quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[poll=7286]Gwen van Poorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wellicht handig om de deadline even in de OP te zetten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer. We weten allemaal dat je gisteren moeite had met inslapen omdat je wist dat dit topic eraan zat te komen. Ook jij ziet @:Buitendam gewoon graag weer onderuit gaan.
Ik haat België.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Oh @:scrummie laat Oekraïne al winnen van België. Een open sollicitatie naar de @:buitendam award van 2024.
Dat vind ik meer iets voor vrouwen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwe moppersmurf
@:scrummie voorspelt wat hij hoopt dat het wordt
Ah, weer een opmerking over vrouwen. Kan niet wachten wat de volgende wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor vrouwen.
Altijd. En ik heb vaak gelijk!quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwe moppersmurf
@:scrummie voorspelt wat hij hoopt dat het wordt
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, weer een opmerking over vrouwen. Kan niet wachten wat de volgende wordt.
Even gekeken, zouden wel leuke uitslagen zijn als dit het wordt.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nnee-raken~a18a8787/
@:Oriente
@:Caland
Daar gaat onze kast
Die Klootwijk heb er wel kijk op. Fitnesscentrums zijn voor tokkies.quote:Volgens Klootwijk is bijvoorbeeld een fitnesscentrum juist een voorziening die mensen uit lagere inkomensgroepen trekt.
Klopt maat. Maar ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik echt EEN ENORME PROLEET ben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die naar fitnesscentrums gaan behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Gohquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik echt EEN ENORME PROLEET ben.
Ipv 10 euro per maand ben je straks ¤11,20 kwijt per maand. Mensen uit die lagere sociale klasses haken daar op af. Op zulke verhogingen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik echt EEN ENORME PROLEET ben.
Ik betaal nu 46.95. Straks 56.80quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ipv 10 euro per maand ben je straks ¤11,20 kwijt per maand. Mensen uit die lagere sociale klasses haken daar op af. Op zulke verhogingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |