Met mijn vriendinquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe gaan jullie het weekend onvergetelijk maken?
dat fleurt je dag toch helemaal op!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Heb net compliment gekregen van mijn manager
Kun jij niet gewoon weer gaan studeren, dat vond ik leuker.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Heb net compliment gekregen van mijn manager
Hij heeft net nog een leuke grap van @KingRoland om zeep geholpenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat fleurt je dag toch helemaal op!
Zou fijn zijn als @:GGMM hier een voorbeeld aan nam. @:onlogisch smacht naar een complimentje
Amai seg.quote:
Heb je dat echt gelezen? Lijkt me een zeer vermoeiend juffie. Ga gewoon leven in plaats van steeds hetzelfde riedeltje te herhalenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:40 schreef RamboDirk het volgende:
STORYTEL
Lale Gul - Ik ga leven
9/10
Weer moslims.
Weer de Islam.
Weer zij.
Naar wemberley vriendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen vliegen naar de USA.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je dat echt gelezen? Lijkt me een zeer vermoeiend juffie. Ga gewoon leven in plaats van steeds hetzelfde riedeltje te herhalen
Jammer dat je daar alleen zondagmiddag zit. Zo'n Jacuzzi moet je s'avonds in zitten, onder een sterrenhemel. Geile herinneringen maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Morgen vliegen naar de USA.
Zondagmiddag zit ik hier:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een lekker huisvrouwtje.quote:
Veel plezier @Scrummiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Morgen vliegen naar de USA.
Zondagmiddag zit ik hier:
[ afbeelding ]
forumgebruiker @Typischquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
Altijd als mensen te koop lopen met hoeveel ze wel niet lezen moet ik aan Typisch denken.
Macaroni.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ben je 12 ofzo?quote:
BIEFSTUK!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik hoop naar het voetballen te kunnen om de wedstrijd in de nacompetitie te zien van m'n club. Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |