plak zitten?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Remco moet dit natuurlijk posten van Oumi.
De dm's worden hier nogal matig opgeslagen en je IP-adres eveneens. Je krijgt gewoon een burner door je brievenbus gegooid en morgenmiddag om 15.00 een locatie per sms.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dick, mocht je hier meelezen. Ik ben nog een oude harddisk kwijt met een bitcoin wallet, die zou ik graag weer terugvinden. Dus mocht je weten waar die is, gaarne een dm.
Topservice!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
De dm's worden hier nogal matig opgeslagen en je IP-adres eveneens. Je krijgt gewoon een burner door je brievenbus gegooid en morgenmiddag om 15.00 een locatie per sms.
Daar moest ik ook al aan denken, ze lijken echt op elkaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ineens zie je het: Lorne Malvo wordt onze nieuwe minister-president.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al aan denken, ze lijken echt op elkaar.
Wel echt mokerdom van Dijkhuizen. Linksback schurkte al een uur lang tegen rood aanquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
6-2 zal wel voldoende zijn, maar Excelsior was met 10 tegen 11 nog beter. Bij pakweg 4-2 had ik Excelsior nog wel een goede kans gegeven.
Je gaat bijna denken dat er een reden is dat Marinus Dijkhuizen op velerlei plekken als trainer gefaald heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel echt mokerdom van Dijkhuizen. Linksback schurkte al een uur lang tegen rood aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt dit seizoen niet zoveel. Maar Excelsior heeft echt wel kwaliteit, ik hou nog hoop. NAC presteert ook het hele seizoen echt helemaal niets maar alles zit nu mee. Met een gelukkig gelijkspel tegen Oss nog de nacompetitie in gemazeld. Dat de perschef omver gebeukt werd door een assistent die gewoon mocht aanblijven? Toevallig kwam daar dan net even geen column over van Sjoerd. Bah, Breda.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Excelsior speelde vorige maand nog 2-2 in de Arena.
Wie is deze man en waarom doet hij zo gewichtig over z'n luie niet-mening?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:37 schreef Steven184 het volgende:
https://youtube.com/shorts/mDZ3KD5xYfM?si=ut5o2r1g95IQNhyY
Dit wordt een boycot van @:rellende_rotscholier
Onironisch: hij is de zoon van deze man.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie is deze man en waarom doet hij zo gewichtig over z'n luie niet-mening?
Ordinaire ruzie na kennismaking voorzitter Eto'o en bondscoach Brys: 'Ik beslis, niet jij' - https://nos.nl/l/2522265quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Wat is die Eto'o een idioot geworden.
[ x ]
Minister van Sport die de bondscoach aanstelt, dan zouden we hier Johan D. krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ordinaire ruzie na kennismaking voorzitter Eto'o en bondscoach Brys: 'Ik beslis, niet jij' - https://nos.nl/l/2522265
Rel in Kameroen: bondscoach Brys opzijgeschoven na ruzie met voorzitter Eto'o - https://nos.nl/l/2522318
Het was een fantastische maand, we zullen het nooit, maar dan ook nooit vergeten.
Welkom in het echte leven, waar we keer op keer ontdekken dat iedereen hypocriet is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
Toevallig kwam daar dan net even geen column over van Sjoerd. Bah, Breda.
Het is woensdag 29 mei 2024 en ik zit me om 16:16 te ergeren aan de schoolkrantjournalist.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
We wachten op het moment dat Olij als vervanger moet worden opgeroepen voor Bijlow
Post 250 van het vorige deel!quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er hier al harde woorden gevallen over Koeman?
Koeman kiest vertrouwde namen boven Maatsen: 'Met hen wil ik cyclus afmaken' - https://nos.nl/l/2522362quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er hier al harde woorden gevallen over Koeman?
Er zit wel wat vernieuwing in. Het staat of valt nog een beetje met de basis elf. Als je Bergwijn, Wijnaldum en Depay niet opstelt dan oogt het allemaal direct veel minder 2018.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Koeman kiest vertrouwde namen boven Maatsen: 'Met hen wil ik cyclus afmaken' - https://nos.nl/l/2522362
Maatsen, die kent u niet
Koetje doet het met 2017 troep, denkt nog steeds dat Memphis wereldtop is en heeft al 5 jaar geen wedstrijd gekeken
Wijnaldum zit nog bij de selectie ookquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er zit wel wat vernieuwing in. Het staat of valt nog een beetje met de basis elf. Als je Bergwijn, Wijnaldum en Depay niet opstelt dan oogt het allemaal direct veel minder 2018.
Wijnaldum is wel goed in koppen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wijnaldum zit nog bij de selectie ookStukje kabel.
Die aanval is echt om te janken, we gaan nooit meer scoren.
Komt goed van pas in Saudi-Arabiëquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wijnaldum is wel goed in koppen.
Zou Koetje een boomer zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Koeman lulde vaag over ROLLEN in de selectie, over de cyclus, en wat bepaalde (nu matige) spelers hem hebben gegeven waardoor ze geselecteerd zijn. Met vernieuwing hoef je bij Koeiemans niet aan te komen.
Met aardbei genot.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:27 schreef Steven184 het volgende:
Zou Caroline een wafeltje hebben genuttigd in Brussel?
Sloeg ze met de vuist op tafel?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:52 schreef Fretwork het volgende:
Ik hoorde snip its van een interview met Caroline in BV Nederland, dat was echt om te janken. Zulke extreme mentale leegheid.
Na een bezoekje werd die hele toon al afgezwakt en had ze toch ook wel door dat het ingewikkeld is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:52 schreef Steven184 het volgende:
"Wij moeten echt heel erg hard gaan onderhandelen"
Hahaha, nee het tegenovergesteldequote:
Fenomenaal dit.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hahaha, nee het tegenovergestelde
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijden-uitwerking-aan
Echt een of andere mavo-er die probeert zich door zn mondeling heen te bluffen
Waarom gezinnen trouwens en niet huishoudens?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:31 schreef Steven184 het volgende:
Dit gaat echt een complete fuckup worden komende jaren:
Enexis wil dubbele netwerkkosten voor gezinnen met zonnepanelen en laadpaal
Wel goed voor de alleenstaandenquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom gezinnen trouwens en niet huishoudens?
Dit is een wolf zonder schaapskleren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef VoMy het volgende:
Europees NSC-lijsttrekker: ‘Brussel maakt met regels op detailniveau een karikatuur van zichzelf’
Dit interview is echt fantastisch. Het NSC is gewoon de BBB qua niveau maar dan met een andere afkorting.
Dit ga ik vandaag ook proberenquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef franklop het volgende:
Gek genoeg kon ik bij mijn kabelboer nog contract verlengen zonder terugleverkosten.Uiteraard gedaan.
Ja de geschiedenis van de salderingsregeling is echt de Nederlandse politiek in een notendop. Alles zit erin.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:31 schreef Steven184 het volgende:
Dit gaat echt een complete fuckup worden komende jaren:
Enexis wil dubbele netwerkkosten voor gezinnen met zonnepanelen en laadpaal
quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ordinaire ruzie na kennismaking voorzitter Eto'o en bondscoach Brys: 'Ik beslis, niet jij' - https://nos.nl/l/2522265
Rel in Kameroen: bondscoach Brys opzijgeschoven na ruzie met voorzitter Eto'o - https://nos.nl/l/2522318
Het was een fantastische maand, we zullen het nooit, maar dan ook nooit vergeten.
quote:Meerdere lokale media melden dat Martin Ndtoungou Mpile, die door Samuel Eto’o als Kameroens interim-bondscoach werd aangesteld na diens ruzie met Marc Brys, zelf is opgestapt. Daarmee lijkt Marc Brys een slag thuis te halen in het conflict met de Kameroense voetbalvedette Eto’o.
Martin Ndtoungou Mpile zou dus samen met zijn assistent opgestapt zijn, amper twee dagen nadat hij door de Kameroense bondsvoorzitter Samuel Eto’o was aangesteld als interim-bondscoach. Dat melden meerdere lokale media.
Vandaag om 11u zou Mpile zijn selectie bekendmaken voor de WK-kwalificatiematchen tegen Kaapverdië en Angola (8 en 11 juni), maar de persconferentie is verschoven naar 16u30.
Intussen circuleren er handgeschreven mededelingen van de interim-coach Martin Ndtoungou Mpile en diens assistent David Pagou waarin ze verklaren er de brui aan te geven, onder meer op het X-account van journalist Thierry Ngogang.
Eto’o stelde hen aan na de confrontatie van Eto’o en Marc Brys dinsdagochtend, die werd vastgelegd op video en de wereld rondging.
Marc Brys werd dit voorjaar door de regering aangesteld als bondscoach, zeer tegen de zin van Eto’o en sindsdien is er hevige discussie over wiens bevoegdheid het aandragen van een bondscoach is, die van het Ministerie van Sport of die van de Voetbalbond.
Dat de kandidaat die dinsdagavond naar voor werd geschoven door Eto’o en diens assistent er nu zelf de brui aan geven, is een domper voor de voormalige Kameroense steraanvaller, nog steeds een populaire figuur in Kameroen.
Marc Brys is intussen ingegaan op een uitnodiging tot een nieuwe verzoeningspoging. Brys begaf zich net als dinsdag naar de gebouwen van de Kameroense voetbalbond en zou daar samenzitten met secretaris-generaal van de Kameroense Voetbalbond Blaise Djounang.
Stukje Commissie Mijnals.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wijnaldum zit nog bij de selectie ookStukje kabel.
Die aanval is echt om te janken, we gaan nooit meer scoren.
Laten we ze vanaf nu anders NSBBB noemen!quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef VoMy het volgende:
Europees NSC-lijsttrekker: ‘Brussel maakt met regels op detailniveau een karikatuur van zichzelf’
Dit interview is echt fantastisch. Het NSC is gewoon de BBB qua niveau maar dan met een andere afkorting.
Al besprokenquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laten we ze vanaf nu anders NSBBB noemen!
Komediequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef VoMy het volgende:
quote:Hoe krijgt een lidstaat zo’n opt-out?
„Een verdragswijziging is de meest gangbare route.”
In het coalitieakkoord wordt ervoor gepleit om „een opt-out clausule in te dienen bij de Europese Commissie”. Loopt dat inderdaad via de Commissie?
„Dat moet je mij niet vragen. Het lijkt me niet, dat moet in de Europese Raad.”
U wéét dat het niet kan bij de Commissie.
„Ja, volgens mij… Ik heb het er niet opgeschreven. Ik begrijp dat jullie mij daarover tegen de wand willen spijkeren.”
Kunt u een voorbeeld noemen van een Europees land dat geen Denemarken heet en toch een opt-out regeling heeft kunnen regelen?
„Nee, volgens mij niet op asiel en migratie.”
En überhaupt een opt-out?
„Nee, volgens mij niet. Op de euro een aantal.”
Wanneer werden die uitzonderingen afgesproken?
„Ja, bij toetreding tot de EU. Wat proberen jullie nou precies te bewijzen?”
Het gaat om de verwachting die wordt gewekt en hoe realistisch de plannen zijn. Alsof het iets is wat even gedaan kan worden in Brussel.
„Dit is een duidelijk signaal aan Brussel. Jongens, als het niet samen lukt, dan gaan we het zelf oplossen.”
Jeetje wat een diarree.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
✨🎥 MAKING OF ‘Larger Than Life’ – ð€ð«ð¦ð¢ð§ ð¯ðšð§ ðð®ð®ð«ðžð§ ð± ð‚ð¡ðžðŸ'ð’ð©ðžðœð¢ðšð¥ x ðŽð«ðšð§ð£ðž 🧡
@:Mani89 en ik vinden het origineel van de Backstreet Boys veel mooier.
quote:
quote:“Nu kan ik me eindelijk op het sportieve focussen”: Marc Brys krijgt zijn gelijk en blijft bondscoach, Samuel Eto’o moet excuses aanbieden
De Kameroense bondsvoorzitter Samuel Eto’o heeft donderdag tijdens een persmoment zijn verontschuldigingen aangeboden aan Marc Brys, die - zoals we gisteren al schreven - dan toch bondscoach mag blijven. “Nu kan ik me eindelijk op het sportieve focussen”, reageert Brys kort.
Brys werd dinsdagavond nochtans aan de kant geschoven door Eto’o en vervangen door een bondscoach ad interim. Eerder op dinsdag waren op sociale media beelden opgedoken met daarop een hevige discussie tussen Brys en Eto’o. Ze kwamen elkaar tegen op een vergadering in het bondsgebouw in de hoofdstad Yaoundé in aanloop naar de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Kaapverdië (8 juni) en Angola (11 juni).
Brys werd op die vergadering bijgestaan door Cyrille Tollo, een speciale afgevaardigde van de Kameroense Minister van Sport Narcisse Mouelle Kombi. Het ging er aanvankelijk nog gemoedelijk aan toe, maar al snel kookte het potje van Eto’o over. De bondsvoorzitter was al wekenlang niet te spreken over de aanstelling van Brys omdat hij door het Ministerie van Sport niet geraadpleegd werd tijdens de selectieprocedure.
Na de ruzie riep Eto’o meteen het spoedcomité samen, met als doel Brys en zijn technische staf aan de kant te schuiven. Als redenen voor de demarche werden een reeks tekortkomingen van Brys aangehaald, zoals lekken naar de pers én zijn onrespectvolle gedrag tegenover Eto’o. Een interim-bondscoach werd aangesteld, maar die stapte al snel zelf op. Nadien werden er opnieuw gesprekken aangeknoopt met onze landgenoot. Brys voelde zich naar eigen zeggen nog altijd gesteund door het Ministerie van Sport én door Paul Biya, de 93-jarige president van Kameroen die in deze soap hoe dan ook het laatste woord zou hebben. Het resultaat: op een persconferentie moest Eto’o zowaar zijn excuses aanbieden, Brys blijft gewoon bondscoach van Kameroen.
“Ik ben weer bij rede. Dat wil zeggen dat jullie op mij kunnen rekenen. Ik ben blij dat ik met de coach heb gesproken. Ik wil hem bedanken en mijn excuses aanbieden voor de vorige ontmoeting”, aldus Eto’o, die geflankeerd werd door Brys en hem ook persoonlijk toesprak. “Ik weet dat uw missie ondanks uw ervaring niet gemakkelijk zal zijn. Maar weet dat u hier onze steun zal hebben. Ik ben de laatste persoon die aan uw zijde zal blijven staan. We zijn lotgenoten.”
Brys kreeg zelf ook even het woord op de persconferentie. “We hebben een lang gesprek gehad. Dat is niet meer dan normaal. Want we hebben allemaal hetzelfde doel. Het is duidelijk dat de 30 miljoen inwoners van Kameroen het allerbelangrijkste zijn.” De advocaat van Brys en het Ministerie van Sport hebben de bondscoach afgeraden om verdere verklaringen af te leggen. Aan onze redactie liet hij via WhatsApp het volgende weten: “Ik ben nog steeds bondscoach van Kameroen. Dat is eigenlijk nooit veranderd ondanks de hetze. Maar nu kan ik me eindelijk op het sportieve focussen.”
Ik heb dit nu pas gekeken, van de bank gevallen van het lachenquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hahaha, nee het tegenovergestelde
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ijden-uitwerking-aan
Echt een of andere mavo-er die probeert zich door zn mondeling heen te bluffen
Wow, schokkend. Dit zag echt helemaal niemand aankomen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In lijn hiermee:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4200504
Het is ook echt z'n minstzeggende rechtszaak. Waarom ie na 3,5 jaar nog steeds niet berecht is voor die Capitoolbestorming en beïnvloeding van de verkiezingen in Georgië is me een raadsel.quote:
Ik ben meteen naar sporza.be gesneld en binnen vijf seconden was ik al in mijn broek aan het plassen van het lachen.quote:
quote:Sammy Neyrinck (journalist)
"Eén van de vele hoogtepunten uit 20 jaar Sporza?Het interview van Chris Picavet met Johan Museeuw na de Grote Prijs Rik Van Steenbergen in 2006. Gewonnen door Niko Eeckhout. Museeuw werd derde en werd live geïnterviewd door Chris over de codetaal 'wespen en gesneden broden' terwijl Museeuw wegdook onder een gesponsorde handdoek en zei: 'ik weet niet waar je het over hebt'."
"Dat topinterview van Chris typeert waar Sporza al twintig jaar wil en moet voor staan: kritische vraagstelling en correcte verslaggeving."
@Koffieplanter vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben meteen naar sporza.be gesneld en binnen vijf seconden was ik al in mijn broek aan het plassen van het lachen.
[..]
Ik heb hevige schurft aan mexicano's, echt een tokkiesnack.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt de recensie @:Mani89?
cc: @:Mexicanobakker
Hier nog even 3 jaar Essent zonder terugleverkosten gepaktquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef franklop het volgende:
Gek genoeg kon ik bij mijn kabelboer nog contract verlengen zonder terugleverkosten.Uiteraard gedaan.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hier nog even 3 jaar Essent zonder terugleverkosten gepakt
Geroyeerdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hevige schurft aan mexicano's, echt een tokkiesnack.
Keihard gelachen om die reactie. WF blijft altijd leveren.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hartelijk dank voor alle hartverwarmende felicitaties in dit topic. Ik had niets anders verwacht van de 'harde kern'.
Hoe weet jij hoe zweetvoeten smaken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan nooit minder zijn dan het naar zweetvoeten smakende Lays Jalapeno Cheese
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe zweetvoeten smaken?
quote:Op zondag 20 december 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik probeer nu Lays Jalapeno/Cheese en het smaakt naar zweetvoeten.
wimderon = Dick Schoofquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is altijd de vraag of wim het beste geheugen heeft van heel het land of dat hij iedere enigszins opvallende post meteen in een excelletje gooit.
Goed nieuws: de kans is meer dan aannemelijk dat we ook in 2025-26 geen ADO Den Haag in de Eredivisie hebben.quote:
ADO voor eeuwig in de KKD aubquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goed nieuws: de kans is meer dan aannemelijk dat we ook in 2025-26 geen ADO Den Haag in de Eredivisie hebben.
maxi-mus in VBL / [2023/24] Nacompetitie #7: Excelsior, bedankt voor alles
Mani heeft echt een ongezond aantal posts over chips.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is altijd de vraag of wim het beste geheugen heeft van heel het land of dat hij iedere enigszins opvallende post meteen in een excelletje gooit.
Het had een broer van je kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mani heeft echt een ongezond aantal posts over chips.
En dan na zeven wedstrijden ontslaan, dat wordt lachenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goed nieuws: de kans is meer dan aannemelijk dat we ook in 2025-26 geen ADO Den Haag in de Eredivisie hebben.
maxi-mus in VBL / [2023/24] Nacompetitie #7: Excelsior, bedankt voor alles
Ik zat tussen GL-PvdA en Volt in, erg mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht heel WLR weer linksboven.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts-progressief in niemandsland. Zoals altijd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wel een random indeling. Rechtsboven zou nu bijvoorbeeld zijn dat je tegen een grote rol van de overheid bent (= rechts) maar voor een grote rol van de EU. Vrij paradoxaal. Of dat de EU er allemaal grijze maatregelen doorheen druktquote:Op zondag 2 juni 2024 09:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rechts-progressief in niemandsland. Zoals altijd.
Het zou veel beter zijn als de partijen worden ingedeeld ten opzichte van de invuller in plaats van dat de invuller ergens op een grid met 2 vaste assen wordt gedropt.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is ook wel een random indeling. Rechtsboven zou nu bijvoorbeeld zijn dat je tegen een grote rol van de overheid bent (= rechts) maar voor een grote rol van de EU. Vrij paradoxaal. Of dat de EU er allemaal grijze maatregelen doorheen drukt.
Een schaal van links naar rechts is eigenlijk beter, of iets van vier schalen. Kieskompas is vooral populair geworden dankzij de visuele aspecten van het plaatje en een hoge face validity.
Bas Eickgod staat al vele jaren op eenzame hoogte in de Nederlandse politiek.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoef geen stemwijzer te doen om te weten dat Bas Eickhout mijn stem krijgt.
Je bent bij deze geroyeerd.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rechts-progressief in niemandsland. Zoals altijd.
What else is new. Ik bak binnenkort wel weer een Baskische cheesecake.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent bij deze geroyeerd.
Iedereen die niet in het linksboven vak zit is niet meer welkom in WLR
Als je maar genoeg Baskische gerechten eet eindig je vanzelf als een linkse rakker. Braaf blijven bakken.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
What else is new. Ik bak binnenkort wel weer een Baskische cheesecake.
Lekker de hele arena ook nog trash talken genotquote:Op zondag 2 juni 2024 11:44 schreef Steven184 het volgende:
Eindelijk 5e wedstrijd van de Western Conference gekeken.
Die Luka in het eerste kwart
Ik zit linksboven rond PvdA/GLquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit ook hier ergens. Maar het vertekent een beetje omdat ik op een paar kritische thema's een stuk rechtser/conservatiever ben dan andere linkse mensen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Als die al een zetel halen, komen ze waarschijnlijk weer in de EVP-fractie met CDA, NSC en BBB. Weet je het zeker?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zit ook hier ergens. Maar het vertekent een beetje omdat ik op een paar kritische thema's een stuk rechtser/conservatiever ben dan andere linkse mensen.
Denk dat ik CU stem dit keer.
Denk het? Ik ben geen groot fan van de genoemde partijen, maar op het gebied van de eerdergenoemde kritische thema's zit PvdA/GL wel heel ver van me af.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Als die al een zetel halen, komen ze waarschijnlijk weer in de EVP-fractie met CDA, NSC en BBB. Weet je het zeker?
Dat is ook mijn play nu ze op 1 a 2 zetels staan in de peilingenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die Europese fracties zijn wel een beetje kut, je zou bijna iets als Volt gaan stemmen om dat wat meer Europa-breed gelijk te trekken.
quote:Op zondag 2 juni 2024 19:11 schreef Szura het volgende:
Ik wil een live camera op Sjoerd Mossou en Pi-Air
Ik had liever RKC of Fortuna er uit.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het scheelt dat niemand Excelsior zal missen.
RKC, Almere en Fortuna eruit.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had liever RKC of Fortuna er uit.
Heracles Almelo en PEC Zwolle doen allemaal dingen die 5-10 jaar over datum zijn. Ik zie hen samen met RKC momenteel liever degraderen.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
RKC, Almere en Fortuna eruit.
Vitesse, Roda JC en Cambuur terug.
Dat mag het volgend jaar wel worden.
Heerenveen flirt ook al een tijdje met degradatie. Zou het dit jaar gebeuren?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heracles Almelo en PEC Zwolle doen allemaal dingen die 5-10 jaar over datum zijn. Ik zie hen samen met RKC momenteel liever degraderen.
Almere kan toch wel wat worden. Beetje tijd geven, inwoners genoeg in ieder geval.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
RKC, Almere en Fortuna eruit.
Vitesse, Roda JC en Cambuur terug.
Dat mag het volgend jaar wel worden.
Kan Maduro er iets van?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Almere kan toch wel wat worden. Beetje tijd geven, inwoners genoeg in ieder geval.
Tegen Brighton en PSV heeft hij tactisch niet eens vreemde dingen gedaan. Maar goed, dat is Ajax. Almere City FC is een ander slag, we weten het niet.quote:
Dan zal van Persie blij zijn dat hij voor een rustige opbouw van z’n trainerscarriere heeft gekozen..quote:Op zondag 2 juni 2024 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heerenveen flirt ook al een tijdje met degradatie. Zou het dit jaar gebeuren?
Als ze bij Heracles Erwin vdl er niet uitgooien worden ze laatste inderdaad.
Chris Woerts die was toch ook heel stellig dat Amazon de nieuwe sponsor ging worden van Visma-LAB?quote:Op zondag 2 juni 2024 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Chris Woerts zit rent free in het hoofd van Sjoerd.
@:maxi-mus
quote:Op zondag 2 juni 2024 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mourinho geeft het begrip 'volksmenner' echt een geheel nieuwe definitie.
[ tweet ]
Op zich was dit een vrij logische uitspraak als je kijkt hoe ze voetballenquote:Op zondag 2 juni 2024 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Sjoerd is een enorm zielige man.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Misschien kunnen ze het later deze week nog eens proberen in de Donald Duck.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:04 schreef Steven184 het volgende:
Optimistisch om te denken dat de coalitiepartijen kranten lezen
Paginagrote advertentie in kranten tegen btw-plannen van nieuw kabinet
Je hebt Kuyt en je hebt Tadic, maar Mourinho spant de kroon als opperdemagoog.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mourinho geeft het begrip 'volksmenner' echt een geheel nieuwe definitie.
[ tweet ]
Prive, Story, genoeg mogelijkheden.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het later deze week nog eens proberen in de Donald Duck.
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 10:30 schreef OProg het volgende:
[..]
[ x ]
![]()
![]()
Laten we gewoon maar even vergeten dat het nog steeds een enorme teringzooi is waarbij ze letterlijk elkaar te lijf gingen en straks ook weer gaan.
quote:Op maandag 3 juni 2024 10:30 schreef OProg het volgende:
[..]
[x]https://twitter.com/sjoerdmossou/status/1797332053723123751[/x]
Nooit vergeten dat deze club verkocht was aan een sjeik en een fokking consortium.
Deze is voor de redders, voor de strijders, voor de vechters, voor de spandoekmakers, voor de doorbijters, voor de helden die hun nek uitstaken.
![]()
![]()
Laten we gewoon maar even vergeten dat het nog steeds een enorme teringzooi is waarbij ze letterlijk elkaar te lijf gingen en straks ook weer gaan.
Zou Sjoerd Mossou geschikt zijn als clubwatcher van Fenerbahce?quote:Op maandag 3 juni 2024 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt Kuyt en je hebt Tadic, maar Mourinho spant de kroon als opperdemagoog.
Toevallig allemaal bij Fenerbache. Hmm.
Kijk maar uit, ze lezen hier denk ik mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:09 schreef Szura het volgende:
Typerend voor een organisatie die geleuter altijd laat prevaleren boven het uitzenden van live sport
Service he!
Ik was die rubriek met Dione alweer vergetenquote:Op maandag 3 juni 2024 15:46 schreef VoMy het volgende:
Een programma om de hoggtepunten een beetje te laten zien en te bespreken vind ik niet zo heel fout, maar de NOS kennende wordt het weer veel gedwongen rubriekjes, vervelende sidekicks en stupide vragen van een presentator die die dag het eerst een atletiekbaan gezien heeft en vragen stelt met minder diepgang dan een pannenkoek. En Hugo Borst. En een politicus die dan heel erg groot fan is van Femke Bol die om de zoveel tijd mag aanschuiven. En Maarten vd Weijden met Viktoria Koblenko voor de maatschappelijke duiding.
Bah bah.
Feel-good gebabbel en reclames, hinderlijk onderbroken door de Olympische Spelen. Dát is de NOS.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:46 schreef VoMy het volgende:
Een programma om de hoggtepunten een beetje te laten zien en te bespreken vind ik niet zo heel fout, maar de NOS kennende wordt het weer veel gedwongen rubriekjes, vervelende sidekicks en stupide vragen van een presentator die die dag het eerst een atletiekbaan gezien heeft en vragen stelt met minder diepgang dan een pannenkoek. En Hugo Borst. En een politicus die dan heel erg groot fan is van Femke Bol die om de zoveel tijd mag aanschuiven. En Maarten vd Weijden met Viktoria Koblenko voor de maatschappelijke duiding.
Bah bah.
quote:Op maandag 3 juni 2024 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Feel-good gebabbel en reclames, hinderlijk onderbroken door de Olympische Spelen. Dát is de NOS.
De Tories moeten nu met hun verhaal van nietszeggende leugens proberen kiezers te overtuigen die het liefst op de nog grotere leugens van Farage stemmen.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu gaat het pas echt leuk worden in het VK!
[ x ]
En in de laatste polls leek het gat tussen de Tories en Labour al alleen maar groter te worden. Sunak neemt de hele partij mee in zijn ondergang
En door het totaaldebiele FPTP kan het zomaar voor allebei die 2 verkeerd uitpakken en is Labour de lachende derde.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Tories moeten nu met hun verhaal van nietszeggende leugens proberen kiezers te overtuigen die het liefst op de nog grotere leugens van Farage stemmen.
Dit wordt echt geweldig. LibDems straks de grootste oppositiepartij?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Tories moeten nu met hun verhaal van nietszeggende leugens proberen kiezers te overtuigen die het liefst op de nog grotere leugens van Farage stemmen.
Zit ongeveer op dezelfde plekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een goed model voor zichzelf gecreëerd. Eerst het land de afgrond instorten en dan jezelf weer als de oplossing presenteren.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu gaat het pas echt leuk worden in het VK!
[ x ]
En in de laatste polls leek het gat tussen de Tories en Labour al alleen maar groter te worden. Sunak neemt de hele partij mee in zijn ondergang
Heb hem uit nostalgie nog maar eens opgezet.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil vanuit een biergarten in Duitsland met beelden gemonteerd onder Wir Sind Helden
Ze waren destijds ook nog bij de NOS in de uitzending:quote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb hem uit nostalgie nog maar eens opgezet.
Deze van het EK 2008 roept ook herinneringen op.
Die luister ik nog regelmatigquote:Op maandag 3 juni 2024 22:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze waren destijds ook nog bij de NOS in de uitzending:
Nederlandse meuk natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2024 23:32 schreef Felagund het volgende:
Tocotronic - Ich will für dich nüchtern bleiben (Egotronic wirklich nüchtern Mix) [Official Video]
Tocotronic zou ook een goede keuze zijn. Maar ze zullen wel met iets nieuws komen.
TocotronicGodenquote:Op maandag 3 juni 2024 23:32 schreef Felagund het volgende:
Tocotronic - Ich will für dich nüchtern bleiben (Egotronic wirklich nüchtern Mix) [Official Video]
Tocotronic zou ook een goede keuze zijn. Maar ze zullen wel met iets nieuws komen.
Suzan en Freek zijn bijna Duits!quote:
Weet je wie ook bijna Duits waren?quote:Op maandag 3 juni 2024 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Suzan en Freek zijn bijna Duits!
Mag ik als mede-Achterhoeker wel zeggen.
Dan hadden we ten minste fatsoenlijke Biergartens gehad.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook bijna Duits waren?
(wij allemaal)
De nieuwe Eto'o is uit.quote:De verbale oorlog tussen Marc Brys en bondsvoorzitter Samuel Eto’o leek voorbije week te zijn gaan liggen, maar maandag wordt er toch maar weer een nieuw hoofdstuk aan de Kameroense voetbalsaga gevoegd.
Eto’o verontschuldigde zich afgelopen donderdag tegenover Marc Brys, nadat een viraal gegane discussie ertoe leidde dat bondsvoorzitter Eto’o onze landgenoot opzijschoof als bondscoach. Zover kwam het uiteindelijk niet. “Ik ben nog steeds bondscoach van Kameroen. Dat is eigenlijk nooit veranderd, ondanks de hetze. Maar nu kan ik me eindelijk op het sportieve focussen”, liet Brys al aan onze redactie weten.
Met het sportieve doelt Brys dan vooral op de aankomende WK-kwalificatiewedstrijden tegen Kaapverdië (8 juni) en Angola (11 juni). Afgelopen weekend verzamelde de nationale ploeg voor een trainingskamp. Maar dat verliep niet zonder slag of stoot. Naar verluidt voelde de Kameroense federatie Fécafoot - met Eto’o op kop - zich buitengesloten. De staf van Brys en het Ministerie van Sport zouden namelijk te veel op hun eentje de wedstrijdvoorbereidingen willen leiden. De tegenreactie van Fécafoot was ingrijpend te noemen. Al het materiaal - van ballen tot tenues - werd de spelersgroep zondagavond ontnomen. Zelfs de bus om de groep van het hotel naar het trainingsveld en terug te vervoeren, werd geannuleerd.
“We hebben geen ballen, geen materiaal en geen uitrustingen. Denk je dat het trainingskamp goed verloopt?”, blies Brys stoom af bij een lokale radiozender. “Het gaat niet goed en dit is al twee dagen aan de gang. Dit is ongehoord. Ik zit al 26 jaar in het vak en dit heb ik nog nooit gezien. Voor het Kameroense volk moeten we bewijzen dat we voor het land zullen vechten, zelfs als er mensen zijn die ons uit ons lood willen slaan.”
Maandagnamiddag konden Brys en co. de trainingen stilaan opnieuw hervatten, maar de plooien zijn allerminst gladgestreken. Fécafoot kwam vervolgens met een statement en beschuldigt Brys ervan “het management dat bondsvoorzitter Eto’o had samengesteld te willen herschikken”. Verder laat de federatie ook weten zich terug te trekken uit de organisatie van beide kwalificatiewedstrijden, die met andere woorden op de helling staan. Benieuwd wat de volgende stap zal zijn van een andermaal misnoegde Samuel Eto’o…
Onderschat het altijd vanuit de onderbuik stemmende racisten bastion INGURLUND inderdaad nietquote:
Pak ze maar aan, weten die Belgjes ook eens hoe het voelt om GEKOLONISEERD te worden!quote:
Ik zie hier een hoop menselijk tekort.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Over NAC gesproken, P5 was trouwens wel een grote shitshow gisteren. Debiel voorprogramma waarbij charmezangers drie keer dezelfde hit zongen. Bier voor 6 eurowaar je zonder te overdrijven een uur voor in de rij kon staan. Friet was voor het einde van de wedstrijd al op. Naar sfeertje toen NAC 4-0 achter stond, beginnende opstootjes. Debielen die ten midden van duizenden mensen vuurwerk gaan afsteken.
DJ Hardwell die het wel leuk vond dat NAC gepromoveerd was, maar tijdens de huldiging het belangrijk vond dat DJ Hardwell ook in de aandacht stond. Muziek op standje tinnitus. Dat doen we dus nooit meer.
Blij dat ik deze week lekker kan staan gaan klappen langs het parcours bij de ZLM Tour, tenminste een echte sport.
Announce...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 06:36 schreef DeeBee het volgende:
Pak ze maar aan, weten die Belgjes ook eens hoe het voelt om GEKOLONISEERD te worden!
Bij elke multi-etnische wissel van Nagelsman, en uiteraard bij de BREAKING voor de bordesscene van Schoof 1...quote:Op maandag 3 juni 2024 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En deze nadat WE onvermijdelijk in de groepsfase al sneuvelen.
quote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb hem uit nostalgie nog maar eens opgezet.
Deze van het EK 2008 roept ook herinneringen op.
Kom maar door met een aantal suggesties.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Neue Neue Deutsche Welle
Er is veel goede nieuwe Duitstalige muziek
Ik kende dit helemaal niet, maar Jason Molina moet ook fan geweest zijn. Klinkt goed!quote:
Onderdeel van de zogenaamde Hamburger Schule. Dit is wat mij betreft hun beste nummer, terwijl ik als album hun self-titled uit 2002 zou aanbevelen. Met daarop onder meer de volgende knaller:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kende dit helemaal niet, maar Jason Molina moet ook fan geweest zijn. Klinkt goed!
quote:Tocotronic lässt sich der aktiven linken Szene unter den deutschen Künstlern zuordnen. Neben der Unterstützung von I Can’t Relax in Deutschland, einer Kampagne gegen Nationalismus in der deutschen Popkultur, hat sich Tocotronic auch immer wieder an Solidaritätsaktionen für alternative und antifaschistische Organisationen beteiligt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:57 schreef Felagund het volgende:
Tocotronic had wel een heel ironische albumtitel voor hun laatste album: "Nie Wieder Krieg". Een kleine maand later viel Rusland Oekraïne binnen.
Geen liefhebber van Duitse muziek?quote:
Niks mis met Atemlösquote:
Tocotronic is mijn nummer 16 meest geluisterde bandquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onderdeel van de zogenaamde Hamburger Schule. Dit is wat mij betreft hun beste nummer, terwijl ik als album hun self-titled uit 2002 zou aanbevelen. Met daarop onder meer de volgende knaller:
Ook om een andere reden WLR-approved:
[..]
Voor mijn kind ja.quote:
Huidige land, daar ligt een kleine opening dusquote:Op woensdag 5 juni 2024 08:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor mijn kind ja.
Voor dit huidige land, nee.
Frank verhuist binnenkort naar Hongarije.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Huidige land, daar ligt een kleine opening dus
Brussel, op de trekkerquote:Op woensdag 5 juni 2024 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Frank verhuist binnenkort naar Hongarije.
Weet je wie zich ook niet hield aan een niet-aanvalsverdrag? @AllesKaputtquote:Feyenoord spande een arbitragezaak aan naar aanleiding van drie facturen die FC Utrecht vorige zomer stuurde. Dat gebeurde nadat Feyenoord drie jongens had overgenomen uit de opleiding van FC Utrecht: Boaz Plantinga (14), Finn Baks (14) en Zakaria Ouaissa (9). FC Utrecht declareerde 520 duizend euro voor het drietal en verwees daarbij naar het herenakkoord, waarin financiële afspraken zijn gemaakt voor het geval clubs zich niet hielden aan het niet-aanvalsverdrag. Feyenoord spreekt van rekeningen die lukraak zijn gestuurd en wil niet betalen.
Die werd ernstig geprovoceerd, toch?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet je wie zich ook niet hield aan een niet-aanvalsverdrag? @:AllesKaputt
Zomaar vanuit het niets beschoten wordenquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die werd ernstig geprovoceerd, toch?
Iemand van 9 overnemen als jeugdopleiding. Wtfquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet je wie zich ook niet hield aan een niet-aanvalsverdrag? @:AllesKaputt
Stukje kinderhandelquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iemand van 9 overnemen als jeugdopleiding. WtfEn dat kost je dan misschien bijna 2 ton. Hahaha.
Heel WLR wordt Engelandvaarder toch, na de verkiezingen in GB?quote:
Ik zie het niet in Archievenquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand het WK 2022-forum vinden?Ik ben het kwijt
Dan ligt het niet aan mij. Even kijken of ik in mijn nostradamus-archief kan gravenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand het WK 2022-forum vinden?Ik ben het kwijt
Stem vandaag op een partij die iets geeft om het klimaat (en dus om ons).quote:Mei was de twaalfde maand op rij met wereldwijde recordtemperaturen. Het afgelopen jaar was 1,6 graden warmer dan het wereldgemiddelde voordat de klimaatopwarming werd ingezet. "We spelen Russisch roulette met de planeet", zei VN-chef António Guterres woensdag tijdens een speciaal ingelaste toespraak over klimaatverandering.
Daar had ik nog een leuk gesprek mee op een Volt meeting. Wist niet dat ze op plek 2 was gekomenquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik stem Eickhout (al vind ik het raar dat PVDAGL samen deze verkiezingen ingaan als ze in twee verschillende Europese partijen zitten). Maar Anna Strolenberg
.
Ze was gisteren bij het Europese verkiezingsdebat van de NOS.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar had ik nog een leuk gesprek mee op een Volt meeting. Wist niet dat ze op plek 2 was gekomen
Oh dat heb ik niet gezien. Wie kwamen er goed uit de verf?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze was gisteren bij het Europese verkiezingsdebat van de NOS.
Gewoon Parijs-akkoord opzeggen aldus BBB-mafketel gisteravond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:18 schreef franklop het volgende:
[BBB modus] Maar wij als Nederland hebben toch veel te weinig impact!!!
Niet gezien, alleen drie fragmenten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gezien. Wie kwamen er goed uit de verf?
De Vuist van het Volk werd weer op tafel geslagen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Parijs-akkoord opzeggen aldus BBB-mafketel gisteravond.
Weet je wie er ook altijd met de vuist van het volk op tafel sloeg?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De Vuist van het Volk werd weer op tafel geslagen?
Cassius Clay? (vuistje-meppen is geen sport)quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet je wie er ook altijd met de vuist van het volk op tafel sloeg?
Ik heb gelezen dat Volt mogelijk overstapt naar Renew, waar ook partijen als de VVD en Zweedse liberalen inzitten die graag samenwerken met extreem rechtse partijen die niets aan het klimaat willen doen. Maar geen idee hoe waarschijnlijk dat is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik heb een vraag aan het altijd politiek geëngageerd WLR. Ik wil voor een groener klimaat stemmen. Stem ik dan het beste op Volt (vanwege de Groene fractie), PvdAGL (deels in de Groene fractie) of op PvdD (ondanks niet in de Groene fractie)?
Gewoon Bas Eickhout, Spitzenkandidaat van de Groenen, die krijgt heel veel gedaan in Europa. Het is een beetje saai om op de lijsttrekker van PvdA/GL te stemmen maar ik kan er ook niets aan doen dat de beste kandidaat toevallig precies lijsttrekker van PvdA/GL is (meestal is dat bij zowel PvdA als GL niet het geval namelijk).quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik heb een vraag aan het altijd politiek geëngageerd WLR. Ik wil voor een groener klimaat stemmen. Stem ik dan het beste op Volt (vanwege de Groene fractie), PvdAGL (deels in de Groene fractie) of op PvdD (ondanks niet in de Groene fractie)?
Dat wordt door de leden bepaald. Hangt een beetje af waar de behoeften liggen, maar Volt sluit niet op voorhand al aan bij een fractie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Volt mogelijk overstapt naar Renew, waar ook partijen als de VVD en Zweedse liberalen inzitten die graag samenwerken met extreem rechtse partijen die niets aan het klimaat willen doen. Maar geen idee hoe waarschijnlijk dat is.
PvdD by far het meest eurosceptisch van deze drie. Deze verkiezingen lijken ze wel wat te zijn bijgedraaid in hun verkiezingsprogramma, maar hiervoor speelden ze toch wel heel erg graag op het populistische Anti-EU orgel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik mag hopen dat er gewoon weer voor de Groenen wordt gekozen, lijkt me ook wel het meest waarschijnlijk gezien de ledenscharequote:Op donderdag 6 juni 2024 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt door de leden bepaald. Hangt een beetje af waar de behoeften liggen, maar Volt sluit niet op voorhand al aan bij een fractie.
Heb er zelf uiteraard weer op gestemd.
Bedankt voor dit stemadvies.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoef geen stemwijzer te doen om te weten dat Bas Eickhout mijn stem krijgt.
Volts chatbot is het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er gewoon weer voor de Groenen wordt gekozen, lijkt me ook wel het meest waarschijnlijk gezien de ledenschare
Voor nu wel.quote:
Met deze instelling niet nee. Staan in de peilingen wel op een zetel geleuf ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor nu wel.
M'n ingevulde stemwijzer ging al iets meer naar PvdA-GL en ik verwacht toch niet dat PvdD een zetel scoort.
Volgens Maurice zit de PvdD op een hele solide zetel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor nu wel.
M'n ingevulde stemwijzer ging al iets meer naar PvdA-GL en ik verwacht toch niet dat PvdD een zetel scoort.
VVDer? Vriend, dat heb ik nooit op gestemd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stem vandaag op een partij die iets geeft om het klimaat (en dus om ons).
Ik kijk onder meer naar BBB'er @:franklop en VVD'er @:steven184
Boeeeeeequote:Op donderdag 6 juni 2024 12:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
VVDer? Vriend, dat heb ik nooit op gestemd.
(Dat is een leugen, 1x toen ik 18 was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |