2/8quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/quiz/in(...)ze-burgers~a6e23e53/
5/8
En toen had hij alsnog een aantal fouten toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
Altijd als @:onlogisch met een quizje aan komt zetten moet ik denken aan de keer dat hij betrapt werd dat hij de quiz 2 keer had gedaan omdat hij vond dat hij de eerste keer niet hoog genoeg scoorde
(maar dit even terzijde)
Correct.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toen had hij alsnog een aantal fouten toch?
Hoeveel moeten er nog weg? Ik hoop in ieder geval Bergwijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Vandaag wordt de selectie bekendgemaakt allen! @:maxi-mus @:alaphilippe_ @:onlogisch @:scrummie @:coco
Nog 3.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog weg? Ik hoop in ieder geval Bergwijn.
Olij en twee spelers meen ikquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog weg? Ik hoop in ieder geval Bergwijn.
Hoe zit de man van glas er überhaupt bijquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow, Bergwijn en Stefan de Vrij. @:cowmen
Snap ik ook niet, 1e keeper zal hij toch niet worden. Dan is je taak dus de keeper inschieten en keepen met partijtjes. Kun je beter een fit iemand laten doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit de man van glas er überhaupt bij![]()
Relevant als hij derde keeper is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:08 schreef tong80 het volgende:
Jan Jongbloed keepte een WK-finale omdat Schrijvers geblesseerd werd in de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |